A héten még early bird kedvezménnyel vehet jegyet a MédiapiacON konferenciára!

A Médiapiac június 5-6-i konferenciáján a legfontosabb szakmai területekről, a legizgalmasabb kérdésekre keressük a válaszokat. Ezúttal azt is megtudhatja, kik lesznek az előadóink, és milyen exkluzív előadással készülnek!

Az illúziók vége – a racionalitás kezdete –
úgy tűnik el az ESG, hogy velünk marad?

Klasszis Fenntarthatóság 2025 konferencia

2025. november 4., Budapest

Jelentkezzen most!

A teljesség igénye nélkül egy plenáris és négy szekció teremben találkozhatnak az ország elismert szakembereivel:

város szekcióban fókuszban a smart város, a városmárka, a fenntartható város, illetve a városmarketing aktuális kérdései, de itt kerül sor 2019. június 5-én, 16 órakor a Magyar Marketing Szövetség Városmarketing Díjának ünnepélyes átadására is.

Az adat szekcióban válaszokat kaphatnak olyan kérdésekre, mint hogy milyen adatokat gyűjt a Facebook, vagy hogy egy átlagos online hirdetési kampány során keletkezett napi 1 millió adatsorból, miért csak kb 12 sornyit használunk?

Az infulencer szekcióban körüljárjuk a hitelesség, a női energiák és az influencer, mint veszélyforrás témákat.

Képet kaphatunk a médiapiac erőviszonyairól, illetve előzetest láthatnak a Whitereport Financial friss elemzéséből stage-backstage szekcióban.

A részletes programot megtekintheti: itt.

Az előadások egyeztetése folyamatos, a változtatás jogát fenntartjuk.

Éljen a lehetőséggel, jelentkezzen itt!

 

Véleményvezér

Gulyás Gergely ismét egy otromba butaságot mondott

Gulyás Gergely ismét egy otromba butaságot mondott 

Gulyás Gergely Miniszterelnökséget vezető miniszter sokszor hadilábon áll a valósággal.
Ingyen lehet utazni a Békemenetre

Ingyen lehet utazni a Békemenetre 

Vajon ki fizeti a Békemenetet?
Magyar fiatal halt meg az ukrajnai háborúban

Magyar fiatal halt meg az ukrajnai háborúban 

A „Nemo” hívójelű fiatal magyar önkéntes volt.
Jön az orosz hadiadó, nincs pénz a háborúra

Jön az orosz hadiadó, nincs pénz a háborúra 

Trump most Ukrajnára koncentrál majd.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo