Cégmarketing cikkek
![Ezért érdemes kiszervezned a webáruházad marketingjét](https://piacesprofit.hu/i/b/8/1/c/1/1/a/f/5/4/0/0/a/3/1/8/d/c/1/b/ezert-erdemes-kiszervezned-a-webaruhazad-marketingjet_md.jpg)
Ezért érdemes kiszervezned a webáruházad marketingjét
Amennyiben házon belül nehéz vagy egyenesen lehetetlen magas szinten megvalósítani a webshopod marketingjét, akkor célszerű fontolóra venned a kiszervezés lehetőségét. Persze a kiválasztásnál mindenképp körültekintően javasolt eljárnod.
![Járványmarketing. Dúl az ingyenes tudásátadás. Hogyan lesz ebből bevétel?](https://piacesprofit.hu/i/f/d/c/7/6/3/3/4/c/3/5/3/2/2/8/f/8/6/0/2/jarvanymarketing-dul-az-ingyenes-tudasatadas-hogyan-lesz-ebbol-bevetel_md.jpg)
Járványmarketing. Dúl az ingyenes tudásátadás. Hogyan lesz ebből bevétel?
Nagy fordulatot vett a marketing iránya az elmúlt hónapokban. Járványmarketinggé változott át. A szolidaritás, a tudás ingyenes megosztása, a segítés uralkodik a tartalmakon. De ebből nem lehet bevételt szerezni. Hogyan lehet most, a soha nem tapasztalt összeomlás alatt eladható értékeket varázsolni a szolidaritásra építő marketingüzenetekből? Ez az alapvető témája a Piac & Profit – BKIK Cégmarketing 2020 című, május 14-én megrendezendő élő videókonferenciájának.
![PPC vagy SEO? Kinek, mikor melyik a jó választás?](https://piacesprofit.hu/i/3/6/f/8/5/a/e/d/9/9/7/6/a/d/8/9/7/f/b/1/ppc-vagy-seo-kinek-mikor-melyik-a-jo-valasztas_md.jpg)
PPC vagy SEO? Kinek, mikor melyik a jó választás?
Kétségtelen, hogy ma már az online életben nem megyünk semmire megfelelő marketing nélkül. A tökéletes stratégia rendkívül fontos ahhoz, hogy szolgáltatásainkat vagy termékeinket értékesíteni tudjuk a világhálón.
![Behalt az organikus elérés a közösségi médián?](https://piacesprofit.hu/i/7/4/5/f/7/f/4/8/a/2/1/8/d/5/3/f/2/8/b/9/behalt-az-organikus-eleres-a-kozossegi-median_md.jpg)
Behalt az organikus elérés a közösségi médián?
A Cambridge Analytica botrány után a Facebook megváltoztatta algoritmusát és tulajdonképpen kinyiffantotta az organikus elérést, a fizetős hirdetések felé terelve a cégeket. Véget ért az ingyenebéd. Mit lehet most tenni? Erről is beszéltek a neves előadók a Piac & Profit Social Media 2018 konferenciáján.
![A lokáció-alapú, célzottabb marketingé a jövő](https://piacesprofit.hu/i/2/4/2/6/b/7/e/7/8/e/0/a/d/9/4/8/7/b/a/9/a-lokacio-alapu-celzottabb-marketinge-a-jovo_md.jpg)
A lokáció-alapú, célzottabb marketingé a jövő
A technológiai fejlődés a cégek és termékeik népszerűsítésében is új távlatokat nyit. A marketingszakma legjobbjai számoltak be az új trendekről és eszközökről a Piac Profit által rendezett Cégmarketing 2018 konferencián.
![Mit csináljunk a cégben a nyári holtszezon alatt?](https://piacesprofit.hu/i/e/d/b/8/d/f/1/8/7/b/1/7/1/e/5/2/0/0/3/b/mit-csinaljunk-a-cegben-a-nyari-holtszezon-alatt_md.jpg)
Mit csináljunk a cégben a nyári holtszezon alatt?
Itt a nyár, tenger, Balaton. Pár nap szabadságot ilyenkor még a sztahanovisták is kivesznek. A turizmus csúcsra pörög, jól megy a fagyiárusoknak, a jégkrémgyártóknak, és sörből is ilyenkor fogy a legtöbb. Azonban más szektorok szereplői ilyenkor általában kényszerpihenőre mennek, lelassul az üzlet és a cégen belüli élet is. De azért nem érdemes mindennel leállni, sőt egyes területeket ilyenkor lehet a legjobban felpörgetni.
![Cégmarketing: így lehet megtalálni egy brandnek a célközönségét](https://piacesprofit.hu/i/6/7/c/e/f/d/3/2/9/b/4/0/4/e/e/f/7/c/c/8/cegmarketing-igy-lehet-megtalalni-egy-brandnek-a-celkozonseget_md.jpg)
Cégmarketing: így lehet megtalálni egy brandnek a célközönségét
A márkák a fogyasztó más-más igényeit elégítik ki. Ma ezek függvényében helyezik el és definiálják magukat a brandek. A márkaküldetés és az ebből következő márkaüzenet megfogalmazása egyszerűséget és tömörséget igényel. Azonban ezt megfogalmazni nem könnyű.
![Cégmarketing: szeret leskelődni az Y-generáció? Ki kell szolgálni a kíváncsiságát!](https://piacesprofit.hu/i/d/9/b/6/8/6/3/6/8/5/8/e/3/8/9/1/c/4/b/e/cegmarketing-szeret-leskelodni-az-y-generacio-ki-kell-szolgalni-a-kivancsisagat_md.jpg)
Cégmarketing: szeret leskelődni az Y-generáció? Ki kell szolgálni a kíváncsiságát!
Ezt állította legalábbis a Piac & Profit Cégmarketing - 2017 konferenciáján Szántó Péter vlog-és onlineguru, a Springtab alapítója, aki a hallgatóság lelkére kötötte: nem kell minden nap feltalálni a spanyol viaszt.
![Befektetés a brandépítés, nem költség](https://piacesprofit.hu/i/5/3/6/1/8/d/d/7/8/1/0/f/d/4/d/b/2/c/c/7/befektetes-a-brandepites-nem-koltseg_md.jpg)
Befektetés a brandépítés, nem költség
Ezt Tonk Emil szögezte le a Piac & Profit Cégmarketing - 2017 konferenciáján. A marketingszakma doyenjétől megtudhattuk azt is, mi az összefüggés a személyes márka, a népszerűség és a nagyszerűség között.
![Cégmarketing: hogyan szólítsuk meg hatékonyan a célcsoportunkat a Facebookon? Itt van pár tipp!](https://piacesprofit.hu/i/0/a/d/e/f/1/6/d/8/3/3/9/5/d/f/0/3/2/a/6/cegmarketing-hogyan-szolitsuk-meg-hatekonyan-a-celcsoportunkat-a-facebookon-itt-van-par-tipp_md.jpg)
Cégmarketing: hogyan szólítsuk meg hatékonyan a célcsoportunkat a Facebookon? Itt van pár tipp!
Az ötleteket Klausz Melinda, a közösségimédia-marketing szakértője szállította a Piac & Profit Cégmarketing - 2017 konferenciáján. Legfontosabb tanácsa: muszáj pénzt áldozni erre a területre, de csak módjával, mert van egy határ, s e fölött már nem hoz szélesebb elérést ez az eszköz.
Cégmarketing: van még keresnivalójuk a kis- és középvállalkozásoknak a Facebookon
A közösségi médiás marketing magyar guruja szerint a Facebook egyre inkább azon van, hogy a felhasználó mindent nála csináljon, ide értve a Messengeren történő vásárlást is. Ezzel nagy fejfájást okoz más oldalaknak, de lehetőségek sorát kínálja a kkv-knak. Ezekről is beszélt Lévai Richárd a Piac & Profit Cégmarketing - 2017 konferenciáján.
Cégmarketing trendek 2017-ben – aki nem követi, versenyhátrányba kerül
Nem elég jónak lenni, annak is kell látszani – tartja a mondás. A nehéz piaci körülmények között pedig különösen igaz, jó marketing nélkül nagy eséllyel lehúzhatjuk a rolót. Azonban ez a terület manapság olyan gyorsan változik, hogy cégvezető legyen a talpán, aki követni tudja a trendeket. A Piac & Profit június 22-i konferenciáján a legjobb szakértők segítségével egy nap alatt áttekinthet mindent, a Facebook kommunikációtól a személyes márkaépítésig!