Online értékesítés: 7 eladásnövelő tipp

Mivel kezdjük a szöveget? Mikor beszéljünk az árról? Hogyan vezessük fel az ajánlatunkat? Hogyan mutassuk be az előnyeit? Íme néhány hasznos tipp, hogyan építsük fel weboldalunkat ahhoz, hogy „átmenjen” az információ, és vásárlásra buzdítsa a látogatót.

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Kép: FreeDigitalPhotos.net/pakorn

1. Használjunk képet, hogy megfogjuk az oldalra érkezőt!

Ha valaki az oldalra érkezik, csak pár másodpercünk van, hogy megfogjuk a figyelmét. Először nyilván a fejlécet látja meg az oldalon, aminek fontos funkciója, hogy segítse orientálni az olvasót: hol van, és mit várhat az oldaltól. Egy jó fotó vagy illusztráció, amiről könnyen asszociálhat, jó megoldás. Az olvasónk így könnyen tud azonosulni vele, és máris nyert ügyünk van – legalábbis valószínűleg rávehetjük, hogy olvasson tovább.

Segítő környezetben több a vásárlás
Képzeljük magunkat a vevő helyébe, és nézzünk rá a webshopunkra. Kiderül három másodperc alatt, hogy mit árulunk? Odaadnánk a saját hitelkártyánkat ismeretlenül az oldal alapján? Ha őszintén bármelyik kérdésre nemmel válaszolunk, van teendőnk. Itt elmondjuk, min érdemes változtatni első körben!
2. Ne bonyolítsuk túl a menürendszert!

Fontos a navigáció, vagyis hogy honlapunknak könnyen értelmezhető menürendszere legyen, egyszerű linkekkel. Ha túl bonyolult a menürendszer, nem igazodik ki rajta a látogató, semmi perc alatt továbblép. Ne itt legyünk kreatívak, törekedjünk inkább jól érthető, szinte gondolkodás nélkül használható elnevezésekre és szerkezetre.

3. Ne fukarkodjunk az ígéretekkel!

A címsorunk legyen egy nagy, erőteljes ígéret – miért érdemes végigolvasni az oldalt, milyen, az olvasó számára, nélkülözhetetlen információkat és lehetőségeket tartogat a későbbiekben. A címsor üzenetét vigyék tovább az alcímek is.

4. Hozzuk nyilvánosságra a vásárlók visszajelzéseit!

A címsorban elhangzott ígéretet, előny vagy lehetőséget célszerű pozitív vevői visszajelzésekkel alátámasztani. Ezek a valódi visszajelzések a vevők tapasztalatait mutatják be a termék használata közben. Amennyiben nem jelzett vissza egyik vásárlónk se, kérjünk tőlük. Cserébe ajánljunk fel akár ingyen terméket, szolgáltatást, mert egy vevői visszajelzés akár 10 vásárlót is hozhat.

5. Világítsunk rá a problémára, és kínáljunk rá megoldást!

A vevőket kevés dolog érdekli jobban, mint saját problémájuk, ezért fontos, hogy rávilágítsunk arra, hogy ez másokat is érint, és főként, hogy van rá megoldás. Egyszerű, mégis célravezető módszer saját vásárlóinkat  érzelmekkel telten, energikusan ábrázolni, miközben a problémáik miatt úgy érzik,hátrányt szenvednek. Ez lesz az egyik kulcsa az értékesítésnek. Miután a vevő magára ismert a probléma láttán, érdekeltté válik annak megoldásában. Ebben ideális segítségként jelenhet meg termékünk, szolgáltatásunk – erről kell őt meggyőznünk.

15 mód, hogy vonzónak tűnjenek az áraink
A marketingkommunikáció alapja, hogy hogyan tudunk valamit vonzóbban bemutatni. Az akciózáson kívül van még legalább 15 módja annak, hogy az árat vonzón bemutassuk. Mutatjuk, hogyan!
6. Mutassuk be a termék/szolgáltatás előnyeit!

Hangsúlyozzunk néhány kiemelkedő tulajdonságot, ami ideális gyógyír lesz a vevő problémájára, majd emeljük ki a fontosabbakat, ábrázoljuk a vevőt a termék használata közben, milyen felszabadult érzés, ahogy az általunk kínált termék/szolgáltatás megoldja a problémáját.

7. Adjuk el az árat!

Fontos, hogy a vásárló úgy érezze, hogy sokkal többet kapott viszont, mint amennyi pénzt fizetett a termékért. (Lásd keretes írásunkat!) A mi dolgunk, hogy csökkentsük a termék megvásárlásával járó kockázat érzését. Minél kisebb a kockázat, annál többen fognak vásárolni. Egyszerű és egyben hatásos módszer, ha visszafizetési garanciát vállalunk arra az esetre, ha a vevőnk elégedetlen. Valójában kevesen fognak élni vele – hisz tudjuk, a termék maga kiváló –, de a bizalom növelésében nagyon nagy jelentőségű!

Véleményvezér

Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten

Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten 

A jövedelemhez képest Bécsben a legolcsóbb a lakhatás egész Európában.
Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt

Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt 

A nyugdíjas fizetések nagyon felizgultak Magyar Péter látogatása miatt.
Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben

Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben 

Az ellenzéki vezető szerint a Fidesz propagandistákat vet be, hogy az emberek ismerhessék meg a valóságot.
Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről

Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről 

Az elmaradt reformok tragédiája.
Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben

Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben 

Rendet kellene tenni az új-zélandi parlamentben.
Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát

Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát 

Nagy az erőlködés a Fidesznél a sikerélményekért.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo