A cégeknek eddig is sok lehetősége volt arra, hogy pénzt költsenek a közösségi oldalon. A vállalkozások kampányokkal, szponzorált hirdetésekkel terelgethetik lájkolóikat abba az irányba, hogy meglátogassák az oldalukat, és ott vásároljanak. A Facebook most azon dolgozik, hogy az előbb említett elkattintást kiiktassák és a vásárlás teljes folyamatát az oldal felületén bonyolítsák le – írta együttműködő partnerünk, a Bitport.hu
A cég üzleti fejlesztésekkel foglalkozó oldalán megjelent hír szerint, ha beválnak a tesztek, akkor az üzenőfalon, vagy az adott Facebook oldalon megjelenő hirdetés alatt feltűnne egy Buy, azaz Vásárlás gomb, ami lehetővé tenné, hogy a webhely elhagyása nélkül a tranzakció teljes folyamata végbemenjen.
A Facebook kiemelt figyelmet fordít a fizetési folyamat védelmére és biztonságára, ami egyrészt abban valósul meg, hogy a megadott bankkártya, hitelkártya adatokhoz más kereskedő nem juthat hozzá, másrészt a vásárló eldöntheti, hogy elmentse a vásárlással összefüggő adatait a későbbi tranzakciókhoz, vagy sem.
A cikk teljes terjedelemben itt olvasható!