Az Ads Interactive lett az első magyar partner a Google új programjában

2014. április 1-től az Ads Interactive lett a Google 1. magyar és 14. globális együttműködő partnere az AdSense Certified Partner programjában. A Google ebben olyan online programot ajánl, melyhez a kiadók, weboldal tulajdonosok csatlakozhatnak, ennek neve AdSense.

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Az Ads Interactive Media Group a Google első magyar partnere a programban - Kép: Pixabay

A program célja, hogy a tartalmi elemek mellett bevételeket generáljanak látogatóik után. Azoknak, akik ehhez napi menedzsmentet és lokális szakértelmet keresnek, olyan megbízható partnert ajánl a Google, mint az Ads Interactive, aki optimalizálja ezeket a felületeket. Az együttműködés tökéletes találkozása a globális technológiának és innovációnak, mely a lokális piacismerettel és helyi szakértelemmel társul.

Az online hirdetési környezet szereplői a hirdetők, a felhasználók és kiadók. A programban résztvevő kiadók egy valós idejű aukciós rendszerben elérhetővé teszik weboldalaik hirdetési felületeit. A Google feladata, hogy az oldal tartalmához leginkább illeszkedő, legrelevánsabb hirdetések jelenjenek meg a felhasználók számára. Az Ads Interactive hozzáadott értéke, hogy a kiadói oldalról rendelkezésre álló banner portfóliót a lehető legrelevánsabban és legjövedelmezőbben kialakítsa, majd menedzselje.

Ezzel a partner programmal a helyi szakértelem és tudás találkozik a Google széleskörű termékskálájával, és minden weboldal tulajdonos jelentős növekedést könyvelhet el a hirdetési bevételek tekintetében, amennyiben az Ads Interactive segítségét veszi igénybe.

Az Ads Interactive számára ez a megoldás jelentős hozzáadott értéket jelent, hisz mint online sales house, ez extra lehetőséget ad, hogy a portfólió tagokat plusz bevételhez juttassa és egy olyan nagyszerűen működő rendszerhez csatolja, mint a Google hirdetési platformja.

Az Ads Interactive Media Group
Az Ads Interactive Media Group vezető európai értékesítési technológia optimalizáló és online sales house. Jelenleg több, mint 230 weboldal banner készletét és értékesítési felületeit kezeli, kiemelten 2 országban, Magyarországon és Romániában. Hatékony hirdetési lehetőségeket kínál ügynökségi és direkt hirdetők számára 2011 óta. A legdinamikusabb növekvő résztvevője a helyi piacoknak, eredményességének fő motorja a jól kiválasztott és erőteljesen növekvő weboldal- és média portfólió, illetve a széleskörű értékesítési technológiai támogatás, melyet tagjai számára napi szinten nyújt. Tevékenysége során egyedi bevételnövelő megoldásokat ad, melyet teljességgel testre szabva ajánl partnereinek Európa-szerte.
„Nagyon büszkék vagyunk, hogy az első magyar partner lehetünk a programban és globálisan is mindössze a 14. Mint egy tradicionálisan online értékesítésből élő cég, állandó jelleggel kutatjuk, hogy tudjuk a legjobb megoldásokat és a legnagyobb bevételekkel kecsegtető piaci innovatív technológiákat elhozni a portfólió tagjainknak. Az, hogy a Google AdSense Certified Partner programjának tagjává váltunk, nagyon nagy előrelépés, hisz a Google, mint komplett értékesítési megoldás, kiemelt hozzáadott értéket képvisel az értékesítési eszközeink között. A megoldás újabb bevételi forrást és hirdetési csatornát jelent minden partnerünknek, aki az Ads Interactive-val dolgozik" - mondta Németh Iván, az Ads Interactive ügyvezető igazgatója.

"Elérni mindezt egy olyan kiélezett piacon, mint a magyar, nagyon nagy mérföldkő az Ads Interactive életében és kijelöl számunkra egy olyan tiszta ösvényt, melyen haladva a vállalkozás tovább nőhet és jövőbeni sikeressége garantálható. Nehéz, de izgalmas és érdemi munka vár ránk, de biztosak vagyunk benne, hogy a Google-lel közösen a jövő nagy sikereket tartogat mindenkinek, aki az Ads Interactive-val dolgozik" - hangsúlyozta az ügyvezető.

„Az Ads Interactive-nak már jelentős eredményei voltak a megállapodás megkötése előtti évekből is a weboldalak felületeinek értékesítésével kapcsolatosan, mind Magyarországon, mind Romániában. Helyi és regionális piacismeretük, eddigi eredményeik és jövőbeni terveik a növekedést illetően kulcsszerepet játszottak abban, hogy a Google AdSense Certified Partner Programhoz való csatlakozásukat a Google is fontosnak tartotta. A Google szorosan együttműködve az Ads Interactive-val azon fog dolgozni, hogy a kiadóknak és weboldal tulajdonosoknak hozzáadott értéket termeljen, és a partnerek számára növekvő bevételeket és pozitív tapasztalatokat generáljon. Köszöntjük az Ads Interactive-ot a programban és lelkesen várjuk a közös munkát és a gyümölcsöző együttműködést” - mondta Catherine Downes, a Global Certified Partner Program vezetője.

AZ ADSENSE PARTNER PROGRAMRÓL:
Google AdSense Certified Partnerek létrehoznak, optimalizálnak és fenntartanak AdSense számlákat a médiatulajdonosok számára. A program résztvevőinek demonstrálniuk kell a termékkel és szolgáltatásokkal kapcsolatos tudásukat, ennek keretében meg kell felelniük a Google szigorú tesztrendszerének. Ezt követően feladatuk, hogy segítsék a weboldal tulajdonosokat, hogy a tartalomgyártási feladatuk mellett maximalizált profitot tudjanak szerezni a Google AdSense hirdetési rendszerén keresztül.

Véleményvezér

Bajban a NER cégek a tőzsdén

Bajban a NER cégek a tőzsdén 

Egyszerre több NER cég került gyengülő pozícióba.
Orbán Viktor barátja teljesen más irányba megy, mint a magyar miniszterelnök gondolta

Orbán Viktor barátja teljesen más irányba megy, mint a magyar miniszterelnök gondolta 

Argentína teljesen más modellt választ, mint Magyarország.
Magyarország jobban teljesít, ja mégsem

Magyarország jobban teljesít, ja mégsem 

Valami újat kellene végre kitalálniuk a magyar országvezetőknek.
Milliós kórházvezetői fizetések, Hadházy Ákos felháborodott

Milliós kórházvezetői fizetések, Hadházy Ákos felháborodott 

Bérharc az egészségügyben.
Teljes bukta a kormány családbarát programja

Teljes bukta a kormány családbarát programja 

Nem vagyunk képesek még a társadalom reprodukálására sem.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo