Tartalom marketing cikkek


Nem kellenek milliók a hatékony marketinghez

Nem kellenek milliók a hatékony marketinghez 

A marketing minden üzleti modell kritikus részlete, a világ cégek ráadásul elképesztő összeget fordítanak marketingtevékenységekre. A Salesforce például bevételei több mint 50 százalékát a Twitter pedig 44 százalékát szánja erre. Ennél azonban jóval kevesebből is érhetünk el sikereket.
A SEO éri meg a leginkább a kkv-k szerint

A SEO éri meg a leginkább a kkv-k szerint 

A Facebookban még mindig nagyon bíznak a magyar vállalkozások marketing területen, emellett a keresőoptimalizálást érzik még hatékonynak. A tartalom marketing még sehol nincs, pedig ez a jövő útja.
Mit kéne mondanom a vevőimnek?

Mit kéne mondanom a vevőimnek? 

A jó tartalommarketinghez tényleg jó tartalomra van szükség. Csakhogy sokan nem vagyunk tisztában azzal, hogy mi is ez. Sorozatunkban a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség segítségével végigvesszük mit és hogyan kell elvégeznünk, milyen buktatókkal találkozhatunk a tartalommarketingben.
Sokba kerülnek majd a „nyomulós” posztok

Sokba kerülnek majd a „nyomulós” posztok 

A Facebook ismét új hírfolyam algoritmus változtatást jelentett be: a direkt promóciós célú, organikus posztok arányát csökkenteni fogják 2015 januárjától – a hirdetések javára. A felhasználók ugyanis terhesnek érezték a nyomulós posztokat.
A Facebook-csoportokra mennek rá a cégek

A Facebook-csoportokra mennek rá a cégek 

Még mindig a marketingen spórolnak a magyar vállalkozások, viszont egyre többet foglalkoznak az ügyfeleikkel. Az eszközök területén viszont egyértelműen a Facebook dominál, ahol már a csoportokat is felfedezték a marketingesek.
A magyar cég a marketingen spórol

A magyar cég a marketingen spórol 

Rengeteg szó esik mostanában a tartalom marketing fontosságáról. De foglalkoznak ezzel egyáltalán a hazai kkv-k? Sajnos úgy tűnik, a többség még nem elég tudatos.
A jó céges honlap 4 alapszabálya

A jó céges honlap 4 alapszabálya 

Számtalan kutatás és elemzés látott napvilágot a múltban arról, hogy tulajdonképpen milyen is egy igazán sikeres honlap, ami nem csak hasznos információkkal szolgál a látogatók számára, hanem ezen felül pénzt is hoz tulajdonosának.
Az ütős szöveg nem csak a szavakon múlik

Az ütős szöveg nem csak a szavakon múlik 

Egyre több szakértő hangsúlyozza ki a megfelelő tartalom fontosságát, ami nélkül ma már lehetetlen marketing kampányt folytatni az online térben. Csakhogy a jó tartalom előállítása nem könnyű feladat, ehhez nyújt segítséget szakértőnk, Farkas Erika videótréningje!
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Pénzszerzés

Többmilliós veszteségtől óvhatják meg a gyárakat a diákmunkások és a külföldi dolgozók

Többmilliós veszteségtől óvhatják meg a gyárakat a diákmunkások és a külföldi dolgozók 

Egyre több hazai vállalkozás támaszkodik nyáron a külföldi munkavállalókra és diákmunkásokra annak érdekében, hogy átvészeljék a nyári munkaerőhiányt.

Cégblog

Pénzügyi gondokat okozhat a felhasználóknak a Revolut

Pénzügyi gondokat okozhat a felhasználóknak a Revolut 

Hogyan érinti a felhasználókat, hogy a Revolut július 7-én este felfüggesztette a teljes kripto részét Magyarországon? Ezt járja körül az alábbi elemzés.

Gazdaság

Izgalmas időszak jön az albérletpiacon

Izgalmas időszak jön az albérletpiacon  

A lakbéremelkedés tempója folyamatosan csökken, mivel a két évvel ezelőtti szinthez képest országosan és Budapesten már csak feleakkora az albérletdrágulás éves üteme.

Társadalom

Cicciolina bekeményített, milliárdokat követel

Cicciolina bekeményített, milliárdokat követel 

Staller Ilona tíz millió euró kártérítést követel a római parlamenttől életjáradékának csökkentése miatt.

Infokom

Mégis mire jó a mesterséges intelligencia a hétköznapokban?

Mégis mire jó a mesterséges intelligencia a hétköznapokban?  

Mára a hétköznapi emberek is egyre gyakrabban fordulnak különböző nyelvi modellekhez.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo