A Sole-Mizo Zrt. tejtermékein is megtalálható a minőség garanciájának jele

A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.

A Sole-Mizo Zrt. neve egyet jelent a minőséggel és tradícióval. A vállalat négy magyarországi gyárába évente 400 millió liter tej érkezik be, amelyet 1200 dolgozó közreműködésével dolgoznak fel. A márka hosszú évek óta meghatározó szereplője a hazai tejiparnak, és ezt erősíti tovább a Kiváló Minőségű Élelmiszer (KMÉ) védjegy, mely már hat Mizo terméken is megtalálható.

„A Mizo márka régóta ismert a fogyasztók körében, de a KMÉ-védjeggyel szerettük volna még inkább megerősíteni a bizalmat és a minőség iránti elkötelezettségünket” – mondta Csósza Beáta, a Sole-Mizo Zrt. kiemelt minőségbiztosítási vezetője.

Régóta ismert márka
Régóta ismert márka
Fotó: KMÉ

Milyen termékek kapták meg a KMÉ-védjegyet?

Jelenleg a Sole-Mizo Zrt. hat Mizo terméke büszkélkedhet a minőségi tanúsítvánnyal:

  • 3 – féle Mizo UHT tej
  • 2 – féle Mizo trappista sajt
  • 1 Mizo félzsíros rögös túró

A vállalat célja, hogy a jövőben további tejtermékekre is kiterjessze a minősítést, hiszen a védjegy nemcsak elismerés, hanem garancia is a fogyasztók számára.

Hogyan nyerhető el a KMÉ-védjegy?

A KMÉ-védjegy megszerzése szigorú ellenőrzési folyamaton alapul. A teljes gyártási lánc – a csomagolóanyag beérkezésétől kezdve a késztermék előállításán és raktározásán át a kiszállításig – folyamatos felügyelet alatt áll.

A vállalat négy gyárral rendelkezik Magyarországon
A vállalat négy gyárral rendelkezik Magyarországon
Fotó: KMÉ

„Nem elég egyszer megfelelni a KMÉ követelményeinek. Minden nap úgy dolgozunk, mintha újra és újra bizonyítanunk kellene. A minőségellenőrzés minden egyes lépésben jelen van” – magyarázta Csósza Beáta.

A védjegy megszerzése bizonyíték arra, hogy a Sole-Mizo termékei folyamatosan és garantáltan magas színvonalat képviselnek.

A védjegy előnyei a fogyasztók és a gyártók számára

A vásárlók egyre tudatosabban választanak tejtermékeket, és egy minőségi tanúsítvány nagyban befolyásolja a döntésüket.

„A KMÉ-védjegy birtokában a fogyasztók nagyobb bizalommal fordulnak a termékeink felé, hiszen tudják, hogy ez egy ellenőrzött, magas minőségű terméket jelent” – tette hozzá Csósza Beáta.

A Sole-Mizo Zrt. szerint a védjegy nemcsak a fogyasztók számára jelent garanciát, hanem a gyártóknak is megéri törekedni rá. „Tehát ezért tudom ajánlani más gyártóegységeknek is a KMÉ-védjegy használatát, így hat védjegy tulajdonosként, mert a fogyasztók számára ez egy hozzáadott előnyt jelent” – hangsúlyozta a minőségbiztosítási vezető.

A Sole-Mizo Zrt. továbbra is a minőségre és a folyamatos fejlődésre összpontosít, a termékei pedig minden nap megfelelnek a legmagasabb elvárásoknak.

A cikk megjelenését az Élelmiszerlánc-biztonsági Centrum Nonprofit Kft. támogatta.

(X)

Véleményvezér

Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania

Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania 

Hol van már Magyarország egykori olcsósága.
A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban

A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban 

A luxizás magyar császára nagyot villantott.
Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda

Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda 

A MÁV biztosítja a késést, a sző valódi és átvitt értelmében egyaránt.
Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint 

Csökken a normativitása a magyar társadalomnak.
Enyveskezű lehet Orbán Viktor barátja, nyomozást indított az Európai Ügyészség

Enyveskezű lehet Orbán Viktor barátja, nyomozást indított az Európai Ügyészség 

Vége az Európai Unió elnéző magatartásának.
Nincs lejjebb, utolsók vagyunk Európában

Nincs lejjebb, utolsók vagyunk Európában 

Tragikusan teljesít az Orbán-kormány.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo