Webáruház cikkek
Csúnyán megtévesztették a fogyasztókat, vizsgálódik a hatóság
A Gazdasági Versenyhivatal versenyfelügyeleti eljárást indított a szlovákiai EC Global SVK s.r.o. vállalkozással szemben.
Sneakerárusok buktak a NAV-nál
Limitált gyártású cipők kereskedőinél indult revízió.
Élményt kell nyújtani a vásárlóknak a versenyképesség megtartásához – nyit a Primark
Interjú Maciej Podwojskivel, a a Primark közép-kelet-európai vezetőjével.
Online vett cipőt? Lehet, hogy átverték
Az online térben hamis CCC webshopok jelentek meg az elmúlt időszakban.
Másfél millió forintot keresett egy álwebáruházzal, közkedvelt cipőket és ruhákat hirdetett
Álwebáruházat működtetett egy borsodi férfi.
Probléma van az egyik webáruház hirdetéseivel, vizsgálódik a GVH
Jogsértést gyanít a Gazdasági Versenyhivatal a gymbeam.hu hirdetéseiben, ezért versenyfelügyeleti eljárást kezdett az üzemeltetők ellen.
Támadás egy E-cigaretta forgalmazó ellen
E-cigarettákat és Elf Bar termékeket hirdető két szlovák webáruház lekapcsolását rendelte el a GVH
Hogyan lehet sikeres webáruházunk külföldön?
A magyar webáruházak is lehetnek sikeresek külföldön, állítja Bogdan Colceriu, a Frisbo vezetője. A nemzetközi e-logisztikai vállalat vezérigazgatója szerint a magyar e-commerce cégek jó esélyekkel indulnak a külpiacokon. Öt plusz egy tipp következik a szakértőktől.
Ezért érdemes kiszervezned a webáruházad marketingjét
Amennyiben házon belül nehéz vagy egyenesen lehetetlen magas szinten megvalósítani a webshopod marketingjét, akkor célszerű fontolóra venned a kiszervezés lehetőségét. Persze a kiválasztásnál mindenképp körültekintően javasolt eljárnod.
Most indítanál webshopot? Ezt a 6 dolgot tudnod kell
Tavaly 16 százalékkal nőtt a hazai online kiskereskedelem, és 3,3 millió magyar vásárolt online. A koronavírus-járvány hatására ezek a számok még tovább nőhetnek, amire a hazai cégvilágnak is reagálnia kell. Egy webshop elindítása és sikeres fenntartása ugyan összetettebb feladat, mint azt elsőre gondolnánk, hiszen több szakmát kell alapszinten elsajátítani hozzá, de a most befektetett idő, energia és költség jövőbeli megtérülést és a túlélést jelentheti a vállalkozásoknak. A K&H ezért a Shoprenterrel közösen összeállított egy webáruház indítási kisokost, így segítve a cégeknek, hogy mi az a 6 terület, amit mindenképpen érdemes átgondolni, mielőtt belevágnánk egy saját webshop létrehozásába.
Húsvétra készülve - az iDrinks webáruház kínálatában böngésztünk
Végre itt a tavasz, többet lehet a szabadban lenni, és persze a húsvét is közeledik, amelyhez finom, minőségi italok, édesség, minőségi kávé és üdítőitalok is dukálnak, hiszen az ünnepnek meg kell adnunk a módját. Az iDrinks webáruház Az Ország Boltja versenyen már többször is díjazott volt. Aki szereti a prémium minőségű italokat, és nem szeretne otthonról kimozdulni, válassza ezt az online shopot, nem fog csalódni.
Online kereskedelem Magyarországon: így (ne) indítsunk webshopot
Közhely, hogy az online kiskereskedelmi szektor ugrásszerűen növekszik, de mit jelent ez a kereskedők szemszögéből? Mennyi webshop lehet az országban, melyek a fő trendek, és hogyan érdemes belekezdeni az online értékesítésbe? Cikkünkben többek között ezekre a kérdésekre kerestük a választ.
Nem szállított időben a webáruház, vagy hibás a kapott termék? Még külföldről is visszaszerezhetjük a pénzünket!
Az internetes kereskedelem gyors és kényelmes, ugyanakkor kockázatokkal is jár. Ahogy egyre többen vásárolnak a világhálón, úgy jelentősen megnőtt a panaszok száma is. A webáruházakra ugyanakkor a fogyasztók védelme érdekében a hagyományos boltoktól részben eltérő szabályok vonatkoznak.
Online vásárlás – van még tovább?
Hazánkban közel 5,4 millióan szoktak rendszeresen online vásárolni, a felnőtt magyar internetezők 91 százaléka. Meddig tarthat az online vásárlók táborának bővülése?
Okos adatok: egyre olcsóbb rendszerek a kkv-k szolgálatában
A gépi intelligencia a hatékonyságnövelés talán utolsó forrása. Az okos eszközök, szenzorok közötti kommunikációt, a mesterséges intelligencia-szoftverek használatát a kisebb cégek számára is elérhetővé fogják tenni azok a IoT-hálózatokat, amik most indulnak el az 5G-technológiával. A szenzorok és e rendszerek ára évről évre zuhanni fog, vagyis előnyeit a kkv-szektor is learathatja. Erről is beszéltek az előadók a Piac & Profit ADAT – Az új kincs című konferenciáján.
Utánvét és készpénz: soha nem szokunk le róla
A magyar lakosság 2018-ban – a gazdasági fellendüléssel összhangban – már a webáruházakban is egyre többet vásárolt. Az éves átlagos költés összességében megközelítette a 133 ezer forintot – a GKI Digital és az Árukereső felmérése szerint.
Social media: adatokkal pontosan lehet célozni
Új célzási technikák és szolgáltatások állnak már a cégek rendelkezésére, hogy minden eddiginél pontosabban kalibrálhassák kampányaikat. E módszerek is ismertették az előadók a Piac & Profit Social media – Automatizálva: Smart marketing című konferenciáján.
Webáruházaknak: hogyan válassz logisztikai szolgáltatót?
Kevés olyan fontos döntés van egy webáruház üzemeltetésében, mint a logisztikai szolgáltató kiválasztása, ezen állhat ugyanis a siker vagy a bukás kérdésköre. Ha rosszul méri fel az igényeket, és hibásan dönt, akár le is húzhatja a rolót. Ezért ehhez a kulcsfontosságú döntéshez adunk most tanácsokat.
A jó termék ma már nem elég?
Az elmúlt évtizedekben egyes iparágakat alapjaiban felforgató, forradalmi sikereket elérő szolgáltatások, mint az Airbnb, Amazon vagy Tesla számos különböző tényezőnek köszönhetik sikerüket. Egyvalami azonban mindegyik vállalatban közös – nemcsak egy új termékkel léptek piacra, hanem egészen egyedi vásárlói élményt nyújtanak vevőiknek.
Ha ezekre nem figyelsz, kapásból egy milliót vesztettél
Egy rossz minőségű kép, rosszul elhelyezett információ, egy rossz mozdulat a weboldaladon és máris tucatnyi vevőt veszítettél. Ezzel a kis optimalizációval havonta akár milliós forgalmat is nyerhetsz.
Terjeszkedjünk külföldön, de merre induljunk?
Magyarország határán túl több millió potenciális vásárló vár a hazai e-kereskedőkre, éppen ezért a legtöbb webáruház tulajdonosában előbb vagy utóbb felmerül a kérdés: miért is kellene kizárólag a magyar piacra összpontosítani, ha külföldi terjeszkedéssel meg lehet növelni a cég nyereségét? Ha már jelen van a magyar piacon, miért ne lehetne Európa többi országaiban is szerencsét próbálni? Melyik országok a legmegfelelőbbek terjeszkedés szempontjából? Most induló cikksorozatunk első részében ezt vesszük górcső alá az Expandeco szakértőinek segítségével.
Árgus szemekkel figyelik a webáruházakat
Minden év novembere és decembere a hagyományos kereskedelem mellett főszezon az e-kereskedelemben is. Mivel az ajándékvásárlások egyre nagyobb hányada kerül át az online térbe, a fogyasztóvédelem megerősítette jelenlétét a webáruházak területén.
A legtöbb üzlet kicseréli a nem kívánt ajándékot
Karácsony előtt különösen célszerű tájékozódni arról, hogy az ajándékba vett terméket milyen feltételekkel vihetik vissza a vásárlók az üzletbe. Igen eltérő feltételekkel ugyan, de minden megvizsgált üzletlánc lehetőséget kínál a hibátlan termékek visszavételére.
Fekete pénteken se higgyünk a milliós kedvezményben
A Black Friday időszakára létrehozott hamis webáruházak hihetetlennek tűnő ajánlatokkal kecsegtetnek, ha pedig bedőlünk nekik, nemcsak egy adott tétel árát, de a bankkártya-adatainkat is bukhatjuk.
Bankok és webáruházak a csalók célpontjai
Az adathalászatot sokszor az egyik legtrükkösebb kibertámadásnak tartják, mivel pszichológiai manipulációs technikákra épül és észrevétlenül történhet - írja a Kaspersky Lab friss felmérése.
Karácsony után durván elszállnak az árak
A cégek karácsonykor még kivárnak, de jövőre drasztikusan emelkedhetnek az online rendelések szállítási költségei, mert határaihoz érkezik a kapacitás.
Erre érdemes figyelni, ha online rendel karácsonyra
A karácsony előtti hetekben kiemelkedő a csomagforgalom, illetve a nemzetközi bejövő küldemények száma. A Magyar Posta arra figyelmeztet, hogy az online vásárláskor figyelembe kell venni a webáruház által jelzett szállítási időt és a vámszabályokat.
Az e-kereskedelemben is használható a blockchain
A virtuális pénzek alapjául szolgáló technológia, a blockchain számos, az e-kereskedelemben is használható megoldást kínál. A Kosárérték Magazin ezekből szedett össze néhányat.
Így nyithat külföldi webáruházat
Magyarország határán túl több millió potenciális vásárló vár a hazai e-kereskedőkre. Éppen ezért a legtöbb webáruház tulajdonosában előbb vagy utóbb felmerül a kérdés: miért is kellene kizárólag a magyar piacra összpontosítani, ha külföldi terjeszkedéssel meg lehet növelni a cég nyereségét?
Webáruház a Facebookon: 6 tipp kezdőknek
Az utóbbi néhány évben Facebook hirdetési rendszere és annak hatékonysága rengeteget fejlődött. A rendszer viszonylag felhasználóbarát, az eredmények pedig gyorsan jönnek és jól követhetők is – a Kosárérték.hu szakértőjének segítségével kezdő webáruház-üzemeltetőknek adunk tippeket a Facebook használatához.
Hogyan hirdessünk a Facebookon?
Az utóbbi néhány évben Facebook hirdetési rendszere és annak hatékonysága rengeteget fejlődött. A Kosárérték Magazin összeszedett pár tippet, hogy érdemes az oldalon hirdetni a webáruházunkat.
180 milliárd forintért vásároltunk terméket az internetről
Nő az online kereskedelem forgalma Magyarországon, azonban már nem az új vásárlók becsábítására, hanem a törzsvásárlók megtartására koncentrálnak a kereskedők.
Bukunk mindenre, amit a médiában látunk
Új termék vásárlásakor a magyar fogyasztók egyötöde lehetőleg az egész család számára használható termékeket vásárol. A kényelmi szempont, bár arányában nőtt, még mindig csupán 100-ból 7 magyar számára volt a fő indok, míg az egyéni, személyre szabott termékekre alig voltak kíváncsiak.
Influencer-marketing sztárok nélkül? Itt a példa, hogy működik
A sikeres stratégia nem arról szól, hogy százezrekhez jussunk el, akiktől aztán semmilyen profitot nem remélhetünk, hanem arról, hogy képesek vagyunk egy influenceren keresztül a számunkra leginkább releváns célközönség elérésére.
Ezek a legsikeresebb magyar webáruházak
A GKI Digital 2018-ban negyedik alkalommal publikálja a hazai online kiskereskedelem 10 legnagyobb szereplőjének rangsorát. A lista élére ezúttal is az Extreme Digital került.
A sikeres webáruházak már tartalomszolgáltatók is
A jó termékeknél és a jól használható website-nál többet kell ma már nyújtani a vevőnek. Olyan történetbe kell belehelyezni, ami vásárlásra serkenti és lojalitást ébreszt benne, derült ki a Piac & Profit Webáruházi trendek - 2018 című konferenciáján.
Online kétszer annyit is vásárolunk
Az éves forgalom tekintetében érett piaccá fejlődött a hazai e-kereskedelem. Még van növekedés, de már lassul, derült ki a Piac & Profit Webáruházi trendek - 2018 című konferenciáján tartott előadásokból. A vásárlók közel kétharmada vidéki. Ha online vásárolunk, kétszer többet rakunk a kosarunkba, mint amikor egy fizikai áruházban válogatunk.
Az ingyenes vagy a gyors kiszállítás a fontosabb?
A szállítási költség az interneten mindig fontos szempont a vásárlói döntésnél, de ezzel együtt egyre nagyobb az elvárás az átvételi módok és átfutási idők kapcsán is.
Hogyan teszteljünk vásárlói élményt?
Webhsop, vagy bármilyen más digitális szolgáltatás indításakor az egyik legfontosabb feladat a felhasználói élmény megtervezése. A Kosárérték.hu cikkében több tippet is ír arról, hogyan érdemes tesztelni egy webáruház fogyasztói élményét.
Mikor és hogyan éri meg webshopot indítani?
Szombati Gergő másodállásban indította saját webshopját, a napokban a Kosárérték.hu-nak beszélt arról, hogy kinek és hogyan érdemes beszállni az e-kereskedelembe.
Nagy webshop-felmérés: jól mennek a hazai webáruházak
A hazai webáruházak több mint kétharmada könyvelt el forgalomnövekedést a tavalyi évben - derül ki a WebShop Experts és a ShopRenter legutóbbi, immáron 11. alkalommal lefolytatott Nagy Webáruház Felmérésének eredményéből.
500 milliárd felett az e-kereskedelem forgalma
Több mint negyedével bővült 2017-ben a hazai webáruházak forgalma. Az 500 milliárdos határ ezzel megdőlt, s fél évtizeden belül elérhetőnek ígérkezik ennek a duplája is.
Ezért követ téged a hirdetés
Hogyan működik a fogyasztó agya? Hogyan lehet vásárlásra ösztönözni? Milyen szokások figyelhetők meg a vásárlók körében? A téma szakértői a legfrissebb trendeket ismertették a Piac & Profit Webáruházi trendek - 2018 című konferenciáján.
A Black Friday már nem volt akkora durranás
2017-ben tovább-bővült a hazai online kereskedelem, több mint 360 milliárd forintos forgalmat generált az egy évvel korábbinál 7 százalékkal több (3 millió) vásárló, ami értékét tekintve 18 százalékkal nagyobb, mint 2016-ban.
Erőműben égeti el hibás termékeit a H&M
Gondban a H&M: a konfekció-világcégnél 4.3 milliárd dollár értékű eladatlan áru halmozódott fel. Árleszállítást és a boltnyitások lefékezését tervezik, hogy úrrá lehessenek a nehézségeken.
Olyan mint az eBay, csak áramot árul
Energiakereskedéssel foglalkozó weboldal indul várhatóan idén júniusban Angliában. Az Electron cég által fejlesztett oldal az Ebay mintájára működik majd, de kizárólag elektromos energia-kereskedelemmel foglalkozik.
A kínai robotporszívóra gyúrnak a harmincas pasik
Okoskütyük, robotporszívó és vezeték nélküli fejhallgató voltak a tavalyi év legnépszerűbb termékei a kínai webáruházakból vásárló magyarok körében - derült ki a Rendeljkínait.hu platformcsalád felméréséből. A kínai termékek rendelői 30 éven felüli férfiak, akik átlagosan 10 és 100 ezer forint között rendelnek évente.
LED-tévét és társasjátékot vásároltunk leginkább az interneten
Csaknem azonos arányban vásárolnak nők és férfiak is az interneten, a nők többször, de a férfiak drágábban vesznek termékeket a webshopokban. Darabszámokat tekintve társasjátékokat vásároltunk a legtöbbet tavaly – írja a Mall.hu.