konferencia

konferencia, online kereskedelem, webkereskedelem, webshopok

Mit vár el a vásárló egy webáruháztól?

piacesprofit.hu

Az e-kereskedelemben nincsenek határok, ez óriási lehetőséget kínál a magyar webáruházaknak, de nem csak nekik! A nagykereskedelmi ellátók elvihetik a nagykereskedelmi piacot. Mi marad nekünk? A PSD2 fellendítheti az e-kereskedelmet? Hogyan használjuk ki előnyösen a fizetési feltételek felgyorsulását?

Tovább olvasom »
brand, brandépítés, etikus üzlet, kommunikáció, konferencia, márka, márkaüzenet, narratíva, piac & profit, problémamegoldás, szolgáltatás, történetmesélés

A legjobb márkák az érzelmeinkre hatnak

Kriston László

Nem igazán racionális döntés az, hogy mely márkákat szeretjük. A brand ma nem más, mint élmény. Az élményt pedig történetekkel kell megteremteni, nem érveléssel. Mert az érvek rögtön ellenállást szülnek, vitahelyzetbe tesznek. Ha viszont mesélünk, az emberi lélek egy mélyebb, irracionálisabb, emocionálisabb alapú rétegét érintjük meg. Az élelmes cégek és cégvezetők az érzelmeken keresztül közelítenek meg minket. Erről is szó esett a Piac & Profit Brandépítés – 2018: Híres legyél, ne hírhedt! című konferenciáján.

Tovább olvasom »
2019-es trendek, értékesítés, konferencia

Értékesítési trendek 2019-ben

piacesprofit.hu

Élményt adj el az embereknek, ne portékát! 2019-ben az élményokozás a nyerő értékesítési irány. Ez már szinte közhelyszerűen hangzik a marketingesek, az értékesítők szájából. De a mindennapokban nem könnyű eszerint változtatni a kommunikációt,  hozzászokni ahhoz, hogy  manapság már csak az érzelmekre hatással tudunk eladni bármit. Nem a márkanévvel, nem a termék minőségével, nem a finomsággal, szépséggel.  Az értékesítési szakmában dolgozóknak tehát a vonzó termékhez magával ragadó egyéniséget kell mutatniuk, el kell tudni kápráztatni az ügyfelet. S akkor bármit elfogadnak tőlük a vevők.

Tovább olvasom »
az év irodája, konferencia

OfficeUP irodatrend konferencia by Az Év Irodája

piacesprofit.hu

Melyek a legújabb irodatrendek? Hogyan járulhat hozzá az irodai környezet a munkáltatók márkájához? Hogyan használható fel a munkakörnyezet a munkaerő toborzásra és megtartásra? Milyen igényei vannak az új generációknak? Ezekre a kérdésekre keresik a szervezők a választ Az Év Irodája verseny első irodatrend konferenciáján, az OfficeUP-on, ahol workshopokkal, szakmai előadásokkal, dizájn kiállításokkal mutatják be, milyen irodában fogunk dolgozni a jövőben. Az OfficeUP rendezvény csúcspontja Az Év Irodája Díjátadó lesz, ahol a verseny bérlői díjait osztják ki 2019. február 20-án az Akvárium Klubban.

Tovább olvasom »
fejlesztés, finanszírozás, konferencia, pénz de honnan

Már a pénz keresi a kkv-kat

piacesprofit.hu

Már a pénz keresi a kkv-kat és nem fordítva, mint régen. Fejlesztési források akár hitel, akár tőkebefektetés formájában, akár pályázatok útján bőségesen rendelkezésre állnak.  A fejlett digitális technológiákba befektetés hihetetlenül gyors megtérülésére már nem kell felhívni a hazai vállalakozások figyelmét. Tudják, hogy a rendkívül gyorsan fejlődő üzleti technológiák követése egyben a versenyben maradás feltétele is. De egyetlen jó válasz a súlyos munkaerőhiány megoldására is.

Tovább olvasom »
felelős vállalatok, fenntarthatóság, Fenntarthatósági Csúcs 2019, globális felmelegedés, klímaváltozás, konferencia

Magyar Fenntarthatósági Csúcs – 2018-ban is

piacesprofit.hu

A Piac & Profit november 21-én ismét megrendezi a Magyar Fenntarthatósági Csúcsot, a felelősen gondolkodó és cselekvő emberek éves találkozóját. A kilencedik Magyar Fenntarthatósági Csúcs konferencia fókuszában idén a technológiák, a digitalizáció által átalakult világunk és a fenntartható fejlődés viszonya áll.

Tovább olvasom »
konferencia, munkaerőhiány

Munkaerő? Honnan vegyünk, ha nincs?

piacesprofit.hu

A magyar munkáltatók átlagosan 23 százalékkal emelnék a munkavállalóik létszámát, ha lenne munkaerő. Mondjunk le a növekedésről? Emeljük a csillagokba a béreket, ezzel fejezzük le a cégünket? Honnan vegyünk munkaerőt, ha nincs? A piacon azonban már mások számára is hasznosítható, sikeres gyakorlatok születtek.

Tovább olvasom »
értékesítés, fogyasztó, Huszics György, jagodics tamás, kliens, konferencia, online, piac & profit, serényi jános, személyre szabás, személyre szabott ajánlat, ügyfél, ügyfélélmény, vásárló, Vavrek Balázs, webshop

Ügyfélélmény: jónak lenni már nem elég

Kriston László

Olyan ügyfélélményt kell nyújtani, ami felülmúlja a fogyasztó várakozásait. Ez a vásárlói lojalitás záloga. Ennél kevesebbet, vagyis a kielégítő színvonalú terméket vagy szolgáltatást máshol is könnyen kaphat az ember. Erről is szó esett a Piac & Profit Ügyfélélmény – 2018 konferenciáján.

Tovább olvasom »
generáció, konferencia

Generációk találkozása a Zukunft Personal Hungary-n

piacprofit.hu

Két nap, 6 színpad, 130+ program, Employer Branding Stage, digitalizáció, GDPR, Generációk talákozása, mesterséges intelligencia, Touch&Play, Best Practice előadások, interaktív bemutatók, a HR képzés jövője, Failure Night, Corporate Health, a Cafeteria változásai, Tréning & Coaching, és még sok más… 

Tovább olvasom »
app, facebook marketing, geolokációs marketing, hirdetés, instagram, konferencia, lévai richárd, mobiltelefon, okostelefon, online marketing, piac & profit, Piac & Profit Online Akadémia, szelfi, sztori, vaze

Lévai Richárd: 5 új trend az okosmarketingben

Kriston László

Milyen új okos megoldások és trükkök segíthetik a vállalkozásokat termékskálájuk vagy szolgáltatásuk népszerűsítésében – tette fel a kérdést Lévai Richárd, az RG Stúdió Kft. marketingvezetője a Piac & Profit Cégmarketing konfereciáján. Az okos eszközök és a geolokációs applikációk most már célzottabb és költséghatékonyabb elérést tesznek lehetővé.

Tovább olvasom »
befektetés, hvca, konferencia, Tungsram

A szakma nagyágyúi a budapesti befektetési konferencián

piacesprofit.hu

A HVCA Éves Befektetési Konferenciája az üzleti élet és a jogi szakma kiemelt kapcsolatépítő fóruma, ahol a résztvevők megvitatják a kockázati- és magántőke, illetve a vállalatfinanszírozási szektor helyzetét Közép-, Kelet-, illetve Délkelet-Európában. A nyitóelőadást Christian Majgaard, a márkaépítés és innováció nemzetközileg elismert szakértője, a LEGO korábbi globális márkaépítési és üzletfejlesztési vezetője tartja.

Tovább olvasom »
Duelbox, élmény, kommunikáció, konferencia, rendezvény, terjeszkedés

Élménnyel építenek üzleti sikert

Nagy Mariann

Aki járt már a Piac & Profit 21. századi ügyfélélménnyel foglalkozó konferenciáin, tudja, hogyan rázza fel közönségét a Duelbox élmény alapú kommunikációs platform. Nem kell hozzá más, csak internet és okostelefon, és a rendezvény hallgatói azonnal aktív résztvevőkké válhatnak: kérdezhetnek, szavazhatnak, vagy akár egy élő közös játékba is bekapcsolódhatnak. Az önerőből itthon már sikeres magyar startup a Hiventures Kockázati Tőkealap-kezelő 200 millió forintos befektetésével nemzetközi terjeszkedésbe kezdhet. Az első Duelbox alapú marketingkampány döntős lett a PR-szakma Oscar-díjának tartott versenyen.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor