A sikeres értékesítő nem elad, hanem tőle vesznek. A személyes varázson túl jó, ha a teljes értékesítési csapat a vezetővel együtt még a legfejlettebb informatikai, adatvezérelt rendszerekben is jártas, a social media marketingjét virtuóz módon kezeli. Ezt pedig a digitalizációs ipari forradalom korszaka követeli meg tőlük.
Egy biztos! Hagyományos kommunikációs módszerekre már nincs idő, és nincs fogadókészség. Az értékesítési csatornák kombinációjával, láncolatba összekötésével, az adatok okos kezelésével, gyűjtésével, intelligenciával, élmény adásával viszont piacot nyerhetünk 2019-ben.
A Piac & Profit Értékesítési trendek – 2019 konferenciájának előadói sehol le nem írt, máshogy össze nem gyűjthető legfrissebb gyakorlatokat, sikert hozó praktikákat adnak át azonnali használatra. A kkv-döntéshozók, értékesítési csapatvezetők megtapasztalhatják, hogy az új stílus, fellépés megtanulható. Az eladás érzésekhez kötése, az ügyfél meggyőzése arról, hogy amit mondunk, az hiteles, meggyőző, s azért vásárolnak tőlünk, mert mi mondjuk – működik.
Az értékesítési trendek – 2019. Érzéseket adj el, ne portékát! című konferencia Budapesten, január 24-én lesz, az The Experience Center és Konferenciaközpontban. A kiváló előadókról, témákról és a regisztráció feltételeiről itt tájékozódhat.