Új időszámítás kezdődik a Facebook-on

Március 4-től a Facebook a háromszintes struktúrára vált, ami azt jelenti, hogy a kampányokon belül megjelennek a hirdetés csoportok (Ad Set), és csak ezeken belül lesznek maguk a hirdetések. A változások segítségével jobban célozhatók lesznek a hirdetések a közösségi oldalon.

Mire készülhet a kormány?
Meg lehet még menteni az idei évet az ezer sebből vérző gazdaságban?

Online Klasszis Klub élőben Győrffy Dórával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a közgazdászt, egyetemi tanárt!

2025. július 16. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Mától új időszámítás kezdődik a legnagyobb közösségi oldalon. Mint azt korábban megírtuk, mától ugyanis új hirdetési struktúra él a Facebook-on.Az átállás március 4 és március 30 között fog megtörténni, és onnan fogjuk észrevenni, hogy megjelenik egy tutorial a hirdetési fiókunkba, a hirdetések pedig bekerülnek a kampányokon belül egy hirdetési csoportba. Az átállás nem fogja érinteni a hirdetés megjelenést, a teljesítményt, és a korábbi adatok is elérhetők maradnak. Az új struktúra létrehozása meg fog jelenni a webes hirdetés kezelőben, a Power Editorban és a külső hirdetés kezelő eszközökben is - olvasható a facebooktippek.hu legfrissebb blogbejegyzésében.

Forrás: Facebooktippek.hu

Kampány: egy hirdetési célhoz tartozó hirdetéseket érdemes ideszervezni

Hirdetés csoport (Ad Set): Itt állíthatod be a hirdetési keretet, az időzítést, és egy hirdetési csoportba érdemes szervezni az ugyanolyan célzási beállítású közönségeket is, például azokat a hirdetéseket, amiket azok látnak, akik a boltod közelében laknak.

Hirdetés: minden csoportban több hirdetés lehet, különböző kreatívval, szöveggel, linkkel, videóval. Továbbra is ezen a szinten lehet beállítani a célzást és a licitet a hirdetésekhez.

11 Facebook kampánytípus, amit a legtöbb cég nem ismer
A legtöbb hazai vállalkozás még csak most kezd megismerkedni a legnagyobb közösségi oldal nyújtotta lehetőségekkel és jellemzően csak néhány célra használják a kínálkozó felületeket, pedig a lehetőségek száma óriási.
Ha például egy szállodalánc tulajdonosa akar hirdetni, akkor beállít három hirdetési célt:

Weboldal forgalom növelés

Márka ismertség növelés

Heti ajánlatok promótálása

Az új kampánystruktúrában mindegyik célnak létrehozhatunk egy önálló kampányt.

A következő lépésben a kampányon belüli hirdetés csoport létrehozásnál meghatározzuk a közönséget, például a weboldal forgalom növelő kampánynál az egyik hirdetési csoport a hírlevél feliratkozóknak fog szólni, a másik hirdetés csoport pedig azoknak, akik a hotel környékén található látnivalók iránt érdeklődnek.

Végül elkészítjük mindegyik hirdetési csoportban a hirdetéseket, amiben érdemes arra figyelni, hogy mindegyik hirdetés ugyanazokat a célzási beállításokat használja, de különböző képekkel, linkekkel, videókkal. Így könnyen ki tudjuk tapasztalni, hogy melyik közönség beállításhoz (célzáshoz), melyik hirdetés illik, és folyamatosan tudjuk növelni az eredményeket.

Vagyis nagyjából így fog kinézni egy hirdetési fiókunk a Facebook példája alapján:

Forrás: Facebooktippek.hu

 

Véleményvezér

Vatikán már nem békepárti, a pápa az ukrán elnököt fogadta

Vatikán már nem békepárti, a pápa az ukrán elnököt fogadta 

Az új pápa előbb fogadta az ukrán elnököt, mint Orbán Viktort.
Magyar Péter nyilvánosságra hozta, hogy szerinte hol lopott milliárdokat a Fidesz

Magyar Péter nyilvánosságra hozta, hogy szerinte hol lopott milliárdokat a Fidesz 

Milliárdosok aggódhatnak egy kormányváltás esetén.
A szabadság hőseként ünnepelték Karácsony Gergelyt az Európai Parlamentben

A szabadság hőseként ünnepelték Karácsony Gergelyt az Európai Parlamentben 

A budapesti főpolgármester megdicsőült Strasbourgban.
A Fidesz az elmúlt öt év költekezését részben forintleértékelésből fedezte

A Fidesz az elmúlt öt év költekezését részben forintleértékelésből fedezte 

Első helyen az ipari termelői árak drágulásában.
Sorra történnek robbanások az orosz árnyékflotta tankerein

Sorra történnek robbanások az orosz árnyékflotta tankerein 

Immár a tengereken is folyik a háború.
Jönnek a Budapest-logós Pride pólók

Jönnek a Budapest-logós Pride pólók 

Az Orbán Viktorral szembeni ellenállás kereskedelmi vetületet kap.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo