Cégmarketing trendek 2017-ben – aki nem követi, versenyhátrányba kerül

Nem elég jónak lenni, annak is kell látszani – tartja a mondás. A nehéz piaci körülmények között pedig különösen igaz, jó marketing nélkül nagy eséllyel lehúzhatjuk a rolót. Azonban ez a terület manapság olyan gyorsan változik, hogy cégvezető legyen a talpán, aki követni tudja a trendeket. A Piac & Profit június 22-i konferenciáján a legjobb szakértők segítségével egy nap alatt áttekinthet mindent, a Facebook kommunikációtól a személyes márkaépítésig!

Mi lesz az árrésstop vége?
Belebukhat valaki az MNB-alapítványi botrányba?
Mik lennének egy új kormány legfontosabb teendői?

Online Klasszis Klub élőben Csillag Istvánnal!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi gazdasági és közlekedési minisztert!

2025. június 25. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A kisvállalkozások hajlamosak azt hinni, hogy a márkaépítés a nagyok terepe, de ennél nagyobbat nem is tévedhetnének. A márka az, ami segít megkülönböztetni magunkat a zsúfolt piacon, amitől minket választanak majd a vásárlók anélkül, hogy bele kéne vetnünk magunkat a gyilkos árversenybe. A márka megvéd, ha nehézségekkel küzdünk, vagy, ha esetleg krízisbe kerül a cég. Ehhez pedig sokat hozzátehet a cégvezető személyes brandje is – már, ha van neki. A vásárlók sokkal könnyebben bíznak meg emberekben, mint arctalan cégekben.

Blog, videó, Instagram, Linkedlin

A tartalommarketing a király – mondják az ehhez értő guruk, ezért boldog-boldogtalan próbálkozik vele. Ahhoz azonban, hogy ne csúfos kudarc és szörnyű csalódás legyen a vége, jobb, ha nem vaktában lövöldözünk. De mára megkerülhetetlen része a cégmarketingnek a közösségi médiában való jelenlét is. Hogy a Facebookra fordított idő és pénz megéri, ha tudatosan, átgondolt stratégia alapján használják a vállalatok, azt mára már kutatások bizonyítják.

A trendek azonban itt is folyamatosan változnak: ideje megismerkedni a közösségi oldalas blogolással és ráállni a videós tartalmak készítésére – mondják a terület szakértői. És ha ez nem lenne elég, tanácsos lenne elkezdeni foglalkozni a többi népszerű csatornával is. Az Ön cégének van már például Instagram fiókja? És fent van már a Linkedinen?

Mindennapi marketinggyakorlat

A marketing téma kapcsán nem lehet figyelmen kívül hagyni a reklámtörvény és a reklámadó törvény jelentette kötelezettségeket, ahogy persze azt sem, hogy hogyan mérhetjük az eredményeket. Hogyan dönthet minderről a vezető? A Piac & Profit Cégmarketing – 2017 konferenciájának előadói átfogó jövőképet, trendeket adnak, melyek azonnal átültethetők a cégek mindennapi marketinggyakorlatába. Tartson velünk június 22-én, hogy felkészülten indulhasson neki az őszi szezonnak!

Részletes program és regisztráció itt.

https://www.piacesprofit.hu/konferenciakozpont/cegmarketing-2017/

Véleményvezér

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint 

Csökken a normativitása a magyar társadalomnak.
Enyveskezű lehet Orbán Viktor barátja, nyomozást indított az Európai Ügyészség

Enyveskezű lehet Orbán Viktor barátja, nyomozást indított az Európai Ügyészség 

Vége az Európai Unió elnéző magatartásának.
Nincs lejjebb, utolsók vagyunk Európában

Nincs lejjebb, utolsók vagyunk Európában 

Tragikusan teljesít az Orbán-kormány.
A meggy és a málna kétszer annyiba kerül, mint tavaly

A meggy és a málna kétszer annyiba kerül, mint tavaly 

Nem jön össze a kisebb infláció.
Itt a rezsicsökkentés ára, 15 ezren ivóvíz nélkül

Itt a rezsicsökkentés ára, 15 ezren ivóvíz nélkül 

Ma már nincs ingyen semmi, a rezsicsökkentés se.
Cserbenhagyta Orbán Viktort barátja

Cserbenhagyta Orbán Viktort barátja 

Most már Szlovákia is támogatja Ukrajna EU tagságát.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo