Felmérés cikkek


Egyre több magyar látja a fényt az alagút végén

Egyre több magyar látja a fényt az alagút végén 

A GfK Hungária és a Corvinus Egyetem közös felmérése szerint jelentős mértékben javultak a lakosság várakozásai mind a saját anyagi, mind az ország gazdasági helyzetét illetően. A komplex Fogyasztói Bizalom Index értéke az elmúlt negyedévben bekövetkezett emelkedésnek köszönhetően visszaállt a gazdasági válság előtti, egy évvel korábban mért szintre. A Vásárlási Hajlandóság Indexe is emelkedett 2009 második negyedévében. Az első negyedévhez képest pozitívan változtak a munkanélküliségre vonatkozó várakozások, a hitelfelvételi kedv és a megtakarításról szóló vélemények azonban alig változtak.
Nem semmi: a románok több sört vesznek, mint vizet

Nem semmi: a románok több sört vesznek, mint vizet 

A forrásokban gazdag vidékeken a lakosok nagy mennyiségben vesznek magukhoz a földből csörgedező természetes ásványvízből, de sokan megelégednek a csapvízzel. Románia európai szinten az első tíz ország között foglal helyet az egy főre jutó sörfogyasztásban.
Milyen cégről álmodnak a pályakezdők?

Milyen cégről álmodnak a pályakezdők? 

A vállalatok felelősségvállalási tevékenysége aktívan befolyásolja a frissdiplomások munkahelyválasztását - ez derült ki a Nestlé által végzett felmérés szerint, amely arra is rávilágít, hogy az idén és a közeljövőben végzők fokozottan érzékenyek leendő munkáltatójuk környezetre gyakorolt hatására, illetve környezet- és természetvédelmi tevékenységére is. A válaszok rávilágítottak arra is, hogy a végzősök sokat várnak a saját képzésükkel kapcsolatban, miközben nemektől függetlenül fontos a munka és a magánélet egyensúlya. A felmérés meglepetése, hogy a megkérdezett fiataloknak viszont csak mintegy negyede ítélte igazán fontosnak az átlátható és elszámoltatható vállalati működést.
"A munkatársak kikészültek!"

"A munkatársak kikészültek!" 

Az elbocsátások, és a további leépítésekről keringő híresztelések károsak a munkavállalók mentális egészségére. Így a gazdasági válság azokra is veszélyes, akik végül megőrizhetik munkahelyüket - írja egy friss dán felmérés alapján a Copenhagen Post.
Oroszok, lengyelek a magyarok előtt

Oroszok, lengyelek a magyarok előtt 

Egy helyet lépett előre és a negyedik a Közép-Európára vonatkozó rangsorban Magyarország a Heidrick & Struggles vezetői tanácsadó cég és az Economy Business Unit által végzett Talent-index felmérésen. A kutatás 13 közép-európai országot 44, eltérő módon súlyozott, 7 fő kategóriába sorolt gazdasági, társadalmi, munkaerő-piaci és oktatási kritérium alapján rangsorolja az először 2007-ben felmért, illetve a jelenlegi tények alapján 2012-ben várható értékei alapján.
Európa szereti Amerikát

Európa szereti Amerikát 

Egy friss közvélemény-kutatás szerint az elnökválasztás óta jelentős javult az Egyesült Államok politikai megítélése külföldön. Az európai állampolgárok Barack Obama beiktatása óta egységesen pozitívabbnak látják a jövőt, mint korábban. Ugyanakkor megosztja őket az USA kulturális befolyásának kérdése, hiszen alig negyedük gondolja pozitívnak Amerika Európára gyakorolt kulturális hatását. - áll az ELTE TÁTK Hírlevélében.
Hihetetlen: hatmilliárdot szórnak el agyerekek!

Hihetetlen: hatmilliárdot szórnak el agyerekek! 

Évente mintegy 6 milliárd forint zsebpénzt szórnak el értelmetlenül a 6-12 éves gyerekek, derül ki az eletrevalogyerek.hu által 2009. májusában 5300 magyar szülő megkérdezésével készült - internetes felmérésből.
"Budapest? Egyszer már hallottam ezt valahol…"

"Budapest? Egyszer már hallottam ezt valahol…" 

Amellett, hogy Budapest vonzerejét kedvezően ítélték meg egy nemzetközi felmérés válaszadói, a magyar főváros egyike a legkevésbé ismert városoknak. A legjobb eredményt a fontosabb városjellemzők kategóriában érte el.
A magyarok élen járnak a spórolásban

A magyarok élen járnak a spórolásban 

Huszonhárom országban készített online felmérést az Ipsos csoport 2009 áprilisában. A Magyarország részvételével folyó kutatásban 23 ezren válaszoltak a feltett kérdésekre, amelyekből kiderült, hogy másfél éves tartós zuhanás után végre stabilizálódni látszik világszerte a globális fogyasztói bizalom, bár eközben a háztartások háromnegyede kénytelen volt szorosabbra húzni a nadrágszíjat és visszafogni a kiadásait. Olyan „kevésbé fontos dolgokra" költenek kevesebbet az emberek, mint amilyen a nyaralás, a szórakozás vagy a luxustermékek, és kisebb mértékben spórolnak az élelmiszerek esetén.
Internet nélkül már vásárolni sem tudunk?

Internet nélkül már vásárolni sem tudunk? 

A Google megbízásából a TNS Infratest által készített jelentésből kiderül, hogy a hazai felhasználók számára egy-egy vásárlási döntés előtt a legtöbb esetben a világháló jelenti az elsődleges információforrást, amelyhez jellemzően internetes keresőket hívnak segítségül.  A magyar lakosság legnagyobb arányban a műszaki termékekről és utazással kapcsolatos szolgáltatásokról szóló információkat szerzi be az internetről.

Sok kicsi inkább előremenekül 

 A gazdasági visszaesés ellenére a kisvállalatok azt tervezik, egy éven belül fejleszteni fogják kommunikációs technológiájukat, derült ki a legújabb Avaya kutatásból.

Ilyen az élet: már a dánok is keményen túlóráznak 

Túl sokat dolgoznak a dán férfiak, nem ritkán 40 órát a kötelező heti munkaidőn túl - írja a Gender and Society című szaklapban megjelent tanulmány alapján a LiveScience tudományos portál.

"Nyaralás? Legfeljebb egy hétre tudunk elutazni!" 

Magyarországon tízből heten - 76 százalék - nyilatkoztak úgy, hogy az elmúlt egy évben nem voltak üdülni - derül ki a GfK Hungária és a Szonda Ipsos Nemzeti Médiaanalízis felmérésének 2008. IV. negyedévi és 2009 I. negyedévi adataiból. Az utazók elsősorban belföldet választották pihenésük helyszínéül, akik viszont a külföld mellett döntöttek, azok körében továbbra is Horvátország bizonyult a legnépszerűbbnek.

Varsó, Prága orrhosszal Budapest előtt 

London megvédte első helyét a „legnemzetközibb városok" sorában: a világ vezető kiskereskedelmi cégeinek 60 százaléka megtalálható a brit fővárosban. - olvasható a CB Richard Ellis (CBRE) legfrissebb, „Mennyire globális a kereskedelem világa?" című elemzésében. Londont Párizs (49%) és New York (47%) követi, a meglepő negyedik helyezett Dubai lett, amely egyre fontosabb helyet tölt be a világ kiskereskedelmi térképén. A régiónkat tekintve Bécs (35%) a 15. helyen áll, Prága (33%) a 25., míg Budapest 26%-kal az 56-ik a 163 várost vizsgáló listán.

"Itthon nincs jövő" – vélik a fiatalok 

Mind rosszabbnak érzik saját kilátásaikat és az ország helyzetét a magyar fiatalok az Ifjúság 2008 gyorsjelentés szerint, amelyet a Népszabadság keddi számában ismertet. 

Vagyonadó? Jöjjön csak! 

A megkérdezettek többsége elfogadhatónak tartja a vagyonadó bevezetését, igaz csupán minden huszadik háztartásban tartanak attól, hogy nekik is fizetniük kellene - derül ki Népszabadság megbízásából készült Medián-felmérésből, amelyet a lap pénteki száma közöl.

Elképesztő: tízből kilenc menedzser beteg! 

A Budai Egészségközpont tavalyi menedzserszűrési statisztikái szerint a feszített munkatempó, a pszichés terhelés, valamint a mozgásszegény életmód miatt olyan betegségek alakulhatnak ki, amelyekre gyakran csak a rendszeres szűrővizsgálatok derítenek fényt. Az elmúlt évben az elvégzett több mint 4000 menedzserszűrés alkalmával a vizsgált páciensek közel 90 százalékénál diagnosztizáltak valamilyen megbetegedést, és közel 21000 diagnózis született. A statisztikák rávilágítanak a prevenció jelentőségére a fokozottan leterhelt vezetői réteg életében.

Nem meglepő: bukásra állnak a magyarok 

Minden második magyar felnőtt nem tudja, mi a különbség a vírus és a baktérium között, és az optimálisnak tekinthető vérnyomás és vércukor értékeket is a lakosság alig fele ismeri. Ráadásul - dacára a felvilágosító kampányoknak - a legtöbben nincsenek tisztában az antibiotikumok hatásával és szedésének rendjével, veszélyeivel sem - derül ki a WEBBeteg.hu egészségportál kérésére készített Szinapszis Kft. legfrissebb elemzéséből. 

"Fogalmam sincs, mennyit fizetek a banknak!" 

Lassan de biztosan bővülő magyarországi hitelkártya-használati szokásokról tanúskodnak a Bankindex legutóbbi eredményei. A Scale Research által félévente végzett reprezentatív vizsgálat adatai szerint elsősorban a magasabb jövedelműek, a közép- és felsőfokú végzettségűek, valamint az idősebb korosztály körében nőtt meg az elmúlt év során a hitelkártya-használat gyakorisága. Ez még akkor is igaz, ha a legtöbben nincsenek tisztában azzal, pontosan milyen díjakat és jutalékokat fizetnek is mindezért bankjuknak.

A tűzoltókban nagyon, a politikusokban nem bízunk 

A GfK Csoport által 2009 tavaszán végzett felmérés szerint továbbra is a tűzoltókat övezi a legnagyobb bizalom hazánkban. Mellettük a postások és a tanítók, tanárok állnak a bizalmi lista élén, megelőzve a tavalyi harmadik helyezett orvosokat. A tavalyi évhez képest a legnagyobb bizalomvesztést a bankárok szenvedték el világszerte.  A lista sereghajtói az újságírók és a politikusok, akik iránt tovább csökkent a bizalom.

"A magyarok az etiópoknál is szerencsétlenebbek" 

"Kérem, képzeljen el egy létrát, amelynek fokait alulról kezdve a tetejéig számokkal látták el, 0-tól 10-ig. Tegyük fel, hogy a létra teteje képviseli az Ön számára a lehetséges legjobb életet, a létra alja pedig az ön számára lehetséges lehető legrosszabb életet." - a magyarok 34 százaléka a létra aljára teszi magát. Ennél csak Haiti, Zimbabwe és Burundi lakosai érzik rosszabbul magukat.

Boldog párkapcsolat a jó munkahely titka 

A boldog és kiegyensúlyozott párkapcsolat csökkenti a munkahelyi stressznek az egészségre gyakorolt kedvezőtlen hatását egy svéd tanulmány szerint, amelynek eredményeit a héten ismertették.

"Kevesebb pénzért is dolgoznék, ha otthonról tehetném" 

Az emberi erőforrások terén dolgozó szakemberek több mint 40 százaléka kész lenne feláldozni fizetésének egy részét, hogy otthonról dolgozhasson. Közülük sokan akár bérük egytizedéről is lemondanának, ha így a távmunkát választhatnák - írja saját kutatásra hivatkozva a HR.BLR.com-ra hivatklozva a HR Press.

A marketing is a főnök nyakán marad 

Még mindig a cégvezetők többsége veszi nyakába a marketinget - derül ki az internetvallalkozas.com legfrissebb felméréséből, amelynek keretén belül az oldal szerkesztői 1.100 kis- és középvállalkozást, illetve azok vezetőit kérdezték meg a vállalkozásuk marketingjéről, eredményeiről és terveiről.

Válságban élelmiszerből is kevesebb fogy 

Kevesebb pénzt költöttek el a magyar háztartások napi fogyasztási cikkekre 2009 első negyedévében, mint egy évvel korábban. Mindez a csökkenés a forgalom volumenére is igaz, hiszen kevesebb élelmiszert és háztartási vegyi árut vásároltunk az idei első negyedévben 2008 első három hónapjához képest - derül ki a GfK Hungária Piackutató Intézet Háztartáspanel felmérésének legfrissebb eredményeiből.

"Szex? Vannak annál érdekesebb dolgok is!" 

Csak a magyarok valamivel több mint egynegyede állítja, hogy a szex a legjobb dolog az életben. A férfiak jóval többre értékelik a szexet, mint a nők, hiszen az erősebb nem képviselőinek 38 százaléka tartotta a szexet a legjobb dolognak az életben, míg a nők körében ez az arány 19 százalék.

Kivégzi a kormány a cafeteria rendszert? 

A természetbeni juttatások tervezett megadóztatása a munkavállalók szempontjából a juttatások összegének lényeges csökkentését jelentené; a kormány által tervezett 32 százalékos adókulcs esetén is a munkaadók csak bő négytizede tartaná fenn a természetbeni juttatásokat, egy 10 százékos adó esetében azonban már tízből hét cég tartaná meg ezeket - így foglalható össze a Szonda Ipsos 2009. május 26-a és 28-a között a legalább 50 főt foglalkoztató magyarországi vállalkozások körében végzett telefonos kutatásának eredményei.

Ne lepődjünk meg, ha később jutunk a pénzünkhöz 

Kevésbé pozitívra értékelték az európai vállalatok a belföldi és külföldi üzleti partnereik fizetési szokásait 2009 első felében, mint 2008 nyarán, és maguk is negatív értékelést kaptak a nemzetközi üzletfeleiktől - ez derül ki az Atradius legújabb, fizetési morált vizsgáló felméréséből. Az európai célpiacok fizetési környezete nagymértékben befolyásolja a magyar export lehetőségeit is.

Egyre inkább a kisboltok felé fordul a magyar 

A fogyasztói szokások hosszú távú változása a gazdasági válság hatására erősödni látszik - derül ki a GfK Hungária adataiból. Csökken az élményszerű nagybevásárlások aránya, helyette többször ugyan, de kevesebb értékben vásárolunk.

"Te még mindig bejársz a bankba?" 

A bankhasználati szokások megváltozásának egyik fontos elemeként jelentkezik az internetbanki szolgáltatások használatának terjedése. Egy év alatt közel 5%-kal nőtt Magyarországon a „netbankolók" száma és az emelkedés a gazdasági visszaesés ellenére töretlennek látszik. A Scale Research félévente végzett Bankindex kutatása alapján kitűnik, hogy az átlagos szám mögött előre jósolható és meglepő tendenciák egyaránt meghúzódnak: a magasan iskolázottak körében gyorsabban nő, mint a kevésbé iskolázottak között, nagyvárosban és vidéken egyformán gyorsan terjed, míg az egyes bankokat, illetve termékeket illetően nagyon nagy a szórás.

Más wifi-jére lépni nagyobb bűn, mint táppénzt csalni 

Súlyos vétségnek tekinti a felnőtt magyar lakosság a számítógépekről, a számítógépes hálózatokról, illetve magáról a világhálóról történő lopást - derül ki a Business Superbrand-díjas Szonda Ipsos 2009. május havi felméréséből. Miközben a számítógépes visszaéléseknek ezt a módját komolyan elítélik a válaszadók, addig a szoftverek, operációs rendszerek illegális használatáról, valamint a zenék és filmek jogtalan letöltéséről nem nyilatkoztak különösebben negatívan.

A szegény nyugdíjas nem mérlegel 

A lakosság több mint fele állítása szerint normálisan étkezik, hiszen szervezetébe automatikusan bekerülnek az alapvető tápanyagok. Egyharmaduk pedig alapjában véve olyasmit eszik, ami ízlik, még akkor is, ha vélhetően kevésbé egészséges.

Válság magyar módra: mondja meg valaki, mi történik! 

A globális pénzügyi és gazdasági válság még mindig olyan, mint egy minden éjjel visszatérő rossz álom; igyekszünk elfelejteni, vagy minél kevesebbet gondolni rá - a Szonda Ipsos kvalitatív kutatásának április közepén lezajlott fókuszcsoport-résztvevői legalábbis ezt a stratégiát követik.

A magyarok 9 százaléka szavazna a Magyar Gárdára 

A Progresszív Intézet újabb közvéleménykutatása szerint a társadalom közel egytizede szimpatizál a Magyar Gárda tevékenységével: működését teljes mértékben helyesnek tartja és kompetensnek látja az ország problémáinak megoldásában. A megkérdezettek 9 százaléka szavazna is a Magyar Gárdára, ha az párt lenne.

Takarékoskodunk, de nemet mondunk az olcsó termékeknek 

2009 első két hónapjában a háztartások által megvásárolt napi fogyasztási cikkek mennyisége 4,2 százalékkal csökkent, ami közel 2 százalékos értékbeli csökkenést jelent a tavalyi év azonos időszakához képest. A csökkenés egyik fő oka az, hogy a gazdasági válság hírére a fogyasztók visszafogták az élelmiszer és háztartási vegyi áru vásárlásaikat - derül ki a GfK Hungária legfrissebb kutatásaiból. Így a háztartások inkább kevesebbet vásárolnak a megszokott napi fogyasztási cikkekből, de jellemzően nem helyettesítik a megszokott márkáikat olcsóbb márkákkal.

Nemcsak a magyarok féltik a nyugdíjukat 

A fejlett nyugati államokban az emberek nagy része aggódik a nyugdíjáért, a munkahelyért, s hogy a válság következtében nem tudja kifizetni közüzemi számláit, esetleg hajléktalanná válik - idézi az International Herald Tribune című, Párizsban megjelenő napilap és a France 24 francia hírtévé rendelésére készített HarrisInteractive közvélemény-kutató jelentést a Népszabadság.

"Nincs internet? Akkor miben reménykedik?" 

A magyarországi cégek négyötöde szerint fontos, hogy a digitális közmű a következő néhány évben elérje a kistelepüléseket - derült ki a Szonda Ipsos kutatásából, amelynek eredményeit a tizedik Internethajón ismertette Pintér Róbert, a cég online stratégiai igazgatója. A 661 vállalatvezető és vállalati döntéshozó online megkérdezésével 2009. április végén folyó kutatás szerint az internet ma már ugyanúgy közműnek számít, mint az áram-, a gáz-, a telefon- vagy az ivóvíz-szolgáltatás. A kutatásban részt vett cégek egytizede számára pedig az internet megléte kritikus fontosságú, ha nem működik a világháló, akkor a nem tudják biztosítani a saját működésüket, leáll a termelés.

"Nekem fontos, hogy magyar!" 

A gazdasági válság ellenére a fogyasztók továbbra is igényesek a megvásárolt termékek minőségét illetően, hiszen a legfontosabb elvárás, hogy az áruk frissek és jó minőségűek legyenek, míg az árszínvonal 2003 óta folyamatosan a második helyen áll. A 2006-os adatokhoz képest egyetlen tényező, nevezetesen a hazai termékek üzletekben való jelenléte terén tapasztalható az elvárások kismértékű növekedése, amely a gazdasági helyzettel kapcsolatos érzékenység enyhe növekedését sejteti - derül ki a GfK Hungária Shopping Monitor és Shopping Missions 2008-2009 tanulmányából.

"Egy évig tart a válság, de mi jobbak leszünk" 

Egy évnél is hosszabb válságra számít a magyar vállalatok túlnyomó része, ugyanakkor úgy vélik, hogy cégük jobban szerepel majd, mint az ágazat egésze. Eddig a vállalkozások fele szembesült a tervektől elmaradó árbevétellel, azonban szinte minden megkérdezett hozzálátott a költségcsökkentéshez - állapítja meg az IFUA Horváth & Partners legújabb Navigátor felmérése, amelyet magyarországi közép- és nagyvállalatok körében végeztek 2009 tavaszán.

Zuhanóban az ingatlanpiac, most érdemes vásárolni 

Korábban még sosem zuhant kilenc hónap alatt ekkorát az ingatlanpiaci index, hiszen amíg tavaly júliusban még viszonylag derűsek voltak a kilátások, azóta 19 pontot esett és jelenleg -29 ponton áll - derül ki a GKI Gazdaságkutató Zrt. áprilisi vizsgálatából, amelyet az Ingatlan és Befektetés című szakfolyóirat támogatásával készített. 

Miért nem kell a magyarnak a szélessáv? 

Magyarország szélessávú mutatói a lefedettség, árak, minőség és verseny terén jobbak az uniós átlagnál, ugyanakkor a lakosság és a KKV-k körében még mindig jelentősen elmarad a penetráció az unió élvonalától.

Min spórol a magyar? 

A magyarok közel kétharmada áram- és gázfogyasztását csökkentette az elmúlt egy évben, másodsorban pedig a ruházkodáson spórol - derül ki a Nielsen piackutató vállalt legfrissebb felméréséből.

A húszévesek többet keresnek a negyveneseknél 

A Merces legújabb kutatásának tárgyává tette az átlagbéreket Magyarországon. Két szempont szerint csoportosították a munkavállalókat: életkor és lakóhely. A 19 megye és a főváros adta a húsz földrajzi egységet, míg a munkavállalókat öt csoportra bontották koruk szerint: 17-24, 25-34, 35-44, 45-54 életév közöttiek, végül az 55 fölöttiek. Az átlagbér volt a kutatás tárgya, függetlenül a végzettségtől és szakmai tapasztalattól. Az eredmény sok korábbi tapasztalatot igazol, elsőként azt, hogy a budapesti munkavállalás jóval az országos átlag feletti, akár másfélszeres munkabért jelenthet a munkavállalóknak.

EU: van remény 

Két éve először emelkedett történelmi mélységéből az uniós vállalkozói és fogyasztói bizalom az Európai Bizottság felmérése szerint. A gazdasági hangulatindex (Economic Sentiment Indicator) javulása a gazdasági válságból való kilábalás jeleit igazolhatja.

Miért mondanak le az idősek az életről? 

Egy felmérés válaszadóinak 20 százaléka mondta, hogy szívesen élne akár a végtelenségig. A középkorúak tekintetében ezek aránya 10, a hatvan év felettiek esetében pedig már csak 3 százalék - írja a TopNews.

A jogászok nem félnek a válságtól 

Az e|n|w|c nemzetközi jogi tanácsadó iroda felmérést készített az április elején megrendezett ELTE Jogerő Állásbörzén. A kutatásból kiderül, hogy a joghallgatók 73%-a nehéz gazdasági helyzet ellenére is bizakodva néz a jövőbe. A jogi pályára készülők ezzel együtt komolyan veszik napjaink folyamatosan változó kihívásait.

Szegény nyugdíjasok: vény nélküli már nem kell 

Jobban odafigyelünk egészségünk megőrzésére és arra, hogy szervezetünk védekezőképességét fenntartva fel tudjuk venni a harcot a különféle betegségekkel szemben - derül ki a GfK LHS HealthCare legfrissebb, 2009. január-márciusban készült lakossági felméréséből. Az egészségügyi magánszolgáltatók iránti bizalom is megnőtt a mai gazdasági helyzetben, a legnagyobb mértékben a szemorvosi szolgáltatásokat keresik. A vény nélkül kapható gyógyszerek vásárlása kapcsán a legnagyobb változás a szegény nyugdíjasok körében figyelhető meg, 47 százalékuk ma már csak súlyosabb esetekben szerez be ilyen jellegű készítményeket.

A cégek szerint katasztrófális a helyzet 

A magyar vállalkozások 63%-a érzékeli rosszabbnak jelenlegi helyzetét a tavalyi év végéhez képest, és 14%-uk véli úgy, hogy már kifelé tart a gödörből - derült ki a Magyar Logisztikai, Beszerzési és Készletezési Társaság (MLBKT) áprilisi felméréséből. Azok a cégek, amelyek rendelkeznek már közép- és hosszú távú kríziskezelő stratégiával is, jellemzően kiegyensúlyozottabbnak látják jelenlegi helyzetüket, és a jövőre nézve is bizakodóbbak.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Mi lesz a nyugdíjmegtakarításokkal?

Mi lesz a nyugdíjmegtakarításokkal?  

A témában nagyszabású konferenciát rendez november 21-én a Klasszis Média Budapesten.
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Igazi kincs lehet az Ön személyes bankára, és nem is elérhetetlen

Igazi kincs lehet az Ön személyes bankára, és nem is elérhetetlen 

Miközben a kamatok világszerte egyre alacsonyabbak, és a forint is veszít értékéből, idén is rekordokat döntögettek a tőzsdeindexek és a nemesfémek.
Nehéz helyzetben a családok, ahol beteg lesz hirtelen egy idős hozzátartozó

Nehéz helyzetben a családok, ahol beteg lesz hirtelen egy idős hozzátartozó 

Az öngondoskodás egy újabb szintje.

Adózás

Ezért örülhet a magyar adófizető Donald Trump megválasztásának

Ezért örülhet a magyar adófizető Donald Trump megválasztásának 

A kormány újraélesztené az Egyesült Államok által korábban felmondott kettős adóztatás tilalmáról szóló egyezményt.

Cégblog

Ezeknél a vállalatoknál jó dolgozni

Ezeknél a vállalatoknál jó dolgozni  

Ezek most Magyarország 10 legjobb munkáltatója a dolgozói vélemények alapján.

Klímablog

Felpörgés előtt az elektromos autók piaca

Felpörgés előtt az elektromos autók piaca  

Az elektromobilitás előretörése miatt a megtorpanás várhatóan csak ideiglenes és a gyártók hamarosan újra növelhetik a kapacitásokat.

Gazdaság

Mi a legnagyobb adókockázat a cégeknél?

Mi a legnagyobb adókockázat a cégeknél?  

Közel 300 pénzügyi- és adóvezető körében készített felmérést az EY Magyarország.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo