Újabb árcsökkenést jelentett be a Lidl

A diszkontlánc az egyik legkeresettebb árucsoport, a tejek és tejtermékek árát csökkenti. Minden tej olcsóbb lesz, a csökkenés mértéke pedig akár a 10 százalékot is elérheti. Az érintett vajak ára átlagosan 5-6 százalékkal mérséklődik. 

Mi és ki ránthatja ki a gödörből a magyar gazdaságot?
Elkerülhetőek még a megszorítások?
Kik állják a 14. havi nyugdíj cechét?

Online Klasszis Klub élőben Petschnig Mária Zitával!

Vegyen részt és kérdezze Ön is a neves közgazdászt!

2025. november 26. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A vállalat januárban elsőként jelentette be, hogy csökkenti a tojás árát, most pedig a tejek és tejtermékek árát mérsékli.

A magyarok kifejezetten sok tejet, tejterméket fogyasztanak, sőt, egyre többet: a KSH adatai szerint 2023-ban az egy főre jutó éves tejfogyasztás 204 liter tej volt, miközben a 2010-es évek elején ez még csupán 170 liter körül mozgott. A tejek és tejtermékek árának csökkentése tehát napi szintű segítséget jelenthet a vásárlóknak.

A tejek esetében mindegyik termék árát legalább 10 forinttal csökkenti a diszkontlánc, de a 2,8 százalékos ESL Pilos PET palackos tej 50 forinttal lesz olcsóbb, ami 10 százalékos árcsökkenést jelent. Emellett a fogyasztók által legkedveltebb kiszerelésű trappista sajtok árát is csökkenti a diszkontlánc, így például a 700 grammos Pilos felezett trappista sajt 200 forinttal lesz olcsóbb. Az érintett vajak pedig átlagosan 5-6 százalékkal kerülnek kevesebbe, de a vásárlók által közkedvelt Pilos 250 grammos sós vaj ára 12 százalékkal mérséklődik.

Véleményvezér

Mit okoz a fedezetlen nyugdíjemelés?

Mit okoz a fedezetlen nyugdíjemelés? 

A repülőrajt elmaradt, helyette választási pénzszórás folyik.
Trump korbácsot ragad Putyin ellen

Trump korbácsot ragad Putyin ellen 

Putyinnak most már keményebben odavágnak.
A jövőben terepjáróval üldözhetik Hadházy Ákost Hatvanpusztán

A jövőben terepjáróval üldözhetik Hadházy Ákost Hatvanpusztán 

A bicskei rendőrök a szakmaiság csúcsán járnak.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo