Tejtermék cikkek


A Sole-Mizo Zrt. tejtermékein is megtalálható a minőség garanciájának jele

A Sole-Mizo Zrt. tejtermékein is megtalálható a minőség garanciájának jele 

A magyar tejipar egyik meghatározó szereplőjének sikertörténete.
Hajszállal nőttek a globális élelmiszerárak

Hajszállal nőttek a globális élelmiszerárak  

Márciusban alig változtak az árak.
Hányan vannak, akiknek tényleg vigyázniuk kell a tejjel?

Hányan vannak, akiknek tényleg vigyázniuk kell a tejjel?  

Az élelmiszer-allergiák előfordulása a világ különböző régióiban jelentősen eltérő lehet.
Ezt mi is megérezzük: globális szinten is drágulnak az alapvető élelmiszerek

Ezt mi is megérezzük: globális szinten is drágulnak az alapvető élelmiszerek 

A cukor, tejtermékek és a növényi olajok drágulásától fűtve nőtt az élelmiszer-alapanyagok globális mutatója.
Újabb árcsökkenést jelentett be a Lidl

Újabb árcsökkenést jelentett be a Lidl  

A diszkontlánc az egyik legkeresettebb árucsoport, a tejek és tejtermékek árát csökkenti.
Kiváló Minőségű Élelmiszerek az ALDI polcain

Kiváló Minőségű Élelmiszerek az ALDI polcain 

Az ALDI egyre több, olyan magas minőségű termékkel várja a vásárlókat, amely elnyerte a Kiváló Minőségű Élelmiszer védjegyet!
Nagyot drágult a sajt és a vaj

Nagyot drágult a sajt és a vaj 

Az elmúlt 18 hónap legmagasabb értékére ugrott az élelmiszer-alapanyagok globális mutatója.
Péntektől árat csökkent a Lidl

Péntektől árat csökkent a Lidl  

Az árcsökkentés 50 terméket érint, melyek akár 40 százalékkal olcsóbban is megvásárolhatóak.
Végre egy jó hír: csökkenésnek indultak ezek az alapélelmiszerek

Végre egy jó hír: csökkenésnek indultak ezek az alapélelmiszerek  

A Gazdasági Versenyhivatal megvizsgálta a tejpiacot és megállapította, hogy a tej ára csökkenésnek indult havi alapon.
Nem kell az erdélyi tej senkinek

Nem kell az erdélyi tej senkinek 

Demonstráltak az erdélyi gazdák, emésztőgödörbe öntötték a tejet.

Mit tud a rögös túró? 

Rögös túró - Átfogó kutatást végzett a Tej Terméktanács.

Kilőttek a magyar sajtárak, kenterbe verjük Európát 

Egyetlen év alatt 70 százalékkal emelkedtek a magyar sajtárak. Ez még testvérek között is soknak tűnik.

Bajban a tejesek - gyors segítséget kérnek a kormánytól 

A költségek jelentős emelkedése ellehetetleníti a tejtermelőket, ezért gyors intézkedésekre van szükség - közölte a Tej Terméktanács.

Nagyot drágult az élelmiszerkosár 

Nagyot drágult a globális élelmiszerkosár: a húsfélék és tejtermékek árnövekedése miatt az elmúlt közel egy év csúcsértékét mérték áprilisban.

A tejtermékek viszik az égbe az élelmiszerárakat 

Növekedett a globális élelmiszerkosár ára februárban: a FAO élelmiszerár-index 1,7%-os emelkedése 167,5 ponton állt meg. 2018 augusztusa óta nem volt ilyen magas értéken.

Ha többet keresünk, azonnal megesszük 

Ha nő a lakosság bevétele, az nálunk még mindig az élelmiszer-fogyasztásra szánt összeget növeli meg - főként a húsfélék iránti kereslet ugrik meg. A Nemzeti Agrárkamara (NAK) adatai szerint tavaly az olcsóbbá vált baromfihúsból fogyott a legtöbb.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Óriási a pénzügyi bizonytalanság a magyarok körében

Óriási a pénzügyi bizonytalanság a magyarok körében  

A magyarok fele mondja, hogy egy életünk van, amit ki kell élveznünk, miközben 40 százalék „borzasztóan érzi magát minden elköltött forint után”.

Adózás

Szívhatják a fogukat a dohányosok: brutálisan megdrágulhat a cigaretta

Szívhatják a fogukat a dohányosok: brutálisan megdrágulhat a cigaretta  

Csaknem 50 százalékos, de inkább azt meghaladó mértékben drágulhatnak a cigaretták Magyarországon.

Cégblog

Kivonták a forgalomból a Family Frost egyik termékét

Kivonták a forgalomból a Family Frost egyik termékét  

Gyorsfagyasztott burgonyakrokettben mutattak ki ásványolaj szennyezettséget. 

Infokom

Elveszi a mesterséges intelligencia a munkánkat? Mire jó egyáltalán az AI?

Elveszi a mesterséges intelligencia a munkánkat? Mire jó egyáltalán az AI? 

2022. november 30-án mutatták be a nagyközönség számára a ChatGPT mesterséges intelligencia chatbotot, és sikeréről mindent elmond, hogy 2 hónap alatt 100 millió felhasználó töltötte le az alkalmazást. Csak összehasonlításképpen: a TikToknak ehhez 9 hónapra, a Youtube-nak 1,5 évre, a Facebooknak 4,5 évre volt szüksége. A Klasszis Podcast legújabb adásában körüljártuk az AI legégetőbb és legaktuálisabb kérdéseit.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo