Online értékesítés cikkek


Feldobja a netre a fűnyírót? Csak óvatosan, ha vállalkozó

Feldobja a netre a fűnyírót? Csak óvatosan, ha vállalkozó 

A személyi jövedelemadózás egyik legkiemeltebb témája, hogy miként is kell vagy kellene adózni az interneten értékesített dolgaink után. A vonatkozó szabályok látszólag egyszerűek, az értelmezésük azonban már nem – különösen az egyéni vállalkozók számára – figyelmeztet a szakértő.
A nyelv nem akadály, de az áfa…

A nyelv nem akadály, de az áfa… 

Egyre több magyar fogyasztó külföldről rendel és egyre több magyar webshop külföldre ad el termékeket. A nyelv egyre kevésbé jelent korlátot – egyrészt sokan tudnak angolul, másrészt egyre több webshop több nyelven is megszólítja a vevőit. Mégis kevesen tudják, hogy milyen adóvonzata van a külföldi értékesítésnek.
Hatékony, de utáljuk

Hatékony, de utáljuk 

A felhasználók egyöntetűen gyűlölik a popup reklámokat, de a tapasztalatok azt mutatják, hogy ez az online marketingeszköz igencsak hatékony – ha megfelelően van beállítva és jó ajánlatot talál benne a fogyasztó.
Eldördült a startpisztoly - itt a karácsonyi szezon

Eldördült a startpisztoly - itt a karácsonyi szezon 

Szakértők szerint idén indulhat be először igazán a karácsonyi szezont Amerikában nyitó Fekete Péntek akciónap. A bővülő kiskereskedelem is segíthet az akció ismertebbé válása mellett.
Nem csak a weben visz a Fekete Péntek

Nem csak a weben visz a Fekete Péntek 

Egyre nagyobb forgalmat bonyolítanak a kereskedők a néhány éve hazánkban is divatossá vált Fekete Péntek – Black Friday – alkalmával. Bár az eredeti hagyománnyal eltérően nálunk elsősorban az online vásárlások száma ugrik meg ilyenkor, a hagyományos üzletek is jelentős részt képviselnek a november végi „hajrában”.
8 kötelező honlap elem, hogy ne büntessék meg

8 kötelező honlap elem, hogy ne büntessék meg 

A legtöbb online szolgáltató még most sincs tisztában azzal, hogy milyen információkat köteles feltüntetni magáról a honlapján vagy webáruházában. Leggyakrabban csak egy e-mail címet, telefonszámot közöl az elérhetőségi adatai között, amely azonban nem felel meg a jogszabályi előírásoknak. Szakjogász segít, mit kell tennünk!
Ön is érzi már a karácsonyi szezont?

Ön is érzi már a karácsonyi szezont? 

Sikeresnek bizonyult az idei Internetes Vásárlás Napja (DotcommerceDay) a résztvevő e-kereskedők számára. A november első péntekjén lezajlott, ötödik alkalommal megrendezett egynapos e-commerce óriáspromócióban és iparági összefogásban több száz webáruház kínált valamilyen különleges kedvezményt, és könyvelt el kiugró forgalmat. Sőt, többeknek ez az év legerősebb napja, megelőzve a karácsonyt is.
Last minute tippek a Fekete Péntekre

Last minute tippek a Fekete Péntekre 

November 27-e péntek az a nap, melyet a neten vásárlók hónapok óta várnak. Tavaly több, nagyobb internetes áruház rendszere összeomlott – köszönhetően a hihetetlen kedvezményeknek – a rengeteg vásárló rohamától. Erre az időpontra időzíti a legtöbb online kereskedő kiemelkedő akcióját. Ha Ön nem tervezett előre eddig, most adunk néhány tippet, hogyan fogjon gyors és hatékony kommunikációba.
Mindenki ráugrik a fekete péntekre, és még csak most jön a Karácsony

Mindenki ráugrik a fekete péntekre, és még csak most jön a Karácsony 

Fekete péntekkel kezdődik a karácsonyi szezon az e-kereskedelemben, miközben a boltzár ellenére vasárnap továbbra sem vásárolunk többet online – derül ki a GKI Digital és az Árukereső.hu közös, Online Kiskereskedelmi Index kutatás-sorozatának idei negyedik felméréséből.
Net vagy halál

Net vagy halál 

Egyre több ipari vásárló közvetlenül a gyártótól szerzi be a termékeket. Ha a disztribútorok meg akarják őrizni piaci pozícióikat, ki kell használniuk az e-kereskedelmi csatornák teljes potenciálját és kiemelkedő vásárlási élményt kell nyújtaniuk.

Az ország negyede rácuppan a netes vásárlásra 

Magyarországon az online vásárlás évek óta töretlenül fejlődik, ami keresleti és kínálati oldalon is komoly kihívások elé állítja a szereplőket. Az internetes vásárlás népszerűségét mi sem mutatja jobban, hogy év végére az online vásárlók száma meghaladja a 2,3 millió főt.

4 tipp az azonnal bevételt termelő webáruházhoz 

Nem elég, ha megvan a webáruház, idő kell arra, hogy a vásárlók megtaláljanak minket. Persze, lehet ezt okosan is csinálni. Ha előre gondolkodunk, a webáruház hamarabb fordulhat sikeresre! Szakértőnk segít!

Nem szabad kihagyni a bankkártyás fizetést 

Szinte sehol sincs akkora zűrzavar a fejekben, mint az online fizetési lehetőségek területén, és azon belül konkrétan a bankkártyás fizetésnél. Ezért szakértő partnerünk cikkében igyekszik bemutatni a bankkártyás fizetés előnyeit egy webshop esetén.

Senki nem vásárol vakon 

Az online kereskedelemben pillanatnyilag még annál is nagyobb a verseny, mint amivel a hagyományos kiskereskedelem szembenéz. Ebben a harcban viszont nem csak az ár dönt! A vevők az információt igen sokra értékelik, ami a bevételben is meglátszik.

Webáruház nélkül is lehet harapni a netes tortából 

Hiába van egy jó termékünk vagy szolgáltatásunk, ha azt a nem megfelelő módon áruljuk a neten, könnyen kudarcba fulladhat kísérletünk. Nem egyszerű a helyzete annak, aki online értékesítene, de nem webáruházra van szüksége: vagy létrehoz egy egyszerű értékesítő oldalt egy megrendelő űrlappal, és nem ad lehetőséget az online fizetésre (amivel a saját életét is nehezíti), vagy beüzemel egy webáruházat az értékesítő oldal mögé, amivel egy nyögvenyelősebb rendelési folyamatot indít be.

A net vihet vevőket a boltokba 

A digiális világ már nem a jövő, a kereskedőknek pedig fel kell készülniük azokra a vásárlókra, akik le se teszik a kezükből az okostelefont. Az online térhódítása azonban nem veszély, hanem lehetőség is lehet a fizikai boltok számára – erre épít a többcsatornás (multi channel) értékesítés és marketing.

Azt veszem, amit látok 

Hiába növekszik dinamikusan az online értékesítés volumene, ahhoz, hogy az egyre nagyobb mezőnyben sikeresek lehessünk, követni kell a vásárlók igényeit. Mivel még mindig a bizalomhiány az egyik legnagyobb gátló tényező, a kiemelkedő termékbemutatás hatalmas versenyelőny lehet.

Egyre jobban mennek a webshopok 

Még mindig nem nyitnak a külföldi vásárlók felé a magyar webshopok, de ennek ellenére nőnek a bevételek - ha valaki elég türelmes. Ez derül ki többek között az idei Nagy Webáruház Felmérésből.

Rakétaként száguld a magyar e-kereskedelem 

Az európai átlagnál jelentősen magasabb növekedést produkál a magyar e-kereskedelmi szektor, és még bőven van hová növekednie, de hamarosan felzárkózhat az európai középmezőnyhöz - közölte a SzEK.org.

Brüsszel nekimegy az Amazonnak 

Trösztellenes vizsgálatot indított csütörtökön az Európai Bizottság annak kiderítésére, hogy megfelelnek-e az uniós versenyjog előírásainak az Amazon elektronikus könyvek terjesztésére vonatkozó megállapodásai.

Bennünk zajlik az online forradalom 

Egyre több időt töltünk online vásárlással, mint áruházi nézelődéssel. Az okostelefonok és a tabletek előtérbe kerülése csak fokozza az internet térnyerését, nemcsak a vásárlásnál, de már a hitelfelvételnél is.

Így lesz képes bárki ügyfelet hozni nekünk 

Hiába a legtehetségesebb vállalkozó, ha a fejlesztés helyett a cég üzemeltetésével van elfoglalva, rosszat tesz magának és a cégének is. De hogyan lehet kiengedni a kezünkből az egyik legfontosabb feladatot, az ügyfélszerzést? Hát automatizálással!

5 tipp a hatékonyabb online termékbemutatásért 

Az online térben minden kereskedő számára külön kihívás, hogy megfelelően vonzóvá tegye a termékeket és vásárlásra buzdítsa a vevőt, leküzdve a bizalmatlanságot.

Ez vár ránk a weben 

Az online értékesítés ma már nem lehetőség, hanem maga a jövő. Lássuk a legfontosabb trendeket. Ideje felkészülni!

A sikeres értékesítés nem ér véget az eladással!  

Ha egy vevő a rendelés gombra kattintott a webáruházunkban, még nem ért véget az értékesítés feladata! Amíg eljuthatunk végre a számlázásig, számos folyamatnak kell lezajlania. Mutatjuk, lépésről lépésre, hol kell elkerülni a potenciális hibalehetőségeket.

Ez kell egy sikeres webáruház kialakításához 

Egy sikeres webshop elindításához szükség van a megfelelő technikai feltételekre, kellő hozzáértésre, elegendő pénzre és időre. Ahhoz, hogy sikeres legyen elengedhetetlen a jó üzleti modell, a márkánk ismertsége és hogy visszatérő vásárlóink legyenek. De hogyan érhetjük mindezt el? Milyen eszközök, módszerek segítségével készíthetünk profitábilis webáruházat?

Személyre szabhatjuk a Facebook hirdetéseket 

Egyre inkább felturbózza a cégek marketing fegyvertárát a Facebook. Immáron arra is lehetőség nyílt a legnagyobb közösségi oldalon, hogy a felhasználó korábbi érdeklődésének megfelelő hirdetést készíteni.

Tippek, trükkök, tanácsok online kereskedőknek 

Dinamikusan növekvő szektor a webáruházaké, érdemes hát időben megjelennie a neten minden kereskedőnek! De hogy készüljünk fel megfelelően? És kell-e valamit kezdeni online is a vasárnapi zárva tartás új szabályával? Szakértőinktől megtudhatja!

Az online siker titkos összetevője: a felhasználói élmény 

Tévedés azt hinni, hogy a gondosan megalkotott felhasználói élmény csak a felhasználóknak tett szívesség: az ebbe fektetett pénz az idők során sokszorosan megtérülhet egy cég számára.

Összezavarodtak az online kereskedők a vasárnapi zárvatartás szabálya miatt 

Konzultációt kezdeményezett a Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért (SzEK.org) a Nemzetgazdasági Minisztériummal, melynek célja egységes és helyes jogértelmezés kialakítása a vasárnapi üzlet zárvatartással kapcsolatban. Véleményük szerint ugyanis a jogszabály szövegéből nem következik a vasárnapi kiszállítás tilalma.

Webshopok: aki lemaradt, az kimaradt 

A kereskedők többsége szerint az elmúlt 3 évet figyelembe véve, eddig idén nőtt legnagyobb mértékben az új szereplők száma, de ezek sok esetben még egy évet sem élnek túl a piacon. De még hátravan a karácsonyi roham.

Online értékesítés: 7 eladásnövelő tipp 

Mivel kezdjük a szöveget? Mikor beszéljünk az árról? Hogyan vezessük fel az ajánlatunkat? Hogyan mutassuk be az előnyeit? Íme néhány hasznos tipp, hogyan építsük fel weboldalunkat ahhoz, hogy „átmenjen” az információ, és vásárlásra buzdítsa a látogatót.

Nem a Facebook a kkv-k marketingjének a kulcsa 

A kisvállalati marketing sikerének a titka nem a Facebook vagy a Google AdWords, és nem is a honlap vagy bármilyen más marketingeszköz. A sikeres kisvállalati marketing legnagyobb titka, hogy a vevőt a megfelelő érzelmeken vezeti lépésről lépésre végig.

Aranyszabályok értékesítési honlap kialakításánál 

Amennyiben az értékesítés a fő célunk a weboldallal, az első felvillanó képnek egyértelműen a látogató tudtára kell adnia, hogy jó helyen jár. Ez az oldal róla szól, és nem egy ismeretlen cégről, húzza alá Verdes János honlapszakértő, aki szerint ehhez célszerű a dizájnt az alábbiak szerint kialakítanunk.

Ez még nem forradalom 

Még mindig várat magára az e-kereskedelem igazi felfutása - legalábbis ez egy friss kutatás tanulsága. A fogyasztók túlnyomó többsége ugyanis még mindig csak alkalomszerűen, havonta egyszer-kétszer vásárol az interneten, mert szeretné élőben is megtapogatni a terméket.

5 reklámeszköz, amin változtatni kell jövőre 

Még mindig katalógussal próbál eladni? Vagy a hírlevelet fejleszti? Nem baj, csak nem mindegy, hogy csináljuk!

Meglepő, mi dönt a netes vásárlásnál 

Alapvetően átírja a fogyasztói szokásokat az internet: az ügyfelek ugyanis nemcsak tájékozódásra használják a már kiválasztott termékről, de ötleteket is innen merítenek a további vásárláshoz. De gondolta volna, hogy a a közösségi oldalakra erőltetett céges tartalmaknál jobban pörgeti a vásárlást egy katalógus?

7 alaphiba, amitől használhatatlan lesz a honlap 

Egy weboldal kialakítása drága és hosszadalmas folyamat. Jó lenne, ha visszahozná a befektetést. De ha a honlapunk nem felhasználóbarát, túl trendi, vagy nem található meg rajta a keresett információ, nem várhatunk tőle sokat. Összegyűjtöttük a 7 leggyakoribb hibát, ami elkergeti a látogatókat.

Hatékony értékesítés a legújabb trendek szerint 

Szeretné növelni eladásait, de nem tudja hogyan? Érdekli, hogyan értékesíthet kreatívan a céges közösségimédia-felületek segítségével? A Piac & Profit konferenciáján megtudhatja!

Onlinera vált? Ezeket gondolja át!  

Mielőtt saját weboldalt alakítunk ki és nekilátunk online stratégia kidolgozásának, célszerű átgondolni hogyan működnek a jelenlegi értékesítési csatornáink, meglévő információs rendszerünk. Íme néhány fontos lépés, ami a gondolkodásban segítségünkre lehet.

Ön webáruház-tulajdonos? Így csinálhat kedvet a vásárláshoz! 

Divatos manapság webáruház-tulajdonosnak lenni, de ritkaság a jó webshop, amelyikben szívesen vásárol a felhasználó. Mitől függ, hogy a webáruházunkba látogató, rögtön továbbáll, szörföl egy kicsit az oldalon, rákattint a termékekre vagy vesz is valamit? Íme néhány tanács, hogyan csinálhatunk kedvet a vásárláshoz.

5 konverziónövelő tipp webshopoknak 

Van az úgynevezett három másodperces teszt: képzeljük magunkat a vevő helyébe, és nézzünk rá a webshopunkra. Kiderül három másodperc alatt, hogy mit árulunk? Odaadnánk a saját hitelkártyánkat ismeretlenül az oldal alapján? Ha őszintén bármelyik kérdésre nemmel válaszolunk, van teendőnk.

Nyerésre állnak a hotelek a közvetítőkkel szemben 

A szállodák az elmúlt évben fontos lépéseket tettek saját online csatornáik tudatos felépítésére, sikeresen szorítva vissza az online közvetítők (OTA – Online Travel Agent) folyamatos térnyerését és az áron aluli értékesítés folytatódását.

5 dolog, amit egy sikeres vezetőnek sürgősen el kell felejtenie 

A mai korra szokták azt mondani, hogy a változás benne az egyetlen állandó. Összeszedtünk 5 olyan dolgot, ami sürgősen el kell felejtenie, ha lépést akar tartani a modern biznisz világgal.

Megváltozik a világ sok kereskedőnek 

2014. június 13-tól minden uniós tagállam köteles alkalmazni a fogyasztói jogokról szóló uniós irányelv szabályait. Az irányelv alkalmazása érdekében elfogadott új magyar jogszabály jelentős változást hoz, amit követniük kell a cégeknek.

Itt veszíthetjük el a már biztos vevőt! 

A webkereskedelem legfontosabb része a fizetési folyamat: végül is itt költik el a pénzüket az addig csak reménybeli vásárlók. A fizetési lehetőségek átgondolására azonban sok webáruház-tulajdonos nem fordít kellő figyelmet.

A kényelem még az árnál is fontosabb 

Bár mindeddig sok szó esett arról, hogy elsősorban bizalmat kell építeni a webkereskedőknek a sikeres eladáshoz, mostanra úgy tűnik, megszokták ezt a formát a vásárlók. A kényelem, a gyorsaság, de a kínálat is előbbre került a fontossági sorrendben.

5 tipp szakértőnktől a sikeres online kereskedéshez  

Az online kereskedelem vitathatatlanul nagy lehetőség sok kis cég számára. Azonban a siker itt sem tuti. Hogy jobb esélyekkel induljunk, érdemes követni a legújabb trendeket - szakértőnk megmutatja mi az az 5, ami 2014-ben kihagyhatatlan.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben

Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben 

Kétféle ember, és kétféle cég van: akit már meghekkeltek, és akit meg fognak.
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Pénzszerzés

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség  

 A Nemzeti Innovációs Ügynökség április 26-án induló XPAND programja a külföldi piacszerzésben segíti az innovatív magyar vállalkozásokat.

Gazdaság

Meglepő, de a hazai Európa egyik legpezsgőbb lakáspiaca

Meglepő, de a hazai Európa egyik legpezsgőbb lakáspiaca 

2023-ban 107 ezer lakás cserélt gazdát Magyarországon. Ez 26,1 százalékos visszaesést jelent az előző évi eredményhez képest.

Infokom

Hogyan írja át a mesterséges intelligencia az orvostudományt?

Hogyan írja át a mesterséges intelligencia az orvostudományt? 

A robotika már nem a jövő, hanem a jelen: Magyarországon is forradalmasítja az orvostudományt.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo