Olcsó és könnyen követhető. Online marketinget mindenkinek!

A világháló változatos hirdetési lehetőségeket kínál, a hagyományos médiumoknál jóval olcsóbban. Ráadásul ezeknek a promócióknak a hatékonysága igen egyszerűen mérhető, a visszajelzések gyorsak és egyértelműek. A kkv-k számára éppen ezért ideálisak az online lehetőségek, arról hogyan érdemes használni ezeket az eszközöket gyakorlati ismereteket szerezhetnek a Piac & Profit Kkv Akadémiájának március 7-i előadásán.

Megváltó vagy „csak” leváltó lehet Magyar Péter? Kihúzza az Orbán-kormány 2026-ig?
Meddig marad szankciós listán Rogán Antal? Mi lesz a régi ellenzékkel?
Online Klasszis Klub élőben Kéri Lászlóval!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is a politológustól!

2025. január 23. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Segítünk lépésről lépésre Kép:PP/BartosGyula

Egy 30 másodperces tv spot sugárzási díja százezer forint felett van, ha egy országos televízióban szeretnénk elhelyezni a hirdetést. Ugyanezt a képsort ingyen feltölthetjük a Youtube-ra, onnan pedig a közösségi oldalak segítségével eljuttathatjuk több ezer, több tízezer nézőhöz. És ez csak egy a web által kínált alternatív hirdetési lehetőségek közül. A Kkv Akadémia előadói a legfontosabb eszközöket és azok hatékony használatát mutatják be.

Szó lesz a Google Adwordsről, ami ma az egyik legelterjedtebb és leghatékonyabb internetes hirdetési mód. Az ebben rejlő lehetőségekről első kézből tájékozódhatnak a résztvevők Szelei Szabolcstól, aki a Google Magyarország marketingigazgatója.

A Kkv Akadémia előadói a legfontosabb eszközöket és azok hatékony használatát mutatják be.
Nem kerülhető meg a Facebook sem, ha az online megjelenés és promóció eszköztárával foglalkozunk. Egy tavalyi felmérés szerint ugyanis, 2009-ben a kkv-k elsősorban honlapjukon, újságokban és szórólapokon hirdettek, addig tavaly az első két eszköz a népszerűségi listán a honlap és a Facebook oldal. Éppen ezért a szakmai nap egyik fontos előadása a közösségi oldalak üzleti célú használatáról, a like és megosztás ösztönzésről fog szólni. Emellett természetesen a vonzó és jól használható honlapok felépítéséről is szó lesz március 7-én.

Lépésről lépésre haladva a honlapok felépítése után a kereső optimalizálásról is megkapják a legfontosabb információkat a résztvevők. Az előadások szünetében, ahogyan azt a Piac & Profit rendezvényein már megszokhatták, egyéni konzultációra is lesz lehetőség.

A szakmai konzultáció 2013 március 7-én lesz Budapesten a BKIK székházában.

A Kkv Akadémia E-marketing címet viselő rendezvényének részletes tematikája itt elérhető.

Ugyanitt regisztrálhat a Kkv akadémia valamennyi rendezvényére.

Véleményvezér

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe 

Kölcsönösen árulással vádolják egymást.
A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe

A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe 

Vége a Gazprom nagyhatalmi státuszának.
Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart

Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart 

Reméljük Orbán Viktor testőrei remek dzsungelharcosok.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo