11 Facebook kampánytípus, amit a legtöbb cég nem ismer

A legtöbb hazai vállalkozás még csak most kezd megismerkedni a legnagyobb közösségi oldal nyújtotta lehetőségekkel és jellemzően csak néhány célra használják a kínálkozó felületeket, pedig a lehetőségek száma óriási.

Tudni szeretné, mi vár Önre 2025-ben?
Mit okoz, hogy ingatlancélra is elkölthetőek a nyugdíjmegtakarítások?
Hogyan érinti ez a piacokat, merre mennek az ingatlanárak és az épitőipari árak?
Pogátsa Zoltán, Farkas András, Nagygyörgy Tibor
és sok más kíváló szakértő ezúttal élőben osztja meg nézeteit!

Találkozzunk személyesen!

2024. november 21. 16:00 Budapest

Részletek és jelentkezés itt

Több a lehetőség, mind gondolnánk - Kép: Pixabay

A cégek általában két fajta Facebook kampányt használnak: rajongókat gyűjtő és e-mail adatbázist építő alkalmazás alapú kampányokat, és aktivitásnövelő, bejegyzés alapú kampányokat. (Általában lájkot, vagy rajongót akarunk.) Ezeken belül persze vannak variációk, mint például amikor az adatbázis építéshez fotóversenyt vagy egy kérdőívet használ egy cég. Pedig ennél sokkal több lehetőség van – olvasható a facebooktippek.hu blog legfrissebb bejegyzésében.

Szokás kialakító kampány: amikor a rajongók körében kialakítunk egy szokást, például, hogy minden nap egy megadott időben térjen vissza az oldalunkra!

Értesítés bekapcsolását célzó kampány: egy olyan módszer, amivel elérjük, hogy a Facebook oldalunk minden bejegyzéséről értesüljenek a rajongóink!

Weboldal / termék / szolgáltatás megismertető kampány: segítségével a célcsoportunk megismeri a cég vagy a termék minden részletét!

Webáruház értékesítést támogató kampány: amikor a cél az, hogy a webáruházunk eredményeit növeljük! (Sosincs késő az e-bizniszhez!)

E-mail marketing támogató kampány: ha például szeretnénk, hogy a hírlevelünk kikerüljön a Gmail promociók füléről! (Itt olvashat tippeket, hogy ne a kukában landoljon hírlevele!)

Kampány más saját csatorna felfuttatására: YouTube, Google+ vagy LinkedIn oldalt vezetünk be? Egy jó Facebook kampány ebben is segíthet. (Itt elolvashatja, hol érdemes csatornát indítania!)

Magvető kampány: speciális üzenet beültetése a célcsoport fejébe.

Vevőszállító kampány: vigyük el az embereket a rendezvényünkre vagy az (offline) üzletünkbe! Ebben is komoly szerep juthat egy Facebook kampánynak!

Marketing a válságban – csak kreatívan!
A gazdasági válság hatására megváltozott fogyasztói szokások új, kreatív marketingkommunikációs eszközöket igényelnek, amelyek a túlélés zálogát jelenthetik egy magyar kis- és középvállalkozás számára – emelték ki a szakértők a Piac&Profit és a BKIK által rendezett KKV-AKADÉMIA nevű rendezvényen.
Mobil alkalmazás illetve mobil felület bevezető, szoktató kampány: hogy ne csak egy újabb porosodó ikon legyen a drága alkalmazásunk az ügyfelek mobilján. (A mobilmarketingről itt olvashat részletesebben!)

Integrált aktivitás alapú kampány: pl. Instagram és Facebook fotóverseny összekapcsolása. Alakítsunk ki rajongást a márkánk körül egyszerre több helyen!

Vírusos terjedést támogató kampány: vegyük rá közönségünket, hogy hozzanak magukkal még egy embert vagy kettőt, vagy négyet, de mindenképpen szabályosan és eredményesen. (Itt olvashat a ragályos tartalom titkáról!)

Persze egy kampány több célt is támogathat, és egy promóciót több megoldással meg lehet valósítani. A Facebook kampányok, a kommunikáció és a hirdetések megfelelő kombinációja nagyon sok célt szolgálhat. Többet, mint amire a cégek nagyobbik része gondol.

Véleményvezér

Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten

Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten 

A jövedelemhez képest Bécsben a legolcsóbb a lakhatás egész Európában.
Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt

Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt 

A nyugdíjas fizetések nagyon felizgultak Magyar Péter látogatása miatt.
Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben

Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben 

Az ellenzéki vezető szerint a Fidesz propagandistákat vet be, hogy az emberek ismerhessék meg a valóságot.
Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről

Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről 

Az elmaradt reformok tragédiája.
Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben

Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben 

Rendet kellene tenni az új-zélandi parlamentben.
Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát

Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát 

Nagy az erőlködés a Fidesznél a sikerélményekért.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo