Járványmarketing. Dúl az ingyenes tudásátadás. Hogyan lesz ebből bevétel?

Nagy fordulatot vett a marketing iránya az elmúlt hónapokban.  Járványmarketinggé változott át.  A szolidaritás, a tudás ingyenes megosztása, a segítés uralkodik a tartalmakon. De ebből nem lehet bevételt szerezni. Hogyan lehet most, a soha nem tapasztalt összeomlás alatt eladható értékeket varázsolni a szolidaritásra építő marketingüzenetekből?  Ez az alapvető témája a Piac & Profit – BKIK Cégmarketing 2020 című, május 14-én megrendezendő élő videókonferenciájának.  

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Egyre zajosabbra váltott a marketingüzenetek mennyisége, hangja, irányultsága, tartalma és műfaja.  Hol van már az élményre, érzelmekre ható marketing kora? Egy perc alatt elsöpörte a világjárvány. A hirdetésekben, kommunikácóikban, szolgáltatásokban, szakértői megnyilvánulásokban ma a szolidaritás hangja a legerősebb. Elárasztotta a netet, a social mediát, levelezéseinket az ingyenes szakértői tartalom, a hiteles információk, az eddig pénzért adott, ingyenessé vált szolgáltatások kínálata. Persze, a webáruházak ez alól kivételek. A boltok bezárása miatt az áruvásárlás a netre tevődött át.  Ott most a megváltozott vásárlói igényekre azonnali reagálás hírleveles divatja tombol. Ki tudja, mi történik ebben a zűrzavaros világban az infotörvény és a GDPR betartásával?

Az ingyenességre, segítségre épülő kommunikáció, mint tudjuk, nem a közvetlen bevételre épít. De hosszabb távon a jövő bevételét is eltünteti. Hozzászoknak a vevők az ingyenes tartalomhoz, s eluralkodik a piaci káosz. Jó hosszú időbe telik újra az értékeket elfogadtatni és annak megfelelő árat érvényesíteni. A marketingszakma és a cégmarketing-szakemberek, cégvezetők legnagyobb dilemmája ma ezt az ellentmondást feloldani, időben átváltani a szolidaritás megtartásával és válság menedzselésével együtt az értéket is elfogadtatni képes járványmarketingre, az új hangra.

Erről szól a Piac & Profit ez évi marketingtrendekről szóló élő videókonferenciája, melynek címe: Cégmarketing – 2020.  ­Tarts velünk! Vitassuk meg, hogy ez a kényszerűség hozta új irány hová visz? Mivel gazdagszik a marketing, ha már vége lesz a vészhelyzetnek? S hogyan szerezzünk bevételt járványmarketinggel?

Az élő videókonferencia május 14-én lesz, de még utána 6 napon át visszanézhető. A programról, az előadókról, előadástémákról és a regisztrációról részletes információkért ide kattints!

 

Véleményvezér

Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten

Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten 

A jövedelemhez képest Bécsben a legolcsóbb a lakhatás egész Európában.
Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt

Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt 

A nyugdíjas fizetések nagyon felizgultak Magyar Péter látogatása miatt.
Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben

Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben 

Az ellenzéki vezető szerint a Fidesz propagandistákat vet be, hogy az emberek ismerhessék meg a valóságot.
Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről

Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről 

Az elmaradt reformok tragédiája.
Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben

Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben 

Rendet kellene tenni az új-zélandi parlamentben.
Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát

Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát 

Nagy az erőlködés a Fidesznél a sikerélményekért.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo