Tippek, trükkök, tanácsok online kereskedőknek

Dinamikusan növekvő szektor a webáruházaké, érdemes hát időben megjelennie a neten minden kereskedőnek! De hogy készüljünk fel megfelelően? És kell-e valamit kezdeni online is a vasárnapi zárva tartás új szabályával? Szakértőinktől megtudhatja!

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

A rendszeresen internetezők több mint négyötöde vásárolt online legalább egy alkalommal az elmúlt év során, míg 2010-ben ez még csak minden második netezőről volt elmondható – derült ki a KutatóCentrum legfrissebb E-Shopping Reportjából. Az tehát bizonyos, hogy érdemes erősítni a kereskedő cégeknek az online értékesítés területén.

Akik még soha nem vásároltak online, elsősorban azzal indokolták ezt, hogy nem volt még rá szükségük (42%), illetve nem tudják személyesen megvizsgálni a terméket (41%), ugyanakkor egyharmaduk még mindig az internetes vásárlással szembeni bizalmatlanságra hivatkozott.

Az sem ritka, hogy valaki vásárlási szándéka ellenére végül üres kézzel hagyja el a webáruházat: az online termékvásárlók kétharmada nyilatkozott úgy, hogy az elmúlt 1 évben legalább egyszer előfordult vele, hogy bár terméket helyezett virtuális kosarába, mégis rendelés nélkül távozott. Közülük a legtöbben (35%) a magas szállítási díj miatt döntöttek így. Számos olyan egyéb indok merült fel a kutatás során, melyre a webáruházak egy kis odafigyeléssel megoldást tudnának találni. Ilyen például a megfelelő fizetési mód, illetve termékátvételi lehetőség hiánya, a hosszú szállítási idő vagy a készlethiány.

A sikeres online értékesítéshez át kell jutni azokon az akadályokon, amit az adózási és jogi szabályoknak való megfelelés jelent, vagy épp el kell érni, hogy a potenciális vevők éppen a mi áruházunkra találjanak az internet rengetegében. A minél jobb kiszolgálás mellett az online értékesítés esetében is elengedhetetlen a megfelelő vevőkapcsolatok kialakítása, a vásárlói élmény fokozása a sikerhez. A várható és kívánatos forgalomnövekedés viszont kezelendő feladatokat támaszt a webáruházakat kiszolgáló informatikai és logisztikai rendszerekben, az elektronikus számlázásban és fizetésben is.

Ráadásul jelentősen felforgatta a kereskedők életét a vasárnapi zárva tartás március közepétől élő szabálya. A szabályozás nem csak a fizikai boltok, de a webáruházak életére is hatással van. Természetesen lehetőségeket is tartogat annak ellenére is, hogy az NGM közölte, a kiszállítások sem teljesíthetőek ezen a napon. Valamilyen módon tehát a webáruházaknak is reagálnia kell a változásokra. Jobb előre felkészülni!

Mindehhez a gyakorlatot jól ismerő szakértők nyújtanak segítséget kis-és középvállalkozásoknak februrár 19-én a Piac & Profit KKV-AKADÉMIÁjának „Webáruházi trendek 2015” konferenciáján.

Szakértőink segítségével készüljön fel a változásokra, az elengedhetetlen fejlesztésekre!

Részletes program és regisztráció itt.

 

Véleményvezér

Három és félszeres gázárral riogat a fideszes intézmény

Három és félszeres gázárral riogat a fideszes intézmény 

A Fidesz állandóan riogat, migránsokkal, háborúval, Sorossal, most meg a gázárral.
Főhet szegény Orbán Viktor feje

Főhet szegény Orbán Viktor feje 

Ez ám a meglepetés, mégiscsak Putyin a háborúpárti.
Hadházy Ákos szerint eltűnt 16 milliárd forint

Hadházy Ákos szerint eltűnt 16 milliárd forint 

Újabb botrány, lesz-e felelős?
Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét”

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét” 

A Fidesz eddigi állításával ellentétben nem békepárti.
A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért

A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért 

Az európai átlagár felett kapják az áramot a magyar vállalkozók.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo