„Ha értékelnem kell a rendezvényt, azt mondom, hogy remek volt, ha nagy szavakat szeretnék használni, úgy azt mondanám, hogy gyakorlatilag mindenben felülmúltuk a korábbi évek kiállításait.” – mondta Német Gábor, a rendezvény projektvezetője. „A számok alapján több látogatót tudtunk becsábítani a Millenáris területére. A hangulat remek volt, rengeteg újdonsággal találkoztak a kilátogatók. Ez nagyban köszönhető annak, hogy idén arra törekedtünk, hogy igazi interaktív élményt biztosítsunk a vendégeknek, melyben a rendezvény kiállítói is partnereink voltak. Úgy gondolom, a Touch&Play megoldás, amely élesben, valós időben mutatta be az érdeklődőknek a kínált termékeket és szolgáltatásokat, igazán nagy vonzerővel bírt. Hálás vagyok ezért a kiállítóknak, akik felvállalták, hogy így mutatják be munkájukat” – tette hozzá.
„Idén professzionális keretek között zajlottak az Employer Branding Stage előadásai. Kiemelt szerepe volt ennek a témának, Magyarországon most először volt ilyen kétnapos, szakmai Employer Branding program, biztos, hogy folytatjuk a jövőben is ezt a kezdeményezést. Az itt koncentrálódó szakértői gárda szintén kitett magáért. Ez tulajdonképpen egy kis szakmai esszencia volt a rendezvényen belül. Pezsgő tartalom, best practice, kiemelkedő márkák és izgalmas előadók jellemezték mindkét napot” – emelte ki Német Gábor.
A rendezvényen készült fotók elérhetők a www.personal-hungary.hu weboldalon, akárcsak a Gyakorlati Fórumok és az Employer Branding Stage előadásai. Ha nem volt ott, nézze meg, ha ott volt, hallgassa meg őket újra, és élje át a rendezvény hangulatát ismét!