Felmérés cikkek

Erőre kaptak a szupermarketek, stagnálnak a hiperek
A GfK Hungária Piackutató Intézet minden év őszén megjelenő, a stratégiai tervezéshez segítséget nyújtó tanulmánya szerint a hipermarketek piacrészének stagnálása figyelhető meg.

"A magyarok segítőkészebbek, mint gondoltunk"
A magyar emberek ma is elkötelezettek az adakozás és mások segítése mellett, ám csak ésszerű keretek között - derül ki a Reader's Digest legújabb kutatásából. A magazin exkluzív, reprezentatív felmérése szerint a magyarok többsége úgy véli: mindenkit arra kell bátorítani, hogy megálljon a saját lábán.

"Agyuk ebben a korban még fejlődésben van"
A körülbelül 600 ezresre tehető magyar tinik serege a klasszikus polgári értékeket sokkal mélyebben hordozza magában, mint a környező országok fiataljai, valószínűleg ennek is köszönhető, hogy szüleiktől és barátaiktól várják nehéz helyzetben az útmutatást - derült ki a "Magyar Fogyasztó 18-" konferencián.