Január eleje óta folyamatosan csökkenti a Lidl a fogyasztói árakat. A vállalat az árcsökkentési program keretében ezidáig több mint 600 termék árát mérsékelte, legutóbbi hetekben a friss baromfihúsok és a pékáruk ára csökkent, de számos egyéb, a vásárlók körében közkedvelt és keresett élelmiszerért kell kevesebbet fizetni a tavalyihoz képest.
A vállalat célja egyértelmű, az alacsonyabb beszerzési árakból fakadóan az élelmiszer-infláció letörése és a lehető legjobb árak biztosítása vásárlói számára. Az áruházlánc eredményeit támasztja alá az a tény is, hogy a Lidlnél volt a legolcsóbb az Árfigyelő kosara októberben átlagosan, a termékek egységára alapján.
„Idén már számos olyan intézkedést hoztunk, amellyel hozzájárultunk a magyar emberek kiadásainak csökkentéséhez, és továbbra is azon dolgozunk, hogy a lehető legjobb árak biztosítása által ez valódi árelőnyt jelentsen vásárlóink számára. Így holnaptól a húskészítmények körében hajtunk végre jelentős árcsökkentést, melyben minden húskészítmény kategória érintett: felvágottak és párizsik, sonkák, virslik, kolbászok és szalámik, valamint a tepertők is kevesebbe kerülnek majd. Egyes termékek akár 20 százalékkal olcsóbban is megvásárolhatók, ami jelentős megtakarítást jelenthet a családok számára” – emelte ki Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.
A diszkontlánc több módon is támogatja azt, hogy olcsóbb legyen a bevásárlás és a vásárlók valóban a legjobb ár-érték arányban jussanak hozzá az egyes termékekhez. Így a hétről-hétre megújuló akciókkal és a „Többet adunk” akciók keretében pedig a kötelezően előírt 15 százalék helyett 20-50 százalékos kedvezménnyel segíti a magyar családokat kiadásaik mérséklésében.
Az áruházlánc digitális hűségprogramjának köszönhetően a Lidl Plus applikáció felhasználói hetente további 10-12 kedvezményre jogosító kuponnal és egyéb kedvezményekkel csökkenthetik bevásárlásaik végösszegét.