Személyre szabhatjuk a Facebook hirdetéseket

Egyre inkább felturbózza a cégek marketing fegyvertárát a Facebook. Immáron arra is lehetőség nyílt a legnagyobb közösségi oldalon, hogy a felhasználó korábbi érdeklődésének megfelelő hirdetést készíteni.

Tudjon meg mindent az EU vadonatúj Omnibus-csomagjáról, a szabályozás aktualitásairól, az MNB elvárásairól!
Hallgasson meg tapasztalt cégvezetőket az ESG-kihívások leküzdéséről!
Inspirálódjon, networkingeljen és szerezzen versenyelőnyt a fenntarthatóság terén!

Klasszis Talks & Wine Fenntarthatóság2025. február 26. Budapest

Részletek és jelentkezés >>

Kép: Pixabay

Alig pár hete jelent meg a több termékes hirdetés formátum (azaz a  hírfolyamban (asztali és mobil) jelent meg egy olyan hirdetési egység, amelyikben három darab lapozható képhez három darab eltérő webcím rendelhető) a Facebookon, máris új megoldásokkal bővült ez a lehetőség. A legfontosabb, hogy hamarosan nem csak fix hirdetéseket gyárthatunk, megjelenik a dinamikus termékhirdetés, vagyis lehetőségünk lesz remarketing alapján teljesen testreszabott hirdetéseket megjeleníteni az embereknek. (A remarketing módszerről itt olvashat részletesebben!)

A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy egy webáruház, amelyikben van 2500 terméke közül azt jelentethetjük meg minden egyes látogatónak, amit korábban már megnézett a weboldalon. Ez a dinamikus termék hirdetés (dynamic product ad)” – írta Lévai Richárd közösségi marketing szakértő legfrissebb blogbejegyzésében.

Az új hirdetéstípus indulása február 17, de egyelőre csak a felhasználók 10 százaléka kapja meg, fokozatosan bővít a Facebook.

Hogy kell (majd) dinamikus termékhirdetést létrehozni?

Kell egy Vállalkozáskezelő (Business manager), amiben létre kell hozni termékkatalógusokat (Product catalogs).

A termékkatalógusba meg kell adni termék feedeket. Ezek lehetnek egy szerveren is, ami azért jó, mert ebben az esetben akár időzíteni is lehet, hogy melyik termék mikor álljon rendelkezésre. Manuálisan is fel lehet tölteni termék feed-eket fájl formában.

Frissíteni kell a website audience (remarketing) kódot, hogy belekerüljön a termék azonosítója, mobil alkalmazás esetén pedig Facebook SDK-t és az App events-et kell frissíteni.

Power Editorban (vagy külső fejlesztők alkalmazásaiban) kampány szinten létre kell hozni egy új hirdetés formátumot, aminek a célja “Product Sales Catalog objective” lesz. (Majd meglátjuk, milyen néven fordítja le a magyar csapat.)

A hirdetéssorozatban ki kell választani, hogy melyik termékkatalógust akarjuk használni, ráadásul szűrni is lehet, hogy pl. a teljes termék katalógusból válogasson, vagy csak egy termékkategóriából.

Ki kell választani a célcsoportot is.

A hirdetések szintjén ki kell választani a hirdetési sablont, ami mutathat egy darab hirdetést is, vagy több terméket (a több termékes hirdetéshez hasonlóan)

11 TIPP, HOGY TÖBBEN OLVASSÁK FACEBOOK POSZTUNKAT
A közösségi oldalakon folytatott kommunikációban kevés dolog érintette olyan súlyosan a cégeket, mint a Facebook-posztok elérésének korlátozása. Ha azt akarjuk, hogy sokan olvassák a bejegyzéseinket, mélyen a zsebünkbe kell nyúlnunk, de szerencsére van olcsóbb megoldás is.

Véleményvezér

Rendszeres bevásárló buszjárat indul Romániába

Rendszeres bevásárló buszjárat indul Romániába 

Bevásárlóturizmusra spekulál egy román vállalkozó.
Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat

Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat 

Nincs következménye az uniós pénzek széthordásának.
Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni

Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni 

Nyolc éve nem veszik észre az egészségbiztosítónál az inflációt.
Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból

Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból 

Becsapott a villám a Fideszbe.
A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest

A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest 

Szomorú statisztika a mobilpiacon.
Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra

Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra 

Meglepetésre ébredt egyik reggel a polgármester.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo