Mire jó egy cégvezetőnek a Linkedin?

Egyre több ügyfél, ismerős kérdezi, hogy regisztráljanak-e a Linkedinre vagy sem? Ha igen, akkor mi az értelme? Egy valamit magára adó szakember fent van a Linkedin-en. Főleg a pénzügyi és szolgáltató szektor szereplőinek kihagyhatatlan.

"Nemrégiben kis hazánk egyik legnagyobb marketing guruja is kérdezte cégének Facebook üzenőfalán, hogy mi az értelme a Linkedinnek.  Így hát nem hagyhatom ki, hogy ne írjak a Linkedinről! Azt szoktam válaszolni a Linkedinnel kapcsolatos kérdésekre, hogy persze regisztráljunk fel, mert ez egy szakmai, üzleti közösségi oldal, egészen más, mint a Facebook vagy a Google+" - írja Héjj Szilárd MarketingArc a Piac&Profit marketing szakértője legfrissebb bejegyzésében a KözösségiHáló című blogon.

"Egy vallomással tartozom... Fent vagyok a Linkedinen, de em nagyon szoktam használni a profilom, hetente legfeljebb egyszer-kétszer nézelődök és frissítem a kapcsolataimat. Szóval, még én sem használom ki, közel sem olyan jól a Linkedin nyújtotta lehetőségeket, mint ahogyan kellene és lehetne." - teszi hozzá a szakértő.

De nézzük mire is lehet jó a Linkedin? Miért jó?

nincs tele annyi szeméttel (nincs spam, nincsenek megkínzott állatok az üzenőfalon és nincsenek túl dokumentált gyerekfotók sem), mint a Facebook

reklám sincs annyi, sőt!

ja és hát nincsen tele idegesítő, Facebook-ot twitterrül használó fiatalokkal

kapcsolatba tudunk lépni azokkal, akikkel üzleti kapcsolatban álunk vagy álltunk

tudunk ajánlásokat írni az üzleti partnereinkről és ők is rólunk! Ez egy nagyon jó funkció, PR szempontból nagyon fontos lehet egy cégnek, üzletembernek

senki nem használja társkeresőnek, nem úgy mint mostanság a Facebook-ot

aránylag könnyű kezelni, átlátható, egyértelmű a kezelő felülete

ha állást keresünk ahhoz is szuper, hiszen a legnagyobb fejvadász cégek árgus szemmel figyelik a Linkedint.

ha csatlakozunk valamelyik szakmai csoporthoz, közösséghez, ott tudunk informálódni szakmánk legújabb trendjeiről, új szakmai kiadványokról, könyvekről

felfigyelhetnek ránk kommunikációd alapján új üzleti partnerek is

"E fenti listát a tapasztalataimból állítottam össze, pedig még kezdőnek nevezem magamat a Linkedin userek között. Kiderül a listából, hogy egy valamit magára adó szakember fent van a Linkedin-en. Főleg szerintem a pénzügyi és szolgáltató szektor szereplőinek kihagyhatatlan" - véli Héjj Szilárd MarketingArc.

Véleményvezér

Svédország gazdasági csodája

Svédország gazdasági csodája 

A svédek nem másokra mutogatnak, hanem csak egyszerűen jól teljesítenek.
A szlovák kormány meggondolta magát, mégis támogatják Ukrajnát katonai eszközökkel

A szlovák kormány meggondolta magát, mégis támogatják Ukrajnát katonai eszközökkel 

Magyarország egyre jobban elszigetelődik Ukrajna ellenes álláspontjával.
Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad

Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad 

Babis célja egypárti kormány létrehozása, amelyet más pártok kívülről támogatnának.
Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből

Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből 

Az adófizetők pénze könnyen vihető préda.
Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása

Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása 

Az Orosz Birodalom helyreállítása sok ember álma Keleten.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo