Történt, hogy egy budapesti lakosnak elromlott hőn szeretet főzőlapja. A hiba orvoslására az interneten keresett szolgáltatót. A telefont ugyan nem vették fel, de visszahívták és azt mondták éppen arrafelé jár a szerelőjük, aki megnézi az elromlott készüléket. A szerelő meg is érkezett, közölte, hogy a főzőlap elavult, nem érdemes megjavítani. Az ügyfél megkérdezte, mennyivel tartozik, a szerelő mondta, hogy majd küldik a számlát. A készülék tulajdonosa azonban nem nyugodott, ragaszkodott volna megszokott kis főző készülékéhez, ezért keresett egy másik szolgáltatót. A HG szerviz munkatársai úgy 10 perc alatt megjavították a főzőlapot, számlát adtak, mindenki elégedett volt.
Aztán jött a meglepetés. Megérkezett az első brigád számlája is, de az 138 ezer forintról.
A Gold-System Kft. működési és szerződési feltételeinek leírása tipikus esete annak, hogyan lehet átverni a gyanútlan fogyasztót, mert annyi benne a figyelemelterelő elem. Árcsökkentés, díjelengedés, az apró és nagybetűk indokolatlan keveredése stb. A legélelmesebb lehúzás benne a szóbeli árajánlatadás 69 ezer forintért. Ellenőrizhetetlen a teljesítése, a valóságtartalma, szerencsétlen ügyfél el sem döntheti, hogy kéri-e vagy nem és ha igen, akkor mennyiért. Az jár neki, akár akarja, akár nem, punktum.