2019-es trendek cikkek


Távmunka és digitális HR: a 2019-es év legfontosabb munkahelyi trendjei

Távmunka és digitális HR: a 2019-es év legfontosabb munkahelyi trendjei 

Automatizáltabb rendszerek, mobilabb munkavállalók, mesterséges intelligencián alapuló eszközök – csak néhány a 2019-es munkaerő-piaci trendek közül. A cégvezetők elsődleges feladata idén a munkaerő megtartása lesz, amihez viszont egyre több eszközre és technikára lesz szükségük. Lássuk, melyek ezek!
Mindennap használod ezt a sci-fi technológiát, és nem is tudsz róla

Mindennap használod ezt a sci-fi technológiát, és nem is tudsz róla 

Annak ellenére, hogy a magyarok nincsenek pontosan tisztában a mesterséges intelligencia (MI) jelentésével és a benne rejlő lehetőségekkel, háromnegyedük használná az MI-t – derült ki a Huawei Technologies Hungary megbízásából készített reprezentatív kutatásból.
Melyik technológia lesz 2019 igazi hype-ja?

Melyik technológia lesz 2019 igazi hype-ja? 

2018 bizonyos értelemben olyan volt az új technológiák területén, mint a Ninja Warrior tévésorozat: az AI (mesterséges intelligencia), az automatizálás, az adatok és a blockchain mint egymással vetélkedő versenyzők próbálták leküzdeni az akadályokat és a kihívásokat. Ezek a technológiák, akárcsak a tévéműsorban, keményen küzdöttek, és sok mindent elértek, de nem sikerült megnyerni a nagy pénznyereményt, és megszerezni az első helyet. Kérdés, hogy 2019-ben vajon ki lesz a bajnok? Lehet egyáltalán csak egy nyertes? Az Oracle előrejelzése ezekre a kérdésekre keresi a választ.
Ezek a 2019-re várható marketingtrendek

Ezek a 2019-re várható marketingtrendek 

Harmadik éve adják közre a Magyar Marketing Szövetség tagozataként működő Marketing Döntéshozók Klubjának tagjai az előttünk álló esztendő meghatározó marketing- és kommunikációs trendjeit.
Értékesítési trendek 2019-ben

Értékesítési trendek 2019-ben 

Élményt adj el az embereknek, ne portékát! 2019-ben az élményokozás a nyerő értékesítési irány. Ez már szinte közhelyszerűen hangzik a marketingesek, az értékesítők szájából. De a mindennapokban nem könnyű eszerint változtatni a kommunikációt,  hozzászokni ahhoz, hogy  manapság már csak az érzelmekre hatással tudunk eladni bármit. Nem a márkanévvel, nem a termék minőségével, nem a finomsággal, szépséggel.  Az értékesítési szakmában dolgozóknak tehát a vonzó termékhez magával ragadó egyéniséget kell mutatniuk, el kell tudni kápráztatni az ügyfelet. S akkor bármit elfogadnak tőlük a vevők.
Várd a váratlant és készülj a lehetetlenre

Várd a váratlant és készülj a lehetetlenre 

Fekete hattyúként emlegetik azokat az eseményeket, amelyekre nem lehet előre számítani, vagy annyira hihetetlenek, hogy senki sem számol velük. Ettől függetlenül azonban fel kell készülnünk rájuk.
Tíz meghökkentő előrejelzés 2019-re

Tíz meghökkentő előrejelzés 2019-re 

Lehet, hogy az előttünk álló év lesz az, amikor Németországban beköszönt a recesszió, az Apple tőkét juttat a Teslának, Trump kirúgja a Fed elnökét, és az Egyesült Királyságban a Munkáspárt elsöprő győzelmet aratva Jeremy Corbynt a miniszterelnöki székbe ülteti, a GBPUSD-t pedig az 1.00 szintre süllyeszti.
2019-ben irány az arany?

2019-ben irány az arany? 

Az év végén hagyományosan megugrik az érdeklődés a különböző befektetési lehetőségek iránt. Az egyik legnépszerűbb eszköz továbbra is az arany. A piac érdekessége, hogy a keresletet az elmúlt időszakban a jegybankok is generálják – hiszen az erősödő jegybanki vásárlások a lakosság aranybefektetések iránti érdeklődését is felkeltették. Milyen lehetőségei vannak az arany iránt érdeklődőknek? Krocsek Attila, a BlockBen igazgatója gyűjtötte össze a legfontosabb tudnivalókat.
Egy dolog biztos: van jövő az online kereskedelemben

Egy dolog biztos: van jövő az online kereskedelemben 

Globálisan az online kiskereskedelem forgalma négyszer gyorsabban bővül a hagyományos, offline kereskedelemnél, és évente közel egyötödével bővül majd a jövőben Az elkövetkező pár évben az európai piacokon a napi fogyasztási cikkek (FMCG) e-kereskedelmét a munka–magánélet változó dinamikája, a sűrűbben lakott területek és a praktikum iránti fogyasztói igény hajtja majd, - derül ki a Nielsen piackutató legújabb riportjából.
Hét trend, amire a marketingtervezésnél nem ártana figyelned

Hét trend, amire a marketingtervezésnél nem ártana figyelned 

Hamarosan itt a 2019-es esztendő, ha még nem álltál neki a jövő évi (marketing) tervezésnek, itt az ideje, viszont van néhány trend, amit jó, ha már most szem előtt tartunk – figyelmeztet Lévai Richárd Facebook-marketing szakértő.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Pénzszerzés

Kitört a háború a magyar bankok között a diákhitelesekért

Kitört a háború a magyar bankok között a diákhitelesekért 

Ponthatár afterparti: kedvezményesővel versenyeznek bankok a diákhitelhez számlát nyitókért.

Adózás

Augusztustól jön a szigorítás, kétszeresére nőnek a bírságok

Augusztustól jön a szigorítás, kétszeresére nőnek a bírságok  

Augusztus 1-től duplájára emelkedik az adókötelezettségek nem vagy nem megfelelő teljesítése esetén kiszabható mulasztási bírság általános mértéke.

Jogi kisokos

A háborúra hivatkozva magasabb bírságot fizethetnek a cégek

A háborúra hivatkozva magasabb bírságot fizethetnek a cégek  

Augusztus 1-től 13 százalékról 15 százalékra emelkedik a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) által kiszabható bírság összegének felső határa.

Cégblog

Ilyen benzinkutat sem látott még

Ilyen benzinkutat sem látott még  

Az eddigiekhez képest más modellen alapul az Auchan legújabb csepeli töltőállomása.

Társadalom

Ezért szeretik az emberek az Európai Uniót

Ezért szeretik az emberek az Európai Uniót  

Az európaiak a demokráciát és a gazdasági hatékonyságot tartják az EU fő erősségének.

Infokom

Hogyan készítheti fel cégét az AI-korszakra?

Hogyan készítheti fel cégét az AI-korszakra?  

Alig van túl a vállalati szektor az agilis átálláson, az egyre szélesebb körben alkalmazott forradalmi technológiai megoldások máris újabb szemléletváltást sürgetnek.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo