Facebook cikkek


A fiatalok már túl vannak a Facebookon

A fiatalok már túl vannak a Facebookon 

A magyar internetezők a Facebook után a Tumblr mikroblogra és a Foursquare helymeghatározó szolgáltatásba töltenek fel a legszívesebben tartalmakat, zenét pedig nem az online rádiócsatornákon, hanem a YouTube-on keresztül hallgatnak a legtöbbet.
Új időszámítás kezdődik a Facebook-on

Új időszámítás kezdődik a Facebook-on 

Március 4-től a Facebook a háromszintes struktúrára vált, ami azt jelenti, hogy a kampányokon belül megjelennek a hirdetés csoportok (Ad Set), és csak ezeken belül lesznek maguk a hirdetések. A változások segítségével jobban célozhatók lesznek a hirdetések a közösségi oldalon.
11 Facebook kampánytípus, amit a legtöbb cég nem ismer

11 Facebook kampánytípus, amit a legtöbb cég nem ismer 

A legtöbb hazai vállalkozás még csak most kezd megismerkedni a legnagyobb közösségi oldal nyújtotta lehetőségekkel és jellemzően csak néhány célra használják a kínálkozó felületeket, pedig a lehetőségek száma óriási.
Takarékra kapcsol a Facebook

Takarékra kapcsol a Facebook 

Beint az Intelnek a Facebook, mely három éven belül a processzormulti termékeinél energiatakarékosabb szerverekre és csipekre kívánja lecserélni eszközparkját.
Pontosabban célozhatunk a Facebookon

Pontosabban célozhatunk a Facebookon 

Jelentős változások következnek be az idén a Facebook hirdetési rendszerében. Az újdonságoknak köszönhetően sokkal pontosabban célozhatjuk majd hirdetéseinket, bizonyos hirdetési formák viszont megszűnnek.
A Facebook már halott és el is temették?

A Facebook már halott és el is temették? 

Egyre csökken a Facebook népszerűsége a fiatalok körében, állítja egy friss európai kutatás. A jelenség Magyarországon is érzékelhető, a tinédzserek vélhetően a szüleik miatt hagyják el a közösségi oldalt.
Tényleg Facebook-függő a magyar

Tényleg Facebook-függő a magyar 

A magyarok nagyobb részének növekedett a Facebook-aktivitása az elmúlt egy évben annak ellenére is, hogy többségük attól fél, személyes adataihoz a közösségi portálon keresztül nem kívánatos személyek is hozzáférhetnek.
Fociedzőkre nem szívesen áldoznánk, de a gyerekekre igen

Fociedzőkre nem szívesen áldoznánk, de a gyerekekre igen 

Különleges kezdeményezést indított útjára a NIOK Alapítvány: kíváncsiak voltak, hogy a Facebook társadalma milyen témákat tart anyagi támogatásra méltónak, avagy: „Mit támogatna, ha lenne 5000 forintja?” A válaszolók legnagyobb hányada kórházi eszközök beszerzésére áldozna, de a legnépszerűbbek között volt a fogyatékos gyerekek számára kialakítandó eszközkölcsönző ötlete is.
Facebook: nem tudunk élni nélküle!

Facebook: nem tudunk élni nélküle! 

A magyarok többsége ugyan minden további nélkül meglenne Facebook nélkül, mégis a hazai 4,7 millió Facebook felhasználó 90 százaléka napi szinten, sőt többségük naponta többször is használja az oldalt. Csak 3,6 százalék tartja magát függőnek.
A Facebook tényleg mindent visz

A Facebook tényleg mindent visz 

2007 óta a világ internetes populációja megduplázódott. A Google több mint kétszer akkora értékben ad el hirdetéseket, a Facebookon pedig tízszer annyi pénz költenek el a hirdetők, mint öt évvel ezelőtt.

5+2 értéknövelő Facebook alkalmazás 

Mely alkalmazások kínálnak szórakoztató és egyedi tartalmakat, növelik Facebook oldala rajongótáborát és látogatottságát, esetleg az értékesítés volumenét? Szakértőnk összegyűjtötte azokat az alkalmazástípusokat, melyek növelhetik egy Facebook oldal értékét.

Közösségi oldalak: megállt a növekedés 

Bár továbbra is a Facebook a legnépszerűbb közösségi oldal, a korábbi évek látványos növekedése megtorpant. A felhasználók háromnegyede napi szinten használja valamelyik közösségi oldalt, és nőtt azok aránya is, akik akár 4-6 ilyen oldalra is regisztrálnak. A közösségimédia-tulajdonosok mégsem dőlhetnek hátra: a kiábrándulók aránya is nőtt az előző évhez képest.

A közösségi oldalak döntik el, hol nyaralunk 

Az ismerősök képei alapján dől el, hol nyaral az emberek többsége, állítja egy friss kutatás. Dicsekedni pedig egyenesen imádunk, a vakációs fotók nyolcvan százaléka a közösségi médián landol, egy részük kifejezetten azért, hogy irigykedjenek ránk.

Ráfizetett a környezetszennyező esküvőre a Facebook mogulja 

A Szilícium-völgyet uraló ifjú újgazdagoknál is szokás, hogy felvágnak az esküvőjükre rendelt pompázatos külsőségekkel. Sean Parker 10 millió dollárt költött a lagzira, hogy aztán 2,5 milliós bírságot fizessen még rá. Persze bőven futja neki a 2 milliárd dolláros vagyonából.

Kilenc tipp, hogyan ne kommunikáljunk a Facebookon! 

Sok üzletember jelen van a Facebookon személyes profillal is. Amit azonban sokszor a személyes profilból történő kommunikáció címén művelnek, az maga a botrány szakértőnk szerint. Sok esetben elfeledkeznek magukról, és olyan dolgokat, témákat posztolnak ki az üzenőfalra, amely rájuk nézve több mint kellemetlen lehet.

Miről hazudunk a neten? 

Végzettségükről, munkahelyükről és keresetükről is szoktak füllenteni a magyar internetezők. Míg a fiatalok a társkereső oldalakon teszik szebbé a valóságot, addig a Facebookon inkább az idősebbek adatlapjain találunk valótlan állításokat.

Facebook, Google: Belépünk a következő generációs netvilágába 

A tíz éve még csak kutatási témaként létező szemantikus technológia forradalmi újdonságát a Google tesztelés alatt álló keresési rendszere is előrevetíti, csak úgy, mint a Facebook Graph Search funkciója, melynek béta változatát január közepe óta tesztelhetik a közösségi oldal tagjai.

Májusi adó eső  

A tavasz utolsó hónapjában új köztársasági elnököt és néhány új adónemet kapott Magyarország, a világ azonban leginkább a görögökre figyelt.

Kkv tippek, hogyan használjuk helyesen a Facebookot 

Sok vállalkozás még mindig személyes profilként jelenik meg a legnagyobb közösségi médiumnak számító Facebookon, a céges profil számos előnye így elveszik számukra.

A Facebookon vadásznak új piacokra a kkv-k 

Elsősorban új piacokra vadásznak a hazai kis- és középvállalkozások - derül ki a Marketing112 és a Marketingesek Lapja legfrissebb felméréséből, amelynek keretén belül 2100 kis- és középvállalkozást, illetve azok vezetőit, továbbá egyéni vállalkozót, marketing döntéshozót kérdeztek meg a vállalkozásuk 2012-es évi marketingjéről, konkrét tevékenységéről és azok eredményeiről.

Várjuk a 3000. lájkolót!  

Most duplán megéri csatlakozni a Piac&Profit Facebook oldalához! Nem csak a szórakoztató tartalom és a közösség miatt, de mert akár a vendégünk is lehet!

Mire jó egy cégvezetőnek a Linkedin? 

Egyre több ügyfél, ismerős kérdezi, hogy regisztráljanak-e a Linkedinre vagy sem? Ha igen, akkor mi az értelme? Egy valamit magára adó szakember fent van a Linkedin-en. Főleg a pénzügyi és szolgáltató szektor szereplőinek kihagyhatatlan.

Nem kell a Facebook mellett ülni, időzíthet is 

Akkor is folyamatosan születhetnek az új posztok a Facebookon, hogy ha éppen tárgyalunk, megbeszélésen vagyunk, vagy egyszerűen csak nem vagyunk online: hogyan lehetséges ez? Időzített posztolással.

Egymilliárd felhasználó a Facebookon 

Mark Zuckerberg, a Facebook alapítója és vezérigazgatója a saját Facebook profilján jelentette be, hogy a közösségi oldal havi aktív felhasználóinak száma meghaladta az 1 milliárd főt.

Még mindig nélkülözhetetlen marketing eszköz az e-mail 

Szeptember 13-án Budapesten került megrendezésre az E-mail Marketing 2013 konferencia, több mint 100 közepes- és nagyvállalkozás marketingesének részvételével. A Zseron Kft. által szervezett esemény témája az email és a közösségi viszonya volt.

Facebook rajongók - A kevesebb néha több! 

Megéri egy vállalatnak, hogy több ezer rajongója legyen a közösségi oldalakon, vagy inkább kevesebb, de a valódi célcsoportba tartozó fogyasztókat keressék? Ezt a kérdést boncolgatja a Piac&Profit marketing szakértője legfrissebb blogbejegyzésében.

Változhat a Facebook megítélése?  

A Facebook alakulásával foglalkozó elemzők egy cseppet összezavarodtak - véli Peter BoKiaer, a dán székhelyű globális befektetési bank, a Saxo Bank szakértője. Bár egytől-egyig ugyanazt a nyilvánosan elérhető részvényesi dokumentációt csemegézik, egyáltalán nem jutottak közös nevezőre a Facebook üzleti modelljének mibenlétét illetően és arról sem, mit hoz ez a konyhára árbevétel és nyereség formájában.

Hányszor posztoljunk egy nap a Facebook-on? 

Számos marketing szakember blogolt már arról, hogy mennyi az ideális post szám egy nap egy cég kommunikációjában a Facebook-on. Sőt még a socialbakers.com- on is jelent meg  egy igen jó kimutatás, hogy egyes multinacionális cégek hány alkalommal posztolnak a legnépszerűbb közösségi portálon. A cégek nagyjából napi 2-3 posttal kommunikálnak.

Nem csak a Facebook lehet üdvözítő 

Az utóbbi időben több olyan szakmai véleményt hallani, melyek a Facebook látványos térnyerése miatt temetik az e-mail marketinget. Azt, hogy ez korai, mi sem bizonyítja jobban, mint az a tény, hogy szinte valamennyi közösségi oldalon e-mail címet kérnek a regisztrációhoz.

Facebook: nyolcvanmillió hamis felhasználó 

Már több mint 83 millió hamis felhasználója van a Facebooknak: a héten nyilvánosságra hozott becslések tovább növelik a népszerű közösségi portál marketingértékével kapcsolatos aggodalmakat.

6 végzetes hiba, ami biztosan elijeszti a látogatókat egy honlapról 

Egyre több időt és energiát fordítunk online marketingre és arra, hogy minél több potenciális vevőt csalogassunk weboldalunkra. Nem engedhetjük meg magunknak, hogy a drága kattintásokon keresztül érkező látogatók épp a célegyenesben forduljanak vissza. Kétrészes sorozatunkban a 13 legnagyobb, de könnyen elkerülhető hibát szedtük össze.

Facebook: Lufipukkanás a tőzsdén  

Érdekes lehet a hétfői nap a New York-i tőzsdén, a Facebook-részvények bevezetése ugyanis kisebbfajta fiaskóba torkollott pénteken, miután a közösségi portál papírjai iránt érdeklődők - és az azt eladók - nagy száma miatt leállt a Nasdaq informatikai rendszere, a Mark Zuckerberg neve által jegyzett értékpapírok pedig hektikus mozgásba kezdtek.

Ma erősödhet a forint 

Az elmúlt héthez képes korrekciót várnak az elemzők a nemzetközi piacokon és a forint árfolyamában is. A BUX máris pluszban nyitott, bár a nyugati indexek enyhe mínuszban kezdtek, a magyar deviza pedig egyhelyben toporog.

Vehetünk egy-egy darab Facebook-ot 

A technológiai szektor történetének legnagyobb tőzsdei kibocsátására kezdte meg a Facebook, a részvénypiacok felajzott állapotban várták a bevezetést. Magyarországon is óriási az érdeklődés, ugyanakkor néhány cég aggályokat fogalmazott meg a részvény jegyzésével kapcsolatban.

Talált pénz lehet a Facebook részvény 

A technológiai szektor történetének legnagyobb tőzsdei kibocsátására készül a Facebook, a részvénypiacok felajzott állapotban várják a bevezetést. Magyarországon is óriási az érdeklődés, a Piac&Profit Online által megkérdezett szakértők is jó befektetésnek tartják a jegyzést.

A nők hajlamosabbak a Facebook-függőségre 

A nők hajlamosabbak arra, hogy Facebook-függővé váljanak, mint a férfiak - ezt állítják a közösségi hálótól való függőséget vizsgáló norvég kutatók. Az addikció a drog- vagy alkoholfüggőséghez mérhető.

Újabb "lufi" fenyeget? 

Mivel a történelem általában ismétli önmagát, jogos a kérdés, hogy ma ugyanolyan túlértékeltek-e a közösségi médiával foglalkozó cégek, mint azok a „dot-com" vállalatok, amelyek az 1990-es évek végén az informatikai buborék kipukkadásakor váltak semmivé.

A facebookról jósolható a munkanélküliség? 

A közösségi oldalakon zajló beszélgetések alapján azonosítja az ENSZ a munkanélküliségi hullámokat előrejelző és követő indikátorokat.    

Se munka, se munkaerő 

Megjelent a Piac&Profit magazin márciusi száma, benne többek között részletes összeállítás a hazai foglalkoztatási helyzetről és elvándorlásról. Interjút készítettünk Vámosi-Nagy Szabolcs adószakértővel a hazai adópolitikáról. Olvashatnak praktikus tanácsokat a kkv-k közösségi oldalakon való megjelenéséről, valamint a cégautóval kapcsolatos finanszírozási és költségoptimalizálási lehetőségekről.

Lájkolnak? 

A közösségi oldalak mára az üzleti életnek is megkerülhetetlen részévé váltak, ezek jelentik egy-egy cég privát arcát. Ez valójában jó hír, még ha elsőre riasztónak tűnik is. A jó közösségi oldalas jelenlét ugyanis a leginkább költséghatékony PR-lehetőség, így kár is lenne kihagyni. Megmutatjuk, hogyan kell jól játszani ezekkel a kártyákkal.

Elég, ha lájkol? 

Virtuális kommunikáció vegyítve személyes élményekkel, vonzó nyeremények - profi fotózás a nyerteseknek és a barátok mozgósítása - ez a sikeres mix, ami bejött egy kabátmárka esetében a facebookon.

Környezetkárosítóbb az internet a repülésnél? 

Az internetes adatforgalom bővülésével és gyorsulásával exponenciálisan nő a számítógépes infrastruktúrák energiaigénye. A számítástechnikai eszközök a világ jelentős áramfogyasztóivá léptek elő. Mégsem környezetbarát az informatika fejlődése?

Hogy lesz sikeres a közösségi oldalakon? 

Arra már rájött a vállalatok többsége, hogy a közösségi médiában jelen kell lenni - egy amerikai kutatás szerint a megkérdezettek csaknem fele a Facebookról szerez információt cégekről -, csak még azt nem tudják, mit is kellene tenni, ha már ott vannak. 

Ami fiatalon tart ötvenen túl 

Magyarországon az ötven év felettiek közel egyötöde internetezik rendszeresen, ami nemzetközi összehasonlításban alacsonynak számít, derül ki az Ithaka kutatóközpont felméréséből. Pedig egy amerikai kutatás szerint az internethasználat, különösen a keresés frissen tarthatja az idősek elméjét.

A Facebook megújulókra vált 

Két évvel ezelőtt 700.000 online aktivista támogatásával indította el a Greenpeace a „Mondj NEM-et a szénre" kampányát a Facebook közösségi portálon. Most, hogy a cég a szervereit megújuló energiából fogja üzemeltetni, a kampány véget ér.

A Facebookon dől el, ki kap ötmillió forintot 

A facebookos közösség segítségével választja ki 2012 legjobb támogatandó programját az OTP Bank. A Nonprofit Információs és Oktató Központ (NIOK) Alapítvánnyal együttműködésben indított Együttható pályázaton civil szervezetek; alapítványok, egyesületek indulhattak el a 3-5 millió forintos támogatásért. A bank a közösségi oldalon is fel kívánja hívni a figyelmet a társadalmi felelősségvállalás fontosságára, és lehetőséget kíván adni a civil szervezeteknek arra, hogy minél többeket tudjanak bevonni önkénteseik közé.

A facebook dönt a munkahelyválasztásról 

A fiatal szakemberek olyan munkakörnyezetre vágynak, amelyben helyet kap a mindennapjainkban már megszokott közösségi média, a saját mobileszközök használata és a rugalmas munkavégzés. A munkaerő új generációja számára már messze nem a pénz az egyedüli választási szempont.

Tippek: siker a facebookon 

A közösségi oldalak, mivel szolgáltatásaik nagy része ingyenes, nem csak a nagy cégeknek, a kkv-knak is tartogatnak lehetőségeket. Ahhoz, hogy a "webkettővel" sikereket érjünk el, sokkal inkább ötletre van szükség pénz helyett.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Kiemelkedő évet zárt 2023-ban a BioTechUSA-cégcsoport

Kiemelkedő évet zárt 2023-ban a BioTechUSA-cégcsoport 

Magasabb fokozatba kapcsolt 2023-ban a tisztán magyar tulajdonban lévő cégcsoport.
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben

Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben 

Kétféle ember, és kétféle cég van: akit már meghekkeltek, és akit meg fognak.

Költségkímélés

A szomszédtól félünk legjobban Budapesten

A szomszédtól félünk legjobban Budapesten  

Márciusban felbolydult a lakásbiztosítási piac, először válthattunk lakásbiztosítást évfordulótól függetlenül.

Adózás

Milliókat spórolhat, mielőtt kopogtat a NAV

Milliókat spórolhat, mielőtt kopogtat a NAV 

A NAV ellenőrzési terve szerint az informatikai rendszerek által gyűjtött adatok és az adózók magatartása egyaránt meghatározó tényező az ellenőrzési folyamatokban.

Cégblog

Kiemelkedő évet zárt 2023-ban a BioTechUSA-cégcsoport

Kiemelkedő évet zárt 2023-ban a BioTechUSA-cégcsoport 

Magasabb fokozatba kapcsolt 2023-ban a tisztán magyar tulajdonban lévő cégcsoport.

Klímablog

Hódítanak a balkon napelemek Bécsben

Hódítanak a balkon napelemek Bécsben  

Míg 2022-ben nem egészen ezer, addig tavaly már több mint négyezer balkon napelemet telepítettek Bécsben.

Gazdaság

Nem várt meglepetés Németországban

Nem várt meglepetés Németországban  

Az elemzők által vártnál nagyobb mértékben javult a müncheni egyetem ifo gazdaságkutató intézetének németországi üzleti hangulatindexe áprilisban.

Társadalom

Törés az orosz hadvezetésben

Törés az orosz hadvezetésben 

Nem sok háború lehetett a Földön, amiben ne jelent volna meg a korrupció.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo