2019-es trendek cikkek


Távmunka és digitális HR: a 2019-es év legfontosabb munkahelyi trendjei

Távmunka és digitális HR: a 2019-es év legfontosabb munkahelyi trendjei 

Automatizáltabb rendszerek, mobilabb munkavállalók, mesterséges intelligencián alapuló eszközök – csak néhány a 2019-es munkaerő-piaci trendek közül. A cégvezetők elsődleges feladata idén a munkaerő megtartása lesz, amihez viszont egyre több eszközre és technikára lesz szükségük. Lássuk, melyek ezek!
Mindennap használod ezt a sci-fi technológiát, és nem is tudsz róla

Mindennap használod ezt a sci-fi technológiát, és nem is tudsz róla 

Annak ellenére, hogy a magyarok nincsenek pontosan tisztában a mesterséges intelligencia (MI) jelentésével és a benne rejlő lehetőségekkel, háromnegyedük használná az MI-t – derült ki a Huawei Technologies Hungary megbízásából készített reprezentatív kutatásból.
Melyik technológia lesz 2019 igazi hype-ja?

Melyik technológia lesz 2019 igazi hype-ja? 

2018 bizonyos értelemben olyan volt az új technológiák területén, mint a Ninja Warrior tévésorozat: az AI (mesterséges intelligencia), az automatizálás, az adatok és a blockchain mint egymással vetélkedő versenyzők próbálták leküzdeni az akadályokat és a kihívásokat. Ezek a technológiák, akárcsak a tévéműsorban, keményen küzdöttek, és sok mindent elértek, de nem sikerült megnyerni a nagy pénznyereményt, és megszerezni az első helyet. Kérdés, hogy 2019-ben vajon ki lesz a bajnok? Lehet egyáltalán csak egy nyertes? Az Oracle előrejelzése ezekre a kérdésekre keresi a választ.
Ezek a 2019-re várható marketingtrendek

Ezek a 2019-re várható marketingtrendek 

Harmadik éve adják közre a Magyar Marketing Szövetség tagozataként működő Marketing Döntéshozók Klubjának tagjai az előttünk álló esztendő meghatározó marketing- és kommunikációs trendjeit.
Értékesítési trendek 2019-ben

Értékesítési trendek 2019-ben 

Élményt adj el az embereknek, ne portékát! 2019-ben az élményokozás a nyerő értékesítési irány. Ez már szinte közhelyszerűen hangzik a marketingesek, az értékesítők szájából. De a mindennapokban nem könnyű eszerint változtatni a kommunikációt,  hozzászokni ahhoz, hogy  manapság már csak az érzelmekre hatással tudunk eladni bármit. Nem a márkanévvel, nem a termék minőségével, nem a finomsággal, szépséggel.  Az értékesítési szakmában dolgozóknak tehát a vonzó termékhez magával ragadó egyéniséget kell mutatniuk, el kell tudni kápráztatni az ügyfelet. S akkor bármit elfogadnak tőlük a vevők.
Várd a váratlant és készülj a lehetetlenre

Várd a váratlant és készülj a lehetetlenre 

Fekete hattyúként emlegetik azokat az eseményeket, amelyekre nem lehet előre számítani, vagy annyira hihetetlenek, hogy senki sem számol velük. Ettől függetlenül azonban fel kell készülnünk rájuk.
Tíz meghökkentő előrejelzés 2019-re

Tíz meghökkentő előrejelzés 2019-re 

Lehet, hogy az előttünk álló év lesz az, amikor Németországban beköszönt a recesszió, az Apple tőkét juttat a Teslának, Trump kirúgja a Fed elnökét, és az Egyesült Királyságban a Munkáspárt elsöprő győzelmet aratva Jeremy Corbynt a miniszterelnöki székbe ülteti, a GBPUSD-t pedig az 1.00 szintre süllyeszti.
2019-ben irány az arany?

2019-ben irány az arany? 

Az év végén hagyományosan megugrik az érdeklődés a különböző befektetési lehetőségek iránt. Az egyik legnépszerűbb eszköz továbbra is az arany. A piac érdekessége, hogy a keresletet az elmúlt időszakban a jegybankok is generálják – hiszen az erősödő jegybanki vásárlások a lakosság aranybefektetések iránti érdeklődését is felkeltették. Milyen lehetőségei vannak az arany iránt érdeklődőknek? Krocsek Attila, a BlockBen igazgatója gyűjtötte össze a legfontosabb tudnivalókat.
Egy dolog biztos: van jövő az online kereskedelemben

Egy dolog biztos: van jövő az online kereskedelemben 

Globálisan az online kiskereskedelem forgalma négyszer gyorsabban bővül a hagyományos, offline kereskedelemnél, és évente közel egyötödével bővül majd a jövőben Az elkövetkező pár évben az európai piacokon a napi fogyasztási cikkek (FMCG) e-kereskedelmét a munka–magánélet változó dinamikája, a sűrűbben lakott területek és a praktikum iránti fogyasztói igény hajtja majd, - derül ki a Nielsen piackutató legújabb riportjából.
Hét trend, amire a marketingtervezésnél nem ártana figyelned

Hét trend, amire a marketingtervezésnél nem ártana figyelned 

Hamarosan itt a 2019-es esztendő, ha még nem álltál neki a jövő évi (marketing) tervezésnek, itt az ideje, viszont van néhány trend, amit jó, ha már most szem előtt tartunk – figyelmeztet Lévai Richárd Facebook-marketing szakértő.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben

Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben 

Kétféle ember, és kétféle cég van: akit már meghekkeltek, és akit meg fognak.
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Pénzszerzés

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség  

 A Nemzeti Innovációs Ügynökség április 26-án induló XPAND programja a külföldi piacszerzésben segíti az innovatív magyar vállalkozásokat.

Gazdaság

Meglepő, de a hazai Európa egyik legpezsgőbb lakáspiaca

Meglepő, de a hazai Európa egyik legpezsgőbb lakáspiaca 

2023-ban 107 ezer lakás cserélt gazdát Magyarországon. Ez 26,1 százalékos visszaesést jelent az előző évi eredményhez képest.

Infokom

Hol tartanak a cégek a digitalizációban?

Hol tartanak a cégek a digitalizációban? 

A Digiméter negyedik alkalommal mérte fel a hazai kis- és középvállalkozások digitalizációjának szintjét.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo