Tartalom marketing cikkek


Nem kellenek milliók a hatékony marketinghez

Nem kellenek milliók a hatékony marketinghez 

A marketing minden üzleti modell kritikus részlete, a világ cégek ráadásul elképesztő összeget fordítanak marketingtevékenységekre. A Salesforce például bevételei több mint 50 százalékát a Twitter pedig 44 százalékát szánja erre. Ennél azonban jóval kevesebből is érhetünk el sikereket.
A SEO éri meg a leginkább a kkv-k szerint

A SEO éri meg a leginkább a kkv-k szerint 

A Facebookban még mindig nagyon bíznak a magyar vállalkozások marketing területen, emellett a keresőoptimalizálást érzik még hatékonynak. A tartalom marketing még sehol nincs, pedig ez a jövő útja.
Mit kéne mondanom a vevőimnek?

Mit kéne mondanom a vevőimnek? 

A jó tartalommarketinghez tényleg jó tartalomra van szükség. Csakhogy sokan nem vagyunk tisztában azzal, hogy mi is ez. Sorozatunkban a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség segítségével végigvesszük mit és hogyan kell elvégeznünk, milyen buktatókkal találkozhatunk a tartalommarketingben.
Sokba kerülnek majd a „nyomulós” posztok

Sokba kerülnek majd a „nyomulós” posztok 

A Facebook ismét új hírfolyam algoritmus változtatást jelentett be: a direkt promóciós célú, organikus posztok arányát csökkenteni fogják 2015 januárjától – a hirdetések javára. A felhasználók ugyanis terhesnek érezték a nyomulós posztokat.
A Facebook-csoportokra mennek rá a cégek

A Facebook-csoportokra mennek rá a cégek 

Még mindig a marketingen spórolnak a magyar vállalkozások, viszont egyre többet foglalkoznak az ügyfeleikkel. Az eszközök területén viszont egyértelműen a Facebook dominál, ahol már a csoportokat is felfedezték a marketingesek.
A magyar cég a marketingen spórol

A magyar cég a marketingen spórol 

Rengeteg szó esik mostanában a tartalom marketing fontosságáról. De foglalkoznak ezzel egyáltalán a hazai kkv-k? Sajnos úgy tűnik, a többség még nem elég tudatos.
A jó céges honlap 4 alapszabálya

A jó céges honlap 4 alapszabálya 

Számtalan kutatás és elemzés látott napvilágot a múltban arról, hogy tulajdonképpen milyen is egy igazán sikeres honlap, ami nem csak hasznos információkkal szolgál a látogatók számára, hanem ezen felül pénzt is hoz tulajdonosának.
Az ütős szöveg nem csak a szavakon múlik

Az ütős szöveg nem csak a szavakon múlik 

Egyre több szakértő hangsúlyozza ki a megfelelő tartalom fontosságát, ami nélkül ma már lehetetlen marketing kampányt folytatni az online térben. Csakhogy a jó tartalom előállítása nem könnyű feladat, ehhez nyújt segítséget szakértőnk, Farkas Erika videótréningje!
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
A kockázat csökkenthető, de a legjobb, ha egyáltalán nem dohányzunk

A kockázat csökkenthető, de a legjobb, ha egyáltalán nem dohányzunk 

Május 31-e a Dohányzásmentes Világnap.

Gazdaság

Tízből kilenc vezérigazgató aggódik – mit lépnek a bizonytalanságra?

Tízből kilenc vezérigazgató aggódik – mit lépnek a bizonytalanságra?  

A felsővezetők kétharmada működési költségcsökkentéssel és hibrid munkamodellek bevezetésével reagál a gazdasági bizonytalanság kihívásaira.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo