Felhasználói élmény cikkek


Hogyan teszteljünk vásárlói élményt?

Hogyan teszteljünk vásárlói élményt? 

Webhsop, vagy bármilyen más digitális szolgáltatás indításakor az egyik legfontosabb feladat a felhasználói élmény megtervezése. A Kosárérték.hu cikkében több tippet is ír arról, hogyan érdemes tesztelni egy webáruház fogyasztói élményét.
Ettől döglik a légy a neten

Ettől döglik a légy a neten 

A jövőben talán már meg sem kell rendelnie a vevőnek a termékeket ahhoz, hogy leszállítsunk - az okoseszközök intézik majd a dolgot. Egyelőre viszont a jó sztorik mellett a jó akciók és a gyors szállítás az, ami hoz a konyhára. Az internetes vásárlás napja apropóján lássuk a legforróbb online kereskedelmi trendeket!
A 10 legriasztóbb hiba a weboldalakon

A 10 legriasztóbb hiba a weboldalakon 

Honlap nélkül ma már egy vállalkozás sem igazán életképes, de a turisztikai szektorban különösen fontos a megfelelő weboldal. Nem elég, ha szép, fontos, hogy tényleg felhasználóbarát legyen. A Tnooz turisztikai hírportál a szállodai honlapok leggyakoribb hibáit szedte össze, melyekből mindenki tanulhat, aki ügyfelekre vágyik.
Mobil nélkül? Öngyilkosság

Mobil nélkül? Öngyilkosság 

Amikor az emberek nagyobb része már mobilról netezik, sőt, a fogyasztók egyre nagyobb része a telefonjáról vásárol, a nem mobilbarát oldalak biztos kudarcra vannak ítélve. A megoldás a fejlesztés, és nem dőlhetünk hátra, ha az oldal reszponzív. Ez csak az első lépés – emelte ki Sepsey Barna a Piac&Profit által szervezett konferencián.
Top it-biznisz tippek igazi tech sztároktól

Top it-biznisz tippek igazi tech sztároktól 

Mitől lesz sikeres egy termék? Mit vezet a biztos bukáshoz? Melyek azok a trendek amik meghatározzák a jövő cégeinek sikerességét? Milyen aspektusokat kell figyelembe vennünk a termék és szolgáltatásfejlesztés során? Top tippek igazi tech sztároktól!
Nem vásárlásra való már elsősorban a bolt

Nem vásárlásra való már elsősorban a bolt 

Az ügyfélélmény az értékesítés egyik kulcsszava lett mostanra. Bár része minden pont, ahol kapcsolatba kerülünk a fogyasztóval, a fizikai üzlethelyiség különösen fontos és új szerepet kaphat benne.
Megéri, ha játszhatnak a kollégák

Megéri, ha játszhatnak a kollégák 

Az, hogy nem „csak” kiváló terméket kell nyújtani a vásárlóknak, hanem élményt is, szerencsére egyre több vállalat számára egyértelmű. Lassanként pedig azt is felismerik, hogy az ügyfelek mellett az alkalmazottak irányába is ezen kell dolgozniuk. Akkor is, amikor a munkafeltételeket alakítják ki.
Több százmilliárd múlik egy élményen

Több százmilliárd múlik egy élményen 

A magyar fogyasztók 26%-a hajlandó akár 10%-kal is többet fizetni a termékekért vagy szolgáltatásokért, ha egyúttal kimagasló ügyfélélményt kap - derül ki a Develor kutatásából. A vállalatvezetők szerint a bevételük 21,2%-át bukhatják azok a cégek, amelyek nem foglalkoznak ezzel.
Már a hűség is racionális döntés

Már a hűség is racionális döntés 

Változtak a fogyasztási szokások, a cégeknek egészen más versenyhelyzetben, sokkal tudatosabb fogyasztókra kell hatást gyakorolniuk. A hűség az egyetlen remény.
Hogyan hoz pénzt az élmény?

Hogyan hoz pénzt az élmény? 

Tévedés azt hinni, hogy a gondosan megalkotott felhasználói élmény csak a felhasználóknak tett szívesség. Az ebbe fektetett pénz az idők során sokszorosan megtérülhet a cég számára.

Miért nem szeretik a dolgozók a felhőt? 

Egy lánc mindig annyira erős, mint a leggyengébb láncszeme és az IT területén ez a leggyengébb láncszem maga a felhasználó. Cloud szolgáltatás bevezetésekor gyakran elsikkad annak felmérése, hogy milyen hatással lesz az a vállalat alkalmazottaira, pedig rajtuk áll vagy bukik a siker.

Az online siker titkos összetevője: a felhasználói élmény 

Tévedés azt hinni, hogy a gondosan megalkotott felhasználói élmény csak a felhasználóknak tett szívesség: az ebbe fektetett pénz az idők során sokszorosan megtérülhet egy cég számára.

5 konverziónövelő tipp webshopoknak 

Van az úgynevezett három másodperces teszt: képzeljük magunkat a vevő helyébe, és nézzünk rá a webshopunkra. Kiderül három másodperc alatt, hogy mit árulunk? Odaadnánk a saját hitelkártyánkat ismeretlenül az oldal alapján? Ha őszintén bármelyik kérdésre nemmel válaszolunk, van teendőnk.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Pórul jártak a nyugdíjasok

Pórul jártak a nyugdíjasok 

Folytatjuk a Piac és Profit podcast sorozatát, a Nyugdíjszervizt.
Már diákként el kell sajátítani a biztosítással összefüggő ismereteket

Már diákként el kell sajátítani a biztosítással összefüggő ismereteket 

Interjú Jeney Attilával, a MABISZ kommunikációs igazgatójával.

Pénzszerzés

Eljött a fordulat a budapesti ingatlanpiacon

Eljött a fordulat a budapesti ingatlanpiacon  

2025 első negyedévében 7 százalékkal erősödött az eladó lakóingatlanok iránti kereslet az előző év azonos időszakához képest.

Jogi kisokos

Hitel van az ingatlanon? Könnyebb lesz megvenni

Hitel van az ingatlanon? Könnyebb lesz megvenni  

Az új ingatlan-nyilvántartási törvény átalakította a több részletben megvásárolt vagy feltételhez kötött ingatlanok bejegyzésének a rendszerét.

Cégblog

Biztosítók körmére néztek, bírságolás lett a vége

Biztosítók körmére néztek, bírságolás lett a vége  

Az MNB összesen 11 millió forint bírságot szabott ki három biztosítóra.

Klímablog

Nyár óta 12 milliárd forint folyt vissza a vásárlókhoz

Nyár óta 12 milliárd forint folyt vissza a vásárlókhoz  

Már csaknem 10 milliónál jár a MOHU MOL Hulladékgazdálkodási Zrt. kötelező visszaváltási rendszerében, a REpont applikáción keresztül.

Gazdaság

Eljött a fordulat a budapesti ingatlanpiacon

Eljött a fordulat a budapesti ingatlanpiacon  

2025 első negyedévében 7 százalékkal erősödött az eladó lakóingatlanok iránti kereslet az előző év azonos időszakához képest.

Társadalom

Tenisz jubileumra készült Miami és Budapest is

Tenisz jubileumra készült Miami és Budapest is 

Budapesten is jubileumra készültek a tenisz szerelmeseinek 25. alkalommal megrendezett Csók Tenisz! csapatversenyén.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo