A generációváltás azt is jelenti, hogy az új menedzsment kitart azok mellett az értékek mellett, amit az adott cég képvisel. Az UFleet Flottakezelő története egy jó példa arra, hogyan lehet sikeresen és értékalapon végigvinni a generációváltási folyamatot.
„Magyar vállalkozók tömegei szembesülnek azzal a kihívással, hogy hogyan bízzák rá valakire az általuk létrehozott értékeket, és adják át a tudásukat úgy, hogy a vállalkozás hosszú távon is stabil és prosperáló maradjon” – fejtette ki a cég alapítója.
Egy szerelemprojekt, amely a megbízhatóságra épült
Az Ufleet Flottakezelő a 2000-es évek elején autószervizként indult. A cél az volt, hogy rácáfolva az autójavítókat általában jellemző negatív megítélésre, megbízható, korrekt és átlátható módon szolgálja ki ügyfeleit. Kizárólag céges autókra fókuszáltak, és az alapító korábbi, válságmenedzseri, cégvezetői tapasztalatainak és a hosszú évek alatt kialakított stabil ügyfélkapcsolatainak köszönhetően sikerült hosszú távú megállapodásokat kötniük, amelyek megalapozták a cég folyamatos növekedését.
„Olyan vállalkozást akartam építeni, amely bizonyítja, hogy tisztességes munkával is lehet növekedni. Az ügyfeleink is látták és elismerték az erőfeszítéseinket, mindig az volt a fontos, hogy készenlétben legyünk, ha valami nem tervezhető történik az általunk kezelt autókkal” – idézte fel Sebők Levente.
A siker záloga a türelem
Sebők Levente, az UFleet Flottakezelő alapítója maga is végigjárta a generációváltás útját, azt vallja, hogy a sikeres folyamat legfontosabb tényezői a bizalom, a fokozatos átadás és a megfelelő kiválasztási szempontok szem előtt tartása.