Webes értékesítés cikkek


A legnagyobbak tippjei a sikeres webáruházhoz

A legnagyobbak tippjei a sikeres webáruházhoz 

Már az online kereskedelemben sem jön be minden, sokan már hosszú évek óta csiszolgatják a tökéletes értékesítési technikákat. A nagyokat már nem könnyű utolérni, ha valaki csak most indulna, de tanulni tőlük bőven lehet. A Piac & Profit konferenciáján három hazai e-kereskedelmi nagyágyú osztotta meg tapasztalatait.
A cégadatokból is látszik: az onlineban van a pénz

A cégadatokból is látszik: az onlineban van a pénz 

Változatlanul egyre többen élnek az internet nyújtotta lehetőségekkel, és szerzik be a karácsonyi ajándékokat a világhálóról. A növekvő népszerűségnek köszönhetően az online kereskedelemmel foglalkozó cégek bevétele egyötödével lett magasabb 2015-ben. Persze a forgalom nem minden, a piaci szereplők közel harminc százaléka – köztük a legnagyobbak is – veszteségesen működnek.
A jó webshop olyan, mint egy sakkozó

A jó webshop olyan, mint egy sakkozó 

A webes értékesítés hihetetlen tempóban nő. De merre fejlődik majd tovább? Hogyan lesz majd a bolt egyszerre minimál és élményszerű? A várható webáruházi trendekről beszélt a Piac & Profit KKV-Akadémiáján Kulcsár István Róbert, a Webshop Experts szakértője.
A képek is segíthetnek a keresőoptimalizálásban

A képek is segíthetnek a keresőoptimalizálásban 

A legtöbb, honlappal rendelkező vállalkozó már tisztában van vele, hogy figyelmet kell fordítani a keresőoptimalizálásra. Azonban korántsem csak a szövegekre kell figyelmet fordítanunk, hanem a képekre is! Szakértőnk elmondja, mi dolgunk a képekkel, hogy jobb helyezést érjünk el a keresőkben.
Last minute tippek a Fekete Péntekre

Last minute tippek a Fekete Péntekre 

November 27-e péntek az a nap, melyet a neten vásárlók hónapok óta várnak. Tavaly több, nagyobb internetes áruház rendszere összeomlott – köszönhetően a hihetetlen kedvezményeknek – a rengeteg vásárló rohamától. Erre az időpontra időzíti a legtöbb online kereskedő kiemelkedő akcióját. Ha Ön nem tervezett előre eddig, most adunk néhány tippet, hogyan fogjon gyors és hatékony kommunikációba.
Egyre jobban mennek a webshopok

Egyre jobban mennek a webshopok 

Még mindig nem nyitnak a külföldi vásárlók felé a magyar webshopok, de ennek ellenére nőnek a bevételek - ha valaki elég türelmes. Ez derül ki többek között az idei Nagy Webáruház Felmérésből.
Ez vár ránk a weben

Ez vár ránk a weben 

Az online értékesítés ma már nem lehetőség, hanem maga a jövő. Lássuk a legfontosabb trendeket. Ideje felkészülni!
A sikeres értékesítés nem ér véget az eladással!

A sikeres értékesítés nem ér véget az eladással!  

Ha egy vevő a rendelés gombra kattintott a webáruházunkban, még nem ért véget az értékesítés feladata! Amíg eljuthatunk végre a számlázásig, számos folyamatnak kell lezajlania. Mutatjuk, lépésről lépésre, hol kell elkerülni a potenciális hibalehetőségeket.
Van még szufla az e-kereskedelemben

Van még szufla az e-kereskedelemben 

Egyelőre csak 3 százalék az online csatornák aránya a hazai kiskereskedelmi értékesítésben, szemben az ausztriai 9 százalékkal. A bővülés azonban évek óta meghaladja a hagyományos boltok forgalom-növekedését, és ez a trend a jövőben is kitart.
A netet választjuk, ha lehet

A netet választjuk, ha lehet 

Az elmúlt év során nőtt a webshopok forgalma, nőtt a vásárlók száma, és az átlagos kosárérték is növekedett kismértékben az Olcsóbbat.hu és az UNAS partnerei körében. Nőtt a mobilról vásárlók aránya, folyamatos a fejlődés a hazai e-kereskedelemben.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Kamatmentes segítség a vállalkozói mindennapokhoz – új forgóeszközhitel az MBH Bank MFB Pont Plusz termékportfóliójában

Kamatmentes segítség a vállalkozói mindennapokhoz – új forgóeszközhitel az MBH Bank MFB Pont Plusz termékportfóliójában 

Egy új, kamatmentes kölcsön segíthet áthidalni a nehézségeket.
Mystery Hotel Budapest – Ahol a céges rendezvények élménnyé válnak

Mystery Hotel Budapest – Ahol a céges rendezvények élménnyé válnak 

Egy sikeres céges rendezvény több mint jól megválasztott előadók és programok sora.

Költségkímélés

Tízből hat jogosult tervezi felvenni az Otthon Startot

Tízből hat jogosult tervezi felvenni az Otthon Startot 

A Bankmonitor és a Pénzcentrum együtt végzett felmérést, amelyben a magyar lakosság hitelekhez való hozzáállásáról kérdezte a kitöltőket. Ez most különösen értékes információkkal szolgál, hiszen az Otthon Start indulásának időszakában érdekes összevetni az eredményeket a tavalyival, és megnézni, milyen változások történtek. Az Otthon Starttal kapcsolatos válaszok pedig különösen beszédesek, hiszen jól mutatják, hogyan gondolkodik a magyar lakosság a programról és a hitelezésről általában.
Látszik az abszolút hozamú, vagy akár a vegyes alapok felé történő elmozdulás

Látszik az abszolút hozamú, vagy akár a vegyes alapok felé történő elmozdulás 

Demjén Ottó, az MBH Befektetési Bank kereskedésért és értékesítésért felelős ügyvezető igazgatója osztotta meg tapasztalatait.

Klímablog

Árt a napelemeknek a kánikula

Árt a napelemeknek a kánikula 

Még a hazai napelemek áramtermelése is megszenvedheti a klímaváltozást, hiába érkezik több napenergia.

Társadalom

Reprezentatív felmérés készült Hatvanpusztáról – ez a véleményük az embereknek

Reprezentatív felmérés készült Hatvanpusztáról – ez a véleményük az embereknek 

A nyár utolsó heteiben ismét reflektorfénybe került Hatvanpuszta kérdése és ennek apropóján az Europion gyorsfelmérést végzett az ügy lakossági megítéléséről országos reprezentatív mintán.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo