A teljesség igénye nélkül egy plenáris és négy szekció teremben találkozhatnak az ország elismert szakembereivel:
A város szekcióban fókuszban a smart város, a városmárka, a fenntartható város, illetve a városmarketing aktuális kérdései, de itt kerül sor 2019. június 5-én, 16 órakor a Magyar Marketing Szövetség Városmarketing Díjának ünnepélyes átadására is.
Az adat szekcióban válaszokat kaphatnak olyan kérdésekre, mint hogy milyen adatokat gyűjt a Facebook, vagy hogy egy átlagos online hirdetési kampány során keletkezett napi 1 millió adatsorból, miért csak kb 12 sornyit használunk?
Az infulencer szekcióban körüljárjuk a hitelesség, a női energiák és az influencer, mint veszélyforrás témákat.
Képet kaphatunk a médiapiac erőviszonyairól, illetve előzetest láthatnak a Whitereport Financial friss elemzéséből stage-backstage szekcióban.
A részletes programot megtekintheti: itt.
Az előadások egyeztetése folyamatos, a változtatás jogát fenntartjuk.
Éljen a lehetőséggel, jelentkezzen itt!