Online marketing cikkek
Webshop trendek: bővül és változik az online piac
A webshop tulajdonosok 68 százalékánál az elmúlt évben nőtt a forgalom, a vásárlások felénél átlagosan a kosarak mérete is nagyobb lett. A folyamatos fejlesztések mellett ennek a trendnek köszönhető, hogy minden második online felülettel is rendelkező üzlet bevételeinek legalább felét itt éri el.
Tuti marketing tipp kisvállalkozásoknak
A vírusmarketing a gerillamarketing egyik „alfaja”, amelynek a használatával lehetőség van aránylag olcsón és meglehetősen hatékonyan kommunikálni a fogyasztókkal. Alapja a közösség, valamint az a „beégetett” tulajdonságunk, hogy szeretünk információkat – érdekes, szórakoztató, hasznos vagy megrázó tartalmakat – megosztani az ismerőseinkkel.
Olcsó és könnyen követhető. Online marketinget mindenkinek!
A világháló változatos hirdetési lehetőségeket kínál, a hagyományos médiumoknál jóval olcsóbban. Ráadásul ezeknek a promócióknak a hatékonysága igen egyszerűen mérhető, a visszajelzések gyorsak és egyértelműek. A kkv-k számára éppen ezért ideálisak az online lehetőségek, arról hogyan érdemes használni ezeket az eszközöket gyakorlati ismereteket szerezhetnek a Piac & Profit Kkv Akadémiájának március 7-i előadásán.
Karácsonykor sem a Jézuska hozta a pénzt, hanem a marketing
Négy szűk esztendő után kismértékben javult a kis- és közepes vállalkozások karácsonyi forgalma 2012-ben - derül ki a Marketing Commando 2013 januárjában végzett 2000 fős online felméréséből.
A Facebookon vadásznak új piacokra a kkv-k
Elsősorban új piacokra vadásznak a hazai kis- és középvállalkozások - derül ki a Marketing112 és a Marketingesek Lapja legfrissebb felméréséből, amelynek keretén belül 2100 kis- és középvállalkozást, illetve azok vezetőit, továbbá egyéni vállalkozót, marketing döntéshozót kérdeztek meg a vállalkozásuk 2012-es évi marketingjéről, konkrét tevékenységéről és azok eredményeiről.