Felhasználói élmény cikkek


Hogyan teszteljünk vásárlói élményt?

Hogyan teszteljünk vásárlói élményt? 

Webhsop, vagy bármilyen más digitális szolgáltatás indításakor az egyik legfontosabb feladat a felhasználói élmény megtervezése. A Kosárérték.hu cikkében több tippet is ír arról, hogyan érdemes tesztelni egy webáruház fogyasztói élményét.
Ettől döglik a légy a neten

Ettől döglik a légy a neten 

A jövőben talán már meg sem kell rendelnie a vevőnek a termékeket ahhoz, hogy leszállítsunk - az okoseszközök intézik majd a dolgot. Egyelőre viszont a jó sztorik mellett a jó akciók és a gyors szállítás az, ami hoz a konyhára. Az internetes vásárlás napja apropóján lássuk a legforróbb online kereskedelmi trendeket!
A 10 legriasztóbb hiba a weboldalakon

A 10 legriasztóbb hiba a weboldalakon 

Honlap nélkül ma már egy vállalkozás sem igazán életképes, de a turisztikai szektorban különösen fontos a megfelelő weboldal. Nem elég, ha szép, fontos, hogy tényleg felhasználóbarát legyen. A Tnooz turisztikai hírportál a szállodai honlapok leggyakoribb hibáit szedte össze, melyekből mindenki tanulhat, aki ügyfelekre vágyik.
Mobil nélkül? Öngyilkosság

Mobil nélkül? Öngyilkosság 

Amikor az emberek nagyobb része már mobilról netezik, sőt, a fogyasztók egyre nagyobb része a telefonjáról vásárol, a nem mobilbarát oldalak biztos kudarcra vannak ítélve. A megoldás a fejlesztés, és nem dőlhetünk hátra, ha az oldal reszponzív. Ez csak az első lépés – emelte ki Sepsey Barna a Piac&Profit által szervezett konferencián.
Top it-biznisz tippek igazi tech sztároktól

Top it-biznisz tippek igazi tech sztároktól 

Mitől lesz sikeres egy termék? Mit vezet a biztos bukáshoz? Melyek azok a trendek amik meghatározzák a jövő cégeinek sikerességét? Milyen aspektusokat kell figyelembe vennünk a termék és szolgáltatásfejlesztés során? Top tippek igazi tech sztároktól!
Nem vásárlásra való már elsősorban a bolt

Nem vásárlásra való már elsősorban a bolt 

Az ügyfélélmény az értékesítés egyik kulcsszava lett mostanra. Bár része minden pont, ahol kapcsolatba kerülünk a fogyasztóval, a fizikai üzlethelyiség különösen fontos és új szerepet kaphat benne.
Megéri, ha játszhatnak a kollégák

Megéri, ha játszhatnak a kollégák 

Az, hogy nem „csak” kiváló terméket kell nyújtani a vásárlóknak, hanem élményt is, szerencsére egyre több vállalat számára egyértelmű. Lassanként pedig azt is felismerik, hogy az ügyfelek mellett az alkalmazottak irányába is ezen kell dolgozniuk. Akkor is, amikor a munkafeltételeket alakítják ki.
Több százmilliárd múlik egy élményen

Több százmilliárd múlik egy élményen 

A magyar fogyasztók 26%-a hajlandó akár 10%-kal is többet fizetni a termékekért vagy szolgáltatásokért, ha egyúttal kimagasló ügyfélélményt kap - derül ki a Develor kutatásából. A vállalatvezetők szerint a bevételük 21,2%-át bukhatják azok a cégek, amelyek nem foglalkoznak ezzel.
Már a hűség is racionális döntés

Már a hűség is racionális döntés 

Változtak a fogyasztási szokások, a cégeknek egészen más versenyhelyzetben, sokkal tudatosabb fogyasztókra kell hatást gyakorolniuk. A hűség az egyetlen remény.
Hogyan hoz pénzt az élmény?

Hogyan hoz pénzt az élmény? 

Tévedés azt hinni, hogy a gondosan megalkotott felhasználói élmény csak a felhasználóknak tett szívesség. Az ebbe fektetett pénz az idők során sokszorosan megtérülhet a cég számára.

Miért nem szeretik a dolgozók a felhőt? 

Egy lánc mindig annyira erős, mint a leggyengébb láncszeme és az IT területén ez a leggyengébb láncszem maga a felhasználó. Cloud szolgáltatás bevezetésekor gyakran elsikkad annak felmérése, hogy milyen hatással lesz az a vállalat alkalmazottaira, pedig rajtuk áll vagy bukik a siker.

Az online siker titkos összetevője: a felhasználói élmény 

Tévedés azt hinni, hogy a gondosan megalkotott felhasználói élmény csak a felhasználóknak tett szívesség: az ebbe fektetett pénz az idők során sokszorosan megtérülhet egy cég számára.

5 konverziónövelő tipp webshopoknak 

Van az úgynevezett három másodperces teszt: képzeljük magunkat a vevő helyébe, és nézzünk rá a webshopunkra. Kiderül három másodperc alatt, hogy mit árulunk? Odaadnánk a saját hitelkártyánkat ismeretlenül az oldal alapján? Ha őszintén bármelyik kérdésre nemmel válaszolunk, van teendőnk.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport

A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport 

Közzétette éves jelentését a BioTechUSA-cégcsoport.

Költségkímélés

Hízott a bankok fetekelistája

Hízott a bankok fetekelistája 

Hosszú évek óta tartó rövidülés után márciusban nőni kezdett a KHR-ben nyilvántartott lakossági mulasztások száma.

Pénzszerzés

Az egyik támogatott hitel ütheti ki a másikat?

Az egyik támogatott hitel ütheti ki a másikat? 

Egyáltalán nem indult jól az év a babaváró hitel szempontjából, hiszen érezhetően csökkent az új szerződések összege.

Adózás

Június végéig adott időt a NAV a gépjárműadóra

Június végéig adott időt a NAV a gépjárműadóra 

Június 30-ig kérhetik az automatikus öt havi pótlékmentes részletfizetést azok a magánszemélyek, akik nem tudják a gépjárműadót egy összegben rendezni.

Jogi kisokos

Új időszámítás kezdődik a magyar kriptopiacon

Új időszámítás kezdődik a magyar kriptopiacon  

Július elsejétől minden Magyarországon működő kriptoszolgáltatónak kötelező lesz a MiCA rendelet szerinti uniós engedély.

Klímablog

Új visszaváltó automata debütált

Új visszaváltó automata debütált  

Az új, mobil visszaváltó automata a jövőben fesztiválokon és tömegrendezvényeken teszi lehetővé majd a fémdobozok, a PET palackok és az üvegek visszaváltását.

Társadalom

Több százezer drónt küldenek a britek Ukrajnának

Több százezer drónt küldenek a britek Ukrajnának 

Brit külügyminisztérium: jelentős haladást sikerült elérni a londoni tárgyaláson a következő lépésekről.

Infokom

A legjobb befektetés, amit a cégek 2025-ben tehetnek

A legjobb befektetés, amit a cégek 2025-ben tehetnek 

A vállalatok részéről nem az a kérdés, hogy bevezessék-e a modern informatikai eszközöket, hanem az, hogy a munkavállalók tudják-e hatékonyan használni ezeket.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo