A képek is segíthetnek a keresőoptimalizálásban

A legtöbb, honlappal rendelkező vállalkozó már tisztában van vele, hogy figyelmet kell fordítani a keresőoptimalizálásra. Azonban korántsem csak a szövegekre kell figyelmet fordítanunk, hanem a képekre is! Szakértőnk elmondja, mi dolgunk a képekkel, hogy jobb helyezést érjünk el a keresőkben.

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Nagyon gyakori hiba, hogy megfeledkezünk a termékképek elnevezésekor a keresőoptimalizálásról és a kulcsszavak használatáról. Pedig a képek fájlnevének optimalizálásával újabb előnyre tehetünk szert versenytársaink előtt, hiszen nagyon kevesen használják ez a keresőoptimalizációs eszközt.

Különösen webáruházak számára érdemes élni ezzel az eszközzel, mert a jól megszerkesztett képfájlnév használatával, a Google, Bing stb. keresői  a mi webáruházunkban található termék képét fogják jó eséllyel a potenciális vásárló arcába tolni. A képre kattintva pedig már az áruházunkban fog tovább böngészni.

A keresőmotorok nemcsak a termék leírásának szövegében keresik a releváns tartalmakat, hanem a képfájlok nevében is!

A termékképek fájlnevei legtöbb esetben így néznek ki:

b20_43_tol_53-ig.png vagy 0219357010_2_0.jpg vagy DSC7856.jpg

Ezek a hibás elnevezések! Ha Önöknél is így néz ki a webshopban a képek fájlneve, akkor javaslom, azonnal javítsák át azokat.

De mire is javítsuk? Mi a megoldás arra, hogy a keresőrobotok képeinket előrehozzák a keresőkben?

A jól megszerkesztett, megtervezett, kulcsszavakra optimalizált fájlnév.

Hozzávalók a következők:

  1. rész – márkanév
  2. rész – alapkulcsszó
  3. rész – kategória kulcsszava
Tehát hogyan is néz ki, mondjuk ennek a terméknek az elnevezése:

Kép:Webáruház analízis

Szóval az alábbiakra kell figyelni:

#márkanév# #alap kulcsszó# #kategória kulcsszó#

Jó szerkesztést és átírást ahhoz a töméntelen sok képhez, amihez korábban nem készítettetek keresőoptimalizált fájlnevet.

Krisztián Anikó Webáruház Analízis

Véleményvezér

Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.
Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper

Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper 

Gigászi gyümölcsárak a piacokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo