Értékesítési trendek 2019-ben

Élményt adj el az embereknek, ne portékát! 2019-ben az élményokozás a nyerő értékesítési irány. Ez már szinte közhelyszerűen hangzik a marketingesek, az értékesítők szájából. De a mindennapokban nem könnyű eszerint változtatni a kommunikációt,  hozzászokni ahhoz, hogy  manapság már csak az érzelmekre hatással tudunk eladni bármit. Nem a márkanévvel, nem a termék minőségével, nem a finomsággal, szépséggel.  Az értékesítési szakmában dolgozóknak tehát a vonzó termékhez magával ragadó egyéniséget kell mutatniuk, el kell tudni kápráztatni az ügyfelet. S akkor bármit elfogadnak tőlük a vevők.

A sikeres értékesítő nem elad, hanem tőle vesznek. A személyes varázson túl jó, ha a teljes értékesítési csapat a vezetővel együtt még a legfejlettebb informatikai, adatvezérelt rendszerekben is jártas, a social media marketingjét virtuóz módon kezeli. Ezt pedig a digitalizációs ipari forradalom korszaka követeli meg tőlük.

Egy biztos! Hagyományos kommunikációs módszerekre már nincs idő, és nincs fogadókészség. Az értékesítési csatornák kombinációjával, láncolatba összekötésével, az adatok okos kezelésével, gyűjtésével, intelligenciával, élmény adásával viszont piacot nyerhetünk 2019-ben.

A Piac & Profit Értékesítési trendek – 2019 konferenciájának előadói sehol le nem írt, máshogy össze nem gyűjthető legfrissebb gyakorlatokat, sikert hozó praktikákat adnak át azonnali használatra. A kkv-döntéshozók, értékesítési csapatvezetők megtapasztalhatják, hogy az új stílus, fellépés megtanulható. Az eladás érzésekhez kötése, az ügyfél meggyőzése arról, hogy amit mondunk, az hiteles, meggyőző, s azért vásárolnak tőlünk, mert mi mondjuk  – működik.

Az értékesítési trendek – 2019. Érzéseket adj el, ne portékát! című konferencia Budapesten, január 24-én lesz, az The Experience Center és Konferenciaközpontban.  A kiváló előadókról, témákról és a regisztráció feltételeiről itt tájékozódhat.

 

Véleményvezér

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek 

A betiltás a digitális világban immár mulatság tárgya.
Semmi nem fog Magyar Péteren

Semmi nem fog Magyar Péteren 

Ezúttal komoly kihívóra lelt Orbán Viktor.
Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania

Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania 

Hol van már Magyarország egykori olcsósága.
A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban

A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban 

A luxizás magyar császára nagyot villantott.
Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda

Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda 

A MÁV biztosítja a késést, a sző valódi és átvitt értelmében egyaránt.
Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint 

Csökken a normativitása a magyar társadalomnak.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo