Péntektől árat csökkent a Lidl

Árcsökkentési programjának részeként a Lidl Magyarország újból mérsékli a fogyasztói árakat, így február 2-től több tej és tejtermék, fagyasztott gyümölcs és zöldség, valamint tisztálkodási termék is tartósan olcsóbb lesz. Az árcsökkentés 50 terméket érint, melyek akár 40 százalékkal olcsóbban is megvásárolhatóak.

Az áruházlánc egy évvel ezelőtt az első között indította el árcsökkentési programját, melynek keretében ezidáig már több mint 600 terméket kínál tartósan csökkentett áron. Ennek köszönhetően számos, a vásárlók körében közkedvelt és keresett élelmiszerért kell kevesebbet fizetni a korábbiakhoz képest. A vállalat egyértelműen a lehető legjobb árak biztosítása, így az élelmiszer-infláció letörése mellett tette le a voksát, amit az újévben további árcsökkentő intézkedésekkel kíván folytatni. Az áruházlánc elért eredményeit igazolja az a tény is, hogy az Árfigyelő kosara decemberben átlagosan, a termékek egységára alapján a Lidlnél volt a legolcsóbb. *

„Péntektől további 50 termék ára lesz olcsóbb, melyek átlagosan 10 százalékkal kerülnek kevesebbe, de egyes termékek esetében akár a 40 százalékot is eléri a kedvezmény mértéke, ami havi szinten több ezer forint megtakarítást jelenthet a háztartásoknak. – emelte ki Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője. 

 

Véleményvezér

Svédország gazdasági csodája

Svédország gazdasági csodája 

A svédek nem másokra mutogatnak, hanem csak egyszerűen jól teljesítenek.
A szlovák kormány meggondolta magát, mégis támogatják Ukrajnát katonai eszközökkel

A szlovák kormány meggondolta magát, mégis támogatják Ukrajnát katonai eszközökkel 

Magyarország egyre jobban elszigetelődik Ukrajna ellenes álláspontjával.
Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad

Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad 

Babis célja egypárti kormány létrehozása, amelyet más pártok kívülről támogatnának.
Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből

Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből 

Az adófizetők pénze könnyen vihető préda.
Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása

Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása 

Az Orosz Birodalom helyreállítása sok ember álma Keleten.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo