Mire jó egy cégvezetőnek a Linkedin?

Egyre több ügyfél, ismerős kérdezi, hogy regisztráljanak-e a Linkedinre vagy sem? Ha igen, akkor mi az értelme? Egy valamit magára adó szakember fent van a Linkedin-en. Főleg a pénzügyi és szolgáltató szektor szereplőinek kihagyhatatlan.

Elmossa az árrésstopot a recesszió?
Mekkora sebeket ejt rajtunk Donald Trump vámháborúja?

Online Klasszis Klub élőben Jaksity Györggyel!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a neves közgazdászt!

2025. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

"Nemrégiben kis hazánk egyik legnagyobb marketing guruja is kérdezte cégének Facebook üzenőfalán, hogy mi az értelme a Linkedinnek.  Így hát nem hagyhatom ki, hogy ne írjak a Linkedinről! Azt szoktam válaszolni a Linkedinnel kapcsolatos kérdésekre, hogy persze regisztráljunk fel, mert ez egy szakmai, üzleti közösségi oldal, egészen más, mint a Facebook vagy a Google+" - írja Héjj Szilárd MarketingArc a Piac&Profit marketing szakértője legfrissebb bejegyzésében a KözösségiHáló című blogon.

"Egy vallomással tartozom... Fent vagyok a Linkedinen, de em nagyon szoktam használni a profilom, hetente legfeljebb egyszer-kétszer nézelődök és frissítem a kapcsolataimat. Szóval, még én sem használom ki, közel sem olyan jól a Linkedin nyújtotta lehetőségeket, mint ahogyan kellene és lehetne." - teszi hozzá a szakértő.

De nézzük mire is lehet jó a Linkedin? Miért jó?

nincs tele annyi szeméttel (nincs spam, nincsenek megkínzott állatok az üzenőfalon és nincsenek túl dokumentált gyerekfotók sem), mint a Facebook

reklám sincs annyi, sőt!

ja és hát nincsen tele idegesítő, Facebook-ot twitterrül használó fiatalokkal

kapcsolatba tudunk lépni azokkal, akikkel üzleti kapcsolatban álunk vagy álltunk

tudunk ajánlásokat írni az üzleti partnereinkről és ők is rólunk! Ez egy nagyon jó funkció, PR szempontból nagyon fontos lehet egy cégnek, üzletembernek

senki nem használja társkeresőnek, nem úgy mint mostanság a Facebook-ot

aránylag könnyű kezelni, átlátható, egyértelmű a kezelő felülete

ha állást keresünk ahhoz is szuper, hiszen a legnagyobb fejvadász cégek árgus szemmel figyelik a Linkedint.

ha csatlakozunk valamelyik szakmai csoporthoz, közösséghez, ott tudunk informálódni szakmánk legújabb trendjeiről, új szakmai kiadványokról, könyvekről

felfigyelhetnek ránk kommunikációd alapján új üzleti partnerek is

"E fenti listát a tapasztalataimból állítottam össze, pedig még kezdőnek nevezem magamat a Linkedin userek között. Kiderül a listából, hogy egy valamit magára adó szakember fent van a Linkedin-en. Főleg szerintem a pénzügyi és szolgáltató szektor szereplőinek kihagyhatatlan" - véli Héjj Szilárd MarketingArc.

Véleményvezér

A statisztika azt mutatja, hogy mit sem érnek a kormányzati hatósági árak

A statisztika azt mutatja, hogy mit sem érnek a kormányzati hatósági árak 

Árkorlátozás ide, vagy oda, azok mennek felfelé.
2,9 milliárd forintért árulja dubaji luxuslakását a volt jegybankelnök fia

2,9 milliárd forintért árulja dubaji luxuslakását a volt jegybankelnök fia 

Szépen gazdagodott a Matolcsy gyerek.
A cseh kormánypártok Orbán Viktor rémével kampányolnak

A cseh kormánypártok Orbán Viktor rémével kampányolnak 

Orbán Viktort kifejezetten negatív színben tüntetik fel cseh plakátokon.
Kiderült miért vonta vissza vámjait Trump

Kiderült miért vonta vissza vámjait Trump 

A közgazdászok pártállás nélkül visítanak.
180 fokot fordult Orbán Viktor és Donald Trump barátja

180 fokot fordult Orbán Viktor és Donald Trump barátja 

A politikusok némelyike felülmúlja a szélkakasokat.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo