5 konverziónövelő tipp webshopoknak

Van az úgynevezett három másodperces teszt: képzeljük magunkat a vevő helyébe, és nézzünk rá a webshopunkra. Kiderül három másodperc alatt, hogy mit árulunk? Odaadnánk a saját hitelkártyánkat ismeretlenül az oldal alapján? Ha őszintén bármelyik kérdésre nemmel válaszolunk, van teendőnk.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

Kép:PP archív

1. Átlátható, a termékre fókuszáló dizájn

A minimál ez esetben örök trend! A zsúfolt oldal megosztja a vevő figyelmét. Átlátható szerkezetre és kiváló termékfotókra van szükség. Vagyis elég nagyokra, hogy akár a részleteket is pontosan meg lehessen nézni, bemutassa a lehetséges variációkat (például többféle színt), s az előnyös tulajdonságokat emeli ki.(Kutatások szerint ugyanis elsősorban a kényelem számít az online vásárlóknak.)

2. Minden a hajtás felett

Az emberek többsége nem görget lefelé egy weboldalon. Vagyis mindennek, ami fontos – különösen az aktivitást igénylő (call-to-action) gomboknak – felül kell lenniük. (A felhasználói élmény növelése ma minden kereskedelmi tevékenység kulcsa. A LogMeIn szakértője ad néhány tippet, amit bárki használhat!)

3. Segítő környezet

Van egy jelenség, amit a „választék okozta bénulásnak” neveznek. Segítsük a vevőt a legjobb termék megtalálásában! Jelenítsük meg az akciókat érthetően és jól láthatóan! Emeljük ki a legnépszerűbb termékeket! Ez esetben nincs olyan, hogy túl direkt.

Itt veszíthetjük el a már biztos vevőt!
A webkereskedelem legfontosabb része a fizetési folyamat: végül is itt költik el a pénzüket az addig csak reménybeli vásárlók. A fizetési lehetőségek átgondolására azonban sok webáruház-tulajdonos nem fordít kellő figyelmet. Pedig ha itt valami gond van, kárba veszett minden korábbi erőfeszítésünk, amivel látogatót szereztünk, számára releváns terméket ajánlottunk megfelelő áron, és rávettük, hogy itt és most vásárolja is meg.
4. Bizalomépítő bemutatkozás

Ha vannak ismert partnereink, mutassuk meg őket! A bizonyítványok, logók és elismerések is segítenek. Fontos az is, hogy mindenhol jól láthatóan helyezzük el az elérhetőségeinket! Telefonszám és e-mail cím a bizalomépítéshez is kell, és azért is, hogy esetleges kérdéseire rögtön választ kapjon a vevő. Egy másik vevő véleménye pedig mindig többet ér, mint ha önmagunkat dicsérnénk. Motiválhatjuk a korábbi vásárlókat apró ajándékokkal vagy kedvezményekkel, hogy hozzájáruljanak ajánlásuk megjelenítéséhez.

5. Érzékeny pontok

Érdemes kiemelni, hogy nincsenek rejtett költségek a vásárlás során, vagy hogy mennyire egyszerűen küldheti vissza a terméket a vevő, ha mégsem tetszik neki. Annyira részletesen fejtsük ki ezt, amennyire csak a helyünk engedi. Sokkal hatékonyabb továbbá az „ingyenes szállítás 10 ezer forint felett” feltétel, mint az „ingyen szállítás”. A meglepetéseket ugyanis senki nem szereti, különösen akkor, ha a zsebet érintik.

Hogyan nyissunk webáruházat – útmutató 5 egyszerű lépésben
Az internetes értékesítés előnyeiről valószínűleg már mindenki hallott, nem könnyű viszont konkrét segítséget kapni a megvalósításhoz. Ebben próbálunk most segíteni. A Piac&Profit szakértője 5 pontban összefoglalta egy webáruház indításának legfontosabb lépéseit.

Véleményvezér

Három és félszeres gázárral riogat a fideszes intézmény

Három és félszeres gázárral riogat a fideszes intézmény 

A Fidesz állandóan riogat, migránsokkal, háborúval, Sorossal, most meg a gázárral.
Főhet szegény Orbán Viktor feje

Főhet szegény Orbán Viktor feje 

Ez ám a meglepetés, mégiscsak Putyin a háborúpárti.
Hadházy Ákos szerint eltűnt 16 milliárd forint

Hadházy Ákos szerint eltűnt 16 milliárd forint 

Újabb botrány, lesz-e felelős?
Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét”

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét” 

A Fidesz eddigi állításával ellentétben nem békepárti.
A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért

A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért 

Az európai átlagár felett kapják az áramot a magyar vállalkozók.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo