Személyre szabhatjuk a Facebook hirdetéseket

Egyre inkább felturbózza a cégek marketing fegyvertárát a Facebook. Immáron arra is lehetőség nyílt a legnagyobb közösségi oldalon, hogy a felhasználó korábbi érdeklődésének megfelelő hirdetést készíteni.

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Kép: Pixabay

Alig pár hete jelent meg a több termékes hirdetés formátum (azaz a  hírfolyamban (asztali és mobil) jelent meg egy olyan hirdetési egység, amelyikben három darab lapozható képhez három darab eltérő webcím rendelhető) a Facebookon, máris új megoldásokkal bővült ez a lehetőség. A legfontosabb, hogy hamarosan nem csak fix hirdetéseket gyárthatunk, megjelenik a dinamikus termékhirdetés, vagyis lehetőségünk lesz remarketing alapján teljesen testreszabott hirdetéseket megjeleníteni az embereknek. (A remarketing módszerről itt olvashat részletesebben!)

A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy egy webáruház, amelyikben van 2500 terméke közül azt jelentethetjük meg minden egyes látogatónak, amit korábban már megnézett a weboldalon. Ez a dinamikus termék hirdetés (dynamic product ad)” – írta Lévai Richárd közösségi marketing szakértő legfrissebb blogbejegyzésében.

Az új hirdetéstípus indulása február 17, de egyelőre csak a felhasználók 10 százaléka kapja meg, fokozatosan bővít a Facebook.

Hogy kell (majd) dinamikus termékhirdetést létrehozni?

Kell egy Vállalkozáskezelő (Business manager), amiben létre kell hozni termékkatalógusokat (Product catalogs).

A termékkatalógusba meg kell adni termék feedeket. Ezek lehetnek egy szerveren is, ami azért jó, mert ebben az esetben akár időzíteni is lehet, hogy melyik termék mikor álljon rendelkezésre. Manuálisan is fel lehet tölteni termék feed-eket fájl formában.

Frissíteni kell a website audience (remarketing) kódot, hogy belekerüljön a termék azonosítója, mobil alkalmazás esetén pedig Facebook SDK-t és az App events-et kell frissíteni.

Power Editorban (vagy külső fejlesztők alkalmazásaiban) kampány szinten létre kell hozni egy új hirdetés formátumot, aminek a célja “Product Sales Catalog objective” lesz. (Majd meglátjuk, milyen néven fordítja le a magyar csapat.)

A hirdetéssorozatban ki kell választani, hogy melyik termékkatalógust akarjuk használni, ráadásul szűrni is lehet, hogy pl. a teljes termék katalógusból válogasson, vagy csak egy termékkategóriából.

Ki kell választani a célcsoportot is.

A hirdetések szintjén ki kell választani a hirdetési sablont, ami mutathat egy darab hirdetést is, vagy több terméket (a több termékes hirdetéshez hasonlóan)

11 TIPP, HOGY TÖBBEN OLVASSÁK FACEBOOK POSZTUNKAT
A közösségi oldalakon folytatott kommunikációban kevés dolog érintette olyan súlyosan a cégeket, mint a Facebook-posztok elérésének korlátozása. Ha azt akarjuk, hogy sokan olvassák a bejegyzéseinket, mélyen a zsebünkbe kell nyúlnunk, de szerencsére van olcsóbb megoldás is.

Véleményvezér

Bajban a NER cégek a tőzsdén

Bajban a NER cégek a tőzsdén 

Egyszerre több NER cég került gyengülő pozícióba.
Orbán Viktor barátja teljesen más irányba megy, mint a magyar miniszterelnök gondolta

Orbán Viktor barátja teljesen más irányba megy, mint a magyar miniszterelnök gondolta 

Argentína teljesen más modellt választ, mint Magyarország.
Magyarország jobban teljesít, ja mégsem

Magyarország jobban teljesít, ja mégsem 

Valami újat kellene végre kitalálniuk a magyar országvezetőknek.
Milliós kórházvezetői fizetések, Hadházy Ákos felháborodott

Milliós kórházvezetői fizetések, Hadházy Ákos felháborodott 

Bérharc az egészségügyben.
Teljes bukta a kormány családbarát programja

Teljes bukta a kormány családbarát programja 

Nem vagyunk képesek még a társadalom reprodukálására sem.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo