Hogyan tudjuk manapság eladni a termékeinket, szolgáltatásainkat, milyen új, a mai kornak megfelelő eladási technikák, kommunikációs fogások, gyakorlatok eredményesek? Hogyan működik a sale személyesen, az interneten, e-mail-ben, adatbázisokon, közösségi oldalakon, webáruházakban? Tanuljon a legjobb szakemberektől szeptember 24-én a KKV- AKADÉMIÁN!
A rendezvényen szakértők beszélnek többek közt arról, hogy milyen technikákkal tudja egy kkv-vezető márkát építeni, eladni cége termékeit és saját magát, mik azok a kommunikációs csatornák, helyzetek, amikor ő maga, személyesen tudja a legjobban leadni cégét brandjét, szakértelmét. A konzultáción kiderül, hogyan lehet az értékesítési csapat motivációját folyamatosan magas szinten tartani vagy, hogy milyen a jó informatikai háttér az ügyfélkezeléshez. De elmondjuk azt is, hogy mi az a remarketing és hogyan használja cége sikere érdekében közösségi médiát! Várjuk szeptember 24-én az Ügyfélkezelés, a legfontosabb marketingeszköz című szakmai konzultáción.
A rendezvény végén a már jól ismert Üzleti kézfogó teremt alkalmat a résztvevőknek, hogy egymással is megismerkedjenek szervezett rendszerben, névjegycserével.
További információ: 06-1/239-9597, [email protected]