konferencia

konferencia, Magyar Marketing Szövetség, marketing

Gyűlnek a kihívások a marketingszakma előtt

piacesprofit.hu

Összegyűltek a marketingszakma „nagyágyúi”, hogy közösen gyűjtsék össze a szakma aktuális és jövőbeni kihívásait. A Marketing Summit Hungary szervezői azonban továbbra is gyűjtik a kihívásokat, melyeket összegezve Marketing Challenge List 2019 néven fognak nyilvánosságra hozni. A lista a konferencia programalkotási folyamatának alapját képezi.

Tovább olvasom »
adat, adatbiztonság, adatlopás, adatvizualizáció, ai, big data, dolgok internete, email, facebook, gépi intelligencia, hatékonyságnövelés, havi díj, iot, kkv, konferencia, kürti sándor, mesterséges intelligencia, MI, piac & profit, prediktív, számítógép, üzleti analitika, webáruház

Okos adatok: egyre olcsóbb rendszerek a kkv-k szolgálatában

Kriston László

A gépi intelligencia a hatékonyságnövelés talán utolsó forrása. Az okos eszközök, szenzorok közötti kommunikációt, a mesterséges intelligencia-szoftverek használatát a kisebb cégek számára is elérhetővé fogják tenni azok a IoT-hálózatokat, amik most indulnak el az 5G-technológiával. A szenzorok és e rendszerek ára évről évre zuhanni fog, vagyis előnyeit a kkv-szektor is learathatja. Erről is beszéltek az előadók a Piac & Profit ADAT – Az új kincs című konferenciáján.

Tovább olvasom »
konferencia, mentorálás, női vezetők

A Nők és a Mentoring – HR Konferencia május 8-án a La Vida Duna Rendezvényházban

piacesprofit.hu

A nők nagy utat tettek meg az elmúlt néhány évtizedben munkakörülményeik javítása terén – és még mindig nagy út áll előttük. A HR Portal és a BaBér által közösen szervezett A Nők és a Mentoring konferencia a nők munkahelyi mentorálásának témakörét járja körbe május 8-án délelőtt a La Vida DUNA Rendezvényházban.

Tovább olvasom »
konferencia, online kereskedelem, webkereskedelem, webshopok

Mit vár el a vásárló egy webáruháztól?

piacesprofit.hu

Az e-kereskedelemben nincsenek határok, ez óriási lehetőséget kínál a magyar webáruházaknak, de nem csak nekik! A nagykereskedelmi ellátók elvihetik a nagykereskedelmi piacot. Mi marad nekünk? A PSD2 fellendítheti az e-kereskedelmet? Hogyan használjuk ki előnyösen a fizetési feltételek felgyorsulását?

Tovább olvasom »
brand, brandépítés, etikus üzlet, kommunikáció, konferencia, márka, márkaüzenet, narratíva, piac & profit, problémamegoldás, szolgáltatás, történetmesélés

A legjobb márkák az érzelmeinkre hatnak

Kriston László

Nem igazán racionális döntés az, hogy mely márkákat szeretjük. A brand ma nem más, mint élmény. Az élményt pedig történetekkel kell megteremteni, nem érveléssel. Mert az érvek rögtön ellenállást szülnek, vitahelyzetbe tesznek. Ha viszont mesélünk, az emberi lélek egy mélyebb, irracionálisabb, emocionálisabb alapú rétegét érintjük meg. Az élelmes cégek és cégvezetők az érzelmeken keresztül közelítenek meg minket. Erről is szó esett a Piac & Profit Brandépítés – 2018: Híres legyél, ne hírhedt! című konferenciáján.

Tovább olvasom »
2019-es trendek, értékesítés, konferencia

Értékesítési trendek 2019-ben

piacesprofit.hu

Élményt adj el az embereknek, ne portékát! 2019-ben az élményokozás a nyerő értékesítési irány. Ez már szinte közhelyszerűen hangzik a marketingesek, az értékesítők szájából. De a mindennapokban nem könnyű eszerint változtatni a kommunikációt,  hozzászokni ahhoz, hogy  manapság már csak az érzelmekre hatással tudunk eladni bármit. Nem a márkanévvel, nem a termék minőségével, nem a finomsággal, szépséggel.  Az értékesítési szakmában dolgozóknak tehát a vonzó termékhez magával ragadó egyéniséget kell mutatniuk, el kell tudni kápráztatni az ügyfelet. S akkor bármit elfogadnak tőlük a vevők.

Tovább olvasom »
az év irodája, konferencia

OfficeUP irodatrend konferencia by Az Év Irodája

piacesprofit.hu

Melyek a legújabb irodatrendek? Hogyan járulhat hozzá az irodai környezet a munkáltatók márkájához? Hogyan használható fel a munkakörnyezet a munkaerő toborzásra és megtartásra? Milyen igényei vannak az új generációknak? Ezekre a kérdésekre keresik a szervezők a választ Az Év Irodája verseny első irodatrend konferenciáján, az OfficeUP-on, ahol workshopokkal, szakmai előadásokkal, dizájn kiállításokkal mutatják be, milyen irodában fogunk dolgozni a jövőben. Az OfficeUP rendezvény csúcspontja Az Év Irodája Díjátadó lesz, ahol a verseny bérlői díjait osztják ki 2019. február 20-án az Akvárium Klubban.

Tovább olvasom »
fejlesztés, finanszírozás, konferencia, pénz de honnan

Már a pénz keresi a kkv-kat

piacesprofit.hu

Már a pénz keresi a kkv-kat és nem fordítva, mint régen. Fejlesztési források akár hitel, akár tőkebefektetés formájában, akár pályázatok útján bőségesen rendelkezésre állnak.  A fejlett digitális technológiákba befektetés hihetetlenül gyors megtérülésére már nem kell felhívni a hazai vállalakozások figyelmét. Tudják, hogy a rendkívül gyorsan fejlődő üzleti technológiák követése egyben a versenyben maradás feltétele is. De egyetlen jó válasz a súlyos munkaerőhiány megoldására is.

Tovább olvasom »
felelős vállalatok, fenntarthatóság, Fenntarthatósági Csúcs 2019, globális felmelegedés, klímaváltozás, konferencia

Magyar Fenntarthatósági Csúcs – 2018-ban is

piacesprofit.hu

A Piac & Profit november 21-én ismét megrendezi a Magyar Fenntarthatósági Csúcsot, a felelősen gondolkodó és cselekvő emberek éves találkozóját. A kilencedik Magyar Fenntarthatósági Csúcs konferencia fókuszában idén a technológiák, a digitalizáció által átalakult világunk és a fenntartható fejlődés viszonya áll.

Tovább olvasom »
konferencia, munkaerőhiány

Munkaerő? Honnan vegyünk, ha nincs?

piacesprofit.hu

A magyar munkáltatók átlagosan 23 százalékkal emelnék a munkavállalóik létszámát, ha lenne munkaerő. Mondjunk le a növekedésről? Emeljük a csillagokba a béreket, ezzel fejezzük le a cégünket? Honnan vegyünk munkaerőt, ha nincs? A piacon azonban már mások számára is hasznosítható, sikeres gyakorlatok születtek.

Tovább olvasom »
értékesítés, fogyasztó, Huszics György, jagodics tamás, kliens, konferencia, online, piac & profit, serényi jános, személyre szabás, személyre szabott ajánlat, ügyfél, ügyfélélmény, vásárló, Vavrek Balázs, webshop

Ügyfélélmény: jónak lenni már nem elég

Kriston László

Olyan ügyfélélményt kell nyújtani, ami felülmúlja a fogyasztó várakozásait. Ez a vásárlói lojalitás záloga. Ennél kevesebbet, vagyis a kielégítő színvonalú terméket vagy szolgáltatást máshol is könnyen kaphat az ember. Erről is szó esett a Piac & Profit Ügyfélélmény – 2018 konferenciáján.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor