Blogolás cikkek

Webshopot indított? Öt eszköz a sikerhez. Első rész.
Elindította vadiúj, csini online áruházát. Szép a design, egyedi a logó, logisztika, könyvelés pipa. Ugyan névadáskor figyeltek arra, hogy könnyen megtalálható legyen az oldal, ez mégse lett elegendő a sikerességhez. De jó alapokra könnyű építeni, íme néhány eszköz, amivel megtolhatja szekerét. Cikksorozatunk első része a tartalomról szól.

A blogger is felel, ha jogot sért
Az első blogok 15-16 évvel ezelőtt jelentek meg Magyarországon és sokáig nem volt egyértelmű megítélésük, a rajtuk keresztül elkövetett esetleges jogsértések elbírálása. Ráadásul, a bíróságok számos esetben ellentétes ítéleteket hoztak. A gyerekbetegségek kinövése után napjainkra sokat tisztult a helyzet: bár a blog főszabály szerint nem professzionális médiatermék, a jogsértő tartalmak kapcsán a polgári és büntetőjognak is van „mondanivalója".

Az elmúlt év negyvenezer legsikeresebb social-média tartalma
A LinkedIn készített egy közösségi média marketing tartalom-kutatást, amelyben megvizsgálta az elmúlt év 40.000 legsikeresebb tartalmának sajátosságait. Wow! Mikor megláttam, hogy az eredményeket közzétették, remegő ujjaim megcsúsztak néhányszor a billentyűzeten, mialatt átnavigáltam magam az e-mailből a cikkre — és most csak picit túloztam.

Cégmarketing trendek 2017-ben – aki nem követi, versenyhátrányba kerül
Nem elég jónak lenni, annak is kell látszani – tartja a mondás. A nehéz piaci körülmények között pedig különösen igaz, jó marketing nélkül nagy eséllyel lehúzhatjuk a rolót. Azonban ez a terület manapság olyan gyorsan változik, hogy cégvezető legyen a talpán, aki követni tudja a trendeket. A Piac & Profit június 22-i konferenciáján a legjobb szakértők segítségével egy nap alatt áttekinthet mindent, a Facebook kommunikációtól a személyes márkaépítésig!