Értékesítési trendek 2019-ben

Élményt adj el az embereknek, ne portékát! 2019-ben az élményokozás a nyerő értékesítési irány. Ez már szinte közhelyszerűen hangzik a marketingesek, az értékesítők szájából. De a mindennapokban nem könnyű eszerint változtatni a kommunikációt,  hozzászokni ahhoz, hogy  manapság már csak az érzelmekre hatással tudunk eladni bármit. Nem a márkanévvel, nem a termék minőségével, nem a finomsággal, szépséggel.  Az értékesítési szakmában dolgozóknak tehát a vonzó termékhez magával ragadó egyéniséget kell mutatniuk, el kell tudni kápráztatni az ügyfelet. S akkor bármit elfogadnak tőlük a vevők.

A sikeres értékesítő nem elad, hanem tőle vesznek. A személyes varázson túl jó, ha a teljes értékesítési csapat a vezetővel együtt még a legfejlettebb informatikai, adatvezérelt rendszerekben is jártas, a social media marketingjét virtuóz módon kezeli. Ezt pedig a digitalizációs ipari forradalom korszaka követeli meg tőlük.

Egy biztos! Hagyományos kommunikációs módszerekre már nincs idő, és nincs fogadókészség. Az értékesítési csatornák kombinációjával, láncolatba összekötésével, az adatok okos kezelésével, gyűjtésével, intelligenciával, élmény adásával viszont piacot nyerhetünk 2019-ben.

A Piac & Profit Értékesítési trendek – 2019 konferenciájának előadói sehol le nem írt, máshogy össze nem gyűjthető legfrissebb gyakorlatokat, sikert hozó praktikákat adnak át azonnali használatra. A kkv-döntéshozók, értékesítési csapatvezetők megtapasztalhatják, hogy az új stílus, fellépés megtanulható. Az eladás érzésekhez kötése, az ügyfél meggyőzése arról, hogy amit mondunk, az hiteles, meggyőző, s azért vásárolnak tőlünk, mert mi mondjuk  – működik.

Az értékesítési trendek – 2019. Érzéseket adj el, ne portékát! című konferencia Budapesten, január 24-én lesz, az The Experience Center és Konferenciaközpontban.  A kiváló előadókról, témákról és a regisztráció feltételeiről itt tájékozódhat.

 

Véleményvezér

Ötödik helyen a magyar eladósodás

Ötödik helyen a magyar eladósodás 

A lengyelek jobban sáfárkodtak a hiteleikkel.
A szegénység mércén hetedik helyen Magyarország

A szegénység mércén hetedik helyen Magyarország 

Mennyit kell dolgozni egy lakásért?
Szijjártó Péter fia sem veti meg a luxust

Szijjártó Péter fia sem veti meg a luxust  

Magánrepülővel utazott, amelyről Hadházy Ákos független országgyűlési képviselő osztott meg képeket. 
Cenzúrázta magát a köztársasági elnök

Cenzúrázta magát a köztársasági elnök 

Minden idők leggyengébb köztársasági elnöke címre pályázik Sulyok Tamás.
Mészáros Lőrincnek már három éves unokája is földtulajdonos

Mészáros Lőrincnek már három éves unokája is földtulajdonos 

Egyre nő a kapzsiság az oligarcháink világában.
Újabb orbáni illúzió ment füstbe

Újabb orbáni illúzió ment füstbe 

Az orosz békeszándék csak időhúzás.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo