Keresőoptimalizálási tanácsok cikkek
SEOzseni: keresőoptimalizálás, online marketing és weboldal készítés webapp
Vállalkozásunk sikerét biztosítja a keresőoptimalizálás.
A SEO halott?
A SEO halott. Keresőoptimalizálással kapcsolatban talán ez az a klisé, ami a legtöbbször elhangzik. Ha ez így van, akkor mi, SEO-sok számtalan cég zombi gyermekeit neveljük. És egész jó felnőttek lesznek belőlük – írja Minorics Dávid, SEO szakértő.
2018-as SEO-trendek: mire érdemes készülni és mire nem?
Mind fontosabb szerepet tölt be a keresőoptimalizálás, azaz a SEO a cégek marketingtevékenységében, azonban a keresők algoritmusainak változásaihoz állandóan alkalmazkodni kell. Szakértőnk, Papp Gábor segítségével megmutatjuk, mire lesz érdemes ügyelni 2018-ban.
Hogyan válasszunk SEO tanácsadót?
Szeretné, hogy valóban több látogató érkezzen a keresőkből a weboldalára? A SEO is egy szakma, vagyis ha valódi eredményekre vágyik, szakemberre lesz szüksége. De hogy válasszuk ki?
Linkgyűjtemények: 5 szempont a megfelelő kiválasztásához
Sokszor hallani, hogy a linkgyűjtő oldalak kora lejárt, már nem érdemes ezekre építeni a keresőoptimalizálást. Szakértőnk szerint viszont nem mindegy, milyen oldalról van szó pontosan.
Most már nem luxus a biztonság, hanem követelmény
Kisebb forgalmat és kevesebb vevőt hozhat a vállalkozásoknak a Chrome és a Firefox újítása. Mostantól ugyanis feltűnően figyelmeztet a két böngésző a nem biztonságos weblapokra. A Google a keresésekben is háttrébb sorolódnak az ilyen oldalak.
3 SEO tévhit, amit a Google akar elhitetni velünk
A keresőoptimalizálással minden neten jelen lévő vállalkozásnak foglalkoznia kell és annyi különböző jónak hangzó tanáccsal találkozni, hogy nehéz eldönteni, mi az igaz - és még a Goolge sem mindig segít. Szakértőnk segít eloszlatni három tévhitet.
Büntet a felugró ablakokért a Google
A Google hivatalos blogoldalán jelentette be, hogy 2017. január 10-én új algoritmikus büntetést vezet be azon mobil weboldalak esetén, amelyek túlzott mértékben használnak felugró ablakokat.
Félnek a SEO-tól az amerikaiak?
Míg Európában és Magyarországon egyre több keresőmarketinggel (Search Engine Optimization- rövidítve: SEO) foglalkozó szakemberre van szükség, addig Amerikában pont itt spórolnak a vállalatok.
Így lehet mobilbarát a weblapunk
A friss kutatások szerint már nem csak a fiatalok, de az ötvenes korosztály is szívesen böngész mobilról. Percek kérdése, hogy áttörjön a mobilos vásárlás is, ráadásul a Google is díjazza - nem kérdés tehát, hogy szükség van mobilbarát weboldalra. Kérdés, milyen legyen.
A 7 legjobb SEO tipp 2016-ban
A keresőoptimalizálás minden neten jelenlévő cég számára fontos, de a webes értékesítés során még inkább. Az új elvek szerint már nem elég a kulcsszavakra, vagy a szöveg-kép arányra figyelni. Szakértő segít, mi jöhet be!
Láthatatlanság a csalás jutalma
Sok szó esik arról, hogyan javíthatunk az oldalunk helyezésén a keresési listákban, hogyan kerüljünk minél előbbre például a Google-ban. De fontos, hogy ne csábítson el a „sötét oldal”. Egyszerűen nem éri meg.
A képek is segíthetnek a keresőoptimalizálásban
A legtöbb, honlappal rendelkező vállalkozó már tisztában van vele, hogy figyelmet kell fordítani a keresőoptimalizálásra. Azonban korántsem csak a szövegekre kell figyelmet fordítanunk, hanem a képekre is! Szakértőnk elmondja, mi dolgunk a képekkel, hogy jobb helyezést érjünk el a keresőkben.
Újra felülírja a SEO-szabályokat a Google?
A Google újra arra készül, hogy felforgassa a találati listák megjelenését. Az elmúlt hetekben számos hír és hivatalos közlés látott napvilágot, ami a keresőóriás algoritmusának újabb változtatásait helyezi kilátásba – ezeket gyűjtötte össze a kulcsszo.hu.
Nem jönnek a látogatók? Ez lehet a háttérben!
Sajnos gyakran előfordul, hogy egy-egy céges weboldal Google-ból érkező forgalma egyik-napról a másikra megfeleződik. Mi állhat a háttérben? Erre kerestük a választ.
Már a SEO sem csodafegyver?
A közösségi oldalak térhódításával és a fogyasztói szokások megváltozásával bizony már a keresőoptimalizálás sem az a csodafegyver, ami valaha volt. Már sok esetben ugyanis nem az a nyerő, aki a lista tetején trónol.
Így nem éri kellemetlen meglepetés a költözés után
Egy céget költöztetni nemcsak nagy feladat, hanem kockázat is, hiszen nem biztos, hogy az ügyfelek az új üzlethelyiséget is megtalálják. A digitális korszakban pedig már nem elég egy táblát kitenni a régi boltra az új cím elérhetőségeivel: az online világban is jeleznünk kell, hogy máshol keressenek.
Elbuknak a hazai márkák a Google tesztjén
Április 21-én érkezik a Google új mobil algoritmusa, ami megintcsak felülírja a keresőoptimalizálást. Hogy milyen felkészületlenek a magyar vállalatok, az jól látszik abból, hogy egy kutatás szerint a hazai nagy márkaoldalak többsége elbukik a Google új tesztjén.
Előnybe kerülnek a mobilbarát weboldalak
Igen fontos bejelentést tett a Google miszerint április 21-től megváltozik rangsorolási algoritmusa, és a mobileszközökön előnyt élveznek majd a mobilbarát weboldalak, emiatt alapvetően megváltozik a találati sorrend is.
Ez kell egy sikeres webáruház kialakításához
Egy sikeres webshop elindításához szükség van a megfelelő technikai feltételekre, kellő hozzáértésre, elegendő pénzre és időre. Ahhoz, hogy sikeres legyen elengedhetetlen a jó üzleti modell, a márkánk ismertsége és hogy visszatérő vásárlóink legyenek. De hogyan érhetjük mindezt el? Milyen eszközök, módszerek segítségével készíthetünk profitábilis webáruházat?
Webáruházak veszélyben: így büntet a Panda
Tavaly nyáron és ősszel hazai webáruházak sokasága kapott komoly büntetést, a Google egyik, a keresőoptimalizálók által jól ismert algoritmusától a Panda algoritmustól.
Így kerüljük el a Pingvin haragját
Megfelelő linkek nélkül egyetlen weboldal sem érhet el jó helyezést a Google keresőjében, ám a linképítés komoly kockázatokat is hordoz. Ismerkedjünk meg a Google Pingvin algoritmusával! Szakértőnk segít, hogy feleljünk meg neki.
Sok magyar oldalnak megkegyelmezett a Pingvin Mikuláskor
Mikulásra igen komoly változásokat hajtott végre a Google a magyar kereső algoritmusában is. A Pingvin algoritmus sok, korábban büntetett oldalnak kegyelmezett meg.
5 tartalmi baki keresőoptimalizálásnál
Hiába építjük ügyesen a linkeket, figyelünk a kulcsszavakra, mégis gyakran kárba vész a keresőoptimalizálásba fektetett idő. Pontosabban elvérzik weboldalunk, ha a tartalomról van szó. Íme a leggyakoribb hibák, amiket célszerű elkerülni honlapunk tartalmának feltöltésekor:
A linképítés nem minden avagy mi a keresőoptimalizás lényege?
A keresőoptimalizálás lépéseit néha félreértik. A végén derül ki, hogy egy csomó idő elment feleslegesen. Egyszerűen megspórolhatjuk a feleslegesen futott köröket. Megúszhatjuk, hogy különböző mértékű büntetés miatt hátrasorolja vagy el is tüntesse oldalainkat a Google.
Miért esett vissza hirtelen a weboldalam látogatottsága?
A keresőkből érkező forgalom minden céges weboldal számára rendkívül fontos. Olykor azonban előfordul, hogy a látogatottságunk egyik napról a másikra visszaesik. A háttérben a Google büntetései állnak.
A linképítés 3 kulcsa
Lehetetlen a Google élmezőnyébe kerülni linképítés nélkül. A honlapra hivatkozó és onnan elérhető linkek ugyanis még mindig megmutatják a webhely megbízhatóságát, hitelességét és aktualitását. Ahhoz, hogy weboldalunk megállja a helyét, a honlapunkra hivatkozó linkeknek 4 pontot kell teljesíteniük.
A Google is a biztonságot szereti
Az SSL tanúsítvány már nem csak a hitelesítésben és az interneten utazó adatok titkosításában segíti a tartalomszolgáltatókat, de a látogatottság és az ismertség növeléséhez is hozzájárul
Így optimalizáljuk weboldalunkat
Fontos szem előtt tartanunk és a Google mérnökei is azt hangsúlyozzák, hogy a felhasználók számára készüljön a tartalom és ne a keresőmotoroknak. A jó minőségű tartalomra mások is felfigyelnek, és a saját weboldalukon fognak hivatkozni egy-egy linkkel. A jó minőségű tartalom készítésében a következőket érdemes szem előtt tartanunk.
Linképítés: ezért büntet a Google
A keresőoptimalizáló cégek többsége nagy hangsúlyt fektet a link építésre, de sokan elfelejtik, hogy gyorsan gyarapodó "backlinkek" csak egy bizonyos szintig hatékonyak. Ha ugyanis nem tartunk mértéket, a gyorsan és könnyen jött haszon sokba kerülhet.
Elengedte a pórázról a Pingvint a Google
Szombaton ismét útjára bocsátotta a Google új algoritmusát, ami a Pingvin nevet viseli. Új weboldalak bukkanhatnak fel keresésekre, és sok webáruház dőlhet be éppen a karácsony időszak előtt.
Google: előnyben a biztonságos weboldalak
A Google webmester blogjában jelentette be, hogy mostantól a keresőalgoritmusának része lett a biztonságos internetkapcsolat. A HTTPS protokollt használó weboldalak előnyt élveznek a nem biztonságos weboldalakkal szemben
A kisebbeknek kedvez a Google
Jelentős mértékben módosította a Google kereső-algoritmusát, és ennek hatására számottevően változott a találati lista is. Az adatok szerint a nagy márkák voltak a mostani frissítés vesztesei.
5 makacs SEO tévhit
Bár sok minden szól a keresőoptimalizálás mellett, él a köztudatban néhány makacs tévhit, ami sokba kerülhet a cégeknek. Főleg az online marketinggel ismerkedő cégek esnek ezeknek áldozatul és fizetik meg „tanulópénzt” felesleges kiadások, elvesztegetett idő és elmaradt haszon formájában.
Öt trend, amit idén követnie kell a sikeres online jelenléthez
Néhány szakember már csak legyint a keresőoptimalizálásra (SEO) pedig az elmúlt évtized céges online csodaszere még nem múlt ki, bár tagadhatatlanul átalakult. Ami eddig megfelelt, az most már nem elég a keresők fejlődésének és a közösségi oldalak előretörésének köszönhetően.
Ha ez bejön, elfelejthetjük a SEO-t
A világ negyedik legnagyobb keresője, az orosz Yandex, a hétvégén bejelentette, hogy teljesen új alapokra helyezi az internetes keresést. A Google egyelőre küzd azzal a problémával, amin az oroszok elegánsan átlépnek.
Így optimalizálja céges weboldalát!
A keresőoptimalizálás, vagyis SEO nem egy egyszer elvégzendő feladat, hanem egy először nagyobb időbefektetést igénylő folyamat, ahol folyamatosan kell dolgozni az eredmények javításáért illetve fenntartásáért.
Mostantól teljesen máshogy keres a Google
A Google bejelentette, hogy teljes mértékben lecserélte keresőalgoritmusát. Hasonló változás 2001-ben történt utoljára. A rangsorolási tényezők jelentős része megmaradt, de új elemek is kerültek az algoritmusba.
Újra kell gondolni a keresőoptimalizálást!
A hangalapú keresés teljesen újraírhatja a keresőoptimalizálás módszereit. A piac teljesen felbolydulhat, pedig nem kis tételről van szó, csak az Egyesült Államokban 550 milliárd forintot költenek rá.
Indítsuk be saját globális weboldalunkat!
Többféle stratégia is létezik a weboldal optimalizálására. Az optimalizálási stratégiát azonban nagyban befolyásolja a piac, amelyet célzunk. Az európai vagy amerikai piac esetében teljesen más stratégiát kell követni. Szakértőnk útmutatója tartalmazza az összes hasznos tippet, amelyet tudnunk kell a nemzetközi piac meghódításához!
A jövő internete a kkv-k nagy lehetősége
A mai folyamatok a jövőben várhatóan sokkal személyesebbé, és önmegvalósítóbbá teszi a világhálót. Ez nem csak a közösségi oldalakat jelenti a fiatalok számára, hanem akár akkv-k is versenyhelyzetbe juthatnak a nagy cégekkel szemben, éppen a specializálódás miatt.
Mire jó a keresőoptimalizálás?
Most már fent van a cég a neten. Így már jó? Hát, az a rossz hírünk van, hogy nem. Ha megvan a honlap, a céges megjelenés, hátra van valami igazán nagyon fontos: el kell érni, hogy a potenciális vevők és partnerek meg is találjanak az internet elképzelhetetlenül nagy dzsungelében.
7 dolog, amit el kell kerülni a sikeres honlapért
Ha kemény munkával elértük, hogy a keresők releváns helyen hozzák fel a céges weboldalunkat, kár lenne, ha amikor odataláltak, azonnal vissza is fordulnának valami apróság miatt. Alább újabb 7 hiba, amit elkerülve nőhet az oldalon eltöltött idő.