2019-es trendek cikkek
![Távmunka és digitális HR: a 2019-es év legfontosabb munkahelyi trendjei](https://piacesprofit.hu/i/d/5/f/2/5/9/d/d/5/c/0/4/4/c/3/3/2/6/5/9/tavmunka-es-digitalis-hr-a-2019-es-ev-legfontosabb-munkahelyi-trendjei_md.jpg)
Távmunka és digitális HR: a 2019-es év legfontosabb munkahelyi trendjei
Automatizáltabb rendszerek, mobilabb munkavállalók, mesterséges intelligencián alapuló eszközök – csak néhány a 2019-es munkaerő-piaci trendek közül. A cégvezetők elsődleges feladata idén a munkaerő megtartása lesz, amihez viszont egyre több eszközre és technikára lesz szükségük. Lássuk, melyek ezek!
![Mindennap használod ezt a sci-fi technológiát, és nem is tudsz róla](https://piacesprofit.hu/i/3/7/b/7/5/6/5/a/c/5/f/a/c/5/5/2/f/1/9/2/mindennap-hasznalod-ezt-a-sci-fi-technologiat-es-nem-is-tudsz-rola_md.jpg)
Mindennap használod ezt a sci-fi technológiát, és nem is tudsz róla
Annak ellenére, hogy a magyarok nincsenek pontosan tisztában a mesterséges intelligencia (MI) jelentésével és a benne rejlő lehetőségekkel, háromnegyedük használná az MI-t – derült ki a Huawei Technologies Hungary megbízásából készített reprezentatív kutatásból.
![Melyik technológia lesz 2019 igazi hype-ja?](https://piacesprofit.hu/i/9/3/3/a/b/a/b/2/e/7/5/b/6/a/5/e/9/9/9/a/melyik-technologia-lesz-2019-igazi-hype-ja_md.jpg)
Melyik technológia lesz 2019 igazi hype-ja?
2018 bizonyos értelemben olyan volt az új technológiák területén, mint a Ninja Warrior tévésorozat: az AI (mesterséges intelligencia), az automatizálás, az adatok és a blockchain mint egymással vetélkedő versenyzők próbálták leküzdeni az akadályokat és a kihívásokat. Ezek a technológiák, akárcsak a tévéműsorban, keményen küzdöttek, és sok mindent elértek, de nem sikerült megnyerni a nagy pénznyereményt, és megszerezni az első helyet. Kérdés, hogy 2019-ben vajon ki lesz a bajnok? Lehet egyáltalán csak egy nyertes? Az Oracle előrejelzése ezekre a kérdésekre keresi a választ.
![Ezek a 2019-re várható marketingtrendek](https://piacesprofit.hu/i/c/d/5/b/d/7/f/c/3/8/1/8/c/6/4/a/2/7/0/6/ezek-a-2019-re-varhato-marketingtrendek_md.jpg)
Ezek a 2019-re várható marketingtrendek
Harmadik éve adják közre a Magyar Marketing Szövetség tagozataként működő Marketing Döntéshozók Klubjának tagjai az előttünk álló esztendő meghatározó marketing- és kommunikációs trendjeit.
![Értékesítési trendek 2019-ben](https://piacesprofit.hu/i/a/3/2/8/0/9/3/b/9/c/a/2/a/b/a/2/e/9/5/b/ertekesitesi-trendek-2019-ben_md.jpg)
Értékesítési trendek 2019-ben
Élményt adj el az embereknek, ne portékát! 2019-ben az élményokozás a nyerő értékesítési irány. Ez már szinte közhelyszerűen hangzik a marketingesek, az értékesítők szájából. De a mindennapokban nem könnyű eszerint változtatni a kommunikációt, hozzászokni ahhoz, hogy manapság már csak az érzelmekre hatással tudunk eladni bármit. Nem a márkanévvel, nem a termék minőségével, nem a finomsággal, szépséggel. Az értékesítési szakmában dolgozóknak tehát a vonzó termékhez magával ragadó egyéniséget kell mutatniuk, el kell tudni kápráztatni az ügyfelet. S akkor bármit elfogadnak tőlük a vevők.
![Várd a váratlant és készülj a lehetetlenre](https://piacesprofit.hu/i/f/5/1/3/e/a/7/0/f/d/a/0/a/1/a/c/d/a/f/d/vard-a-varatlant-es-keszulj-a-lehetetlenre_md.jpg)
Várd a váratlant és készülj a lehetetlenre
Fekete hattyúként emlegetik azokat az eseményeket, amelyekre nem lehet előre számítani, vagy annyira hihetetlenek, hogy senki sem számol velük. Ettől függetlenül azonban fel kell készülnünk rájuk.
![Tíz meghökkentő előrejelzés 2019-re](https://piacesprofit.hu/i/a/1/d/e/e/8/5/f/d/f/b/9/c/9/2/3/1/5/9/1/tiz-meghokkento-elorejelzes-2019-re_md.jpg)
Tíz meghökkentő előrejelzés 2019-re
Lehet, hogy az előttünk álló év lesz az, amikor Németországban beköszönt a recesszió, az Apple tőkét juttat a Teslának, Trump kirúgja a Fed elnökét, és az Egyesült Királyságban a Munkáspárt elsöprő győzelmet aratva Jeremy Corbynt a miniszterelnöki székbe ülteti, a GBPUSD-t pedig az 1.00 szintre süllyeszti.
![2019-ben irány az arany?](https://piacesprofit.hu/i/a/2/3/b/2/c/e/7/b/d/d/f/7/e/0/f/8/9/2/b/2019-ben-irany-az-arany_md.jpg)
2019-ben irány az arany?
Az év végén hagyományosan megugrik az érdeklődés a különböző befektetési lehetőségek iránt. Az egyik legnépszerűbb eszköz továbbra is az arany. A piac érdekessége, hogy a keresletet az elmúlt időszakban a jegybankok is generálják – hiszen az erősödő jegybanki vásárlások a lakosság aranybefektetések iránti érdeklődését is felkeltették. Milyen lehetőségei vannak az arany iránt érdeklődőknek? Krocsek Attila, a BlockBen igazgatója gyűjtötte össze a legfontosabb tudnivalókat.
![Egy dolog biztos: van jövő az online kereskedelemben](https://piacesprofit.hu/i/b/b/c/d/c/e/9/8/4/a/4/d/b/a/0/c/8/6/0/f/egy-dolog-biztos-van-jovo-az-online-kereskedelemben_md.jpg)
Egy dolog biztos: van jövő az online kereskedelemben
Globálisan az online kiskereskedelem forgalma négyszer gyorsabban bővül a hagyományos, offline kereskedelemnél, és évente közel egyötödével bővül majd a jövőben Az elkövetkező pár évben az európai piacokon a napi fogyasztási cikkek (FMCG) e-kereskedelmét a munka–magánélet változó dinamikája, a sűrűbben lakott területek és a praktikum iránti fogyasztói igény hajtja majd, - derül ki a Nielsen piackutató legújabb riportjából.
![Hét trend, amire a marketingtervezésnél nem ártana figyelned](https://piacesprofit.hu/i/a/0/f/2/1/f/4/7/3/9/1/a/f/5/9/9/7/6/0/1/het-trend-amire-a-marketingtervezesnel-nem-artana-figyelned_md.jpg)
Hét trend, amire a marketingtervezésnél nem ártana figyelned
Hamarosan itt a 2019-es esztendő, ha még nem álltál neki a jövő évi (marketing) tervezésnek, itt az ideje, viszont van néhány trend, amit jó, ha már most szem előtt tartunk – figyelmeztet Lévai Richárd Facebook-marketing szakértő.