Másképp Gondolkodók az ötödik HR Pikniken

Miért fontos, hogy egy vezető képes legyen szándékosan megzavarni magát? Miért fontos, hogy megbukjon? Miért fontos, hogy vágyjon a tanulásra? Erről beszéltünk az esemény szervezőjével, Kiss Péterrel, a RESTART Coaching alapítójával, aki immár ötödik alkalommal szervezi meg a HR PIKNIKET a MÜPÁ-ban szeptember 21-én.

Miért MÁSKÉPP GONDOLKODÓK lett az ötödik PIKNIK témája?

Először is tisztáznám a MÁSKÉPP GONDOLKODÓ definícióját. Nekem olyasvalakit jelent, aki azért zavarja fel az állóvizet, hogy fejlődjön, fejlődésre késztessen, előremozdítson. Időről időre meg kell zavarjuk saját magunkat, szét kell feszíteni, robbantani a határainkat ahhoz, hogy valóban új dolgot hozzunk létre. Aki nem kényszeríti magát arra, hogy kilépjen gondolati és magatartásbeli sémáiból, aki csak a saját valóságát erőlteti, és képtelen nézőpontot váltani, az lehetőségei ellen cselekszik.

Az  előadók nagyrésze újfajta vezetői szerepről beszél majd. Mi a mostani vezető legfontosabb képessége?

Képes kibillenteni, megzavarni magát. Nem akar mindentudó szerepben tetszelegni, de bármit megtanul. Erős hite a fejlődés, hisz a felhatalmazásban, és a reflexióban, plusz meri használni megérzéseit.

Sárvári György a belülről vezetettségről beszél majd.: arról, hogy milyen vezetői stílust hoz létre, illetve mit eredményez  külső vezéreltséghez képest, aminek jellemzője a kontroll és a kiszámíthatóság.

Joós István a korszakonkénti válságokról a vezető útján: arról, hogy aki nem akarja megúszni a bukást és a szembenézést, aki mer mélyre kerülni, az fejlődni fog.

Bite Barbara és a Coaching Team az én helyett a mi-ről: azaz mi az a vezető számára elengedhetetlen attitűdváltás, amiben mindaz, ami őt a vezetői pozícióba juttatta, és ez a siker akár a fejébe is szállhatna, hátrébb teszi.

Aztán velünk lesz a Lab.Coop csapata, Langmar Péter és Bankó Ádám, akik vezető nélküli holokratikus szervezetet építenek, ahol van vezetés csak nagyon máshogy. Őszintén beszélnek a kihívásokról és a sikerekről.

Gerendai Károly velem és a közönséggel beszélget arról, hogy miért hasznos megzavarni magunkat, ha világsikereket építünk.

A RESTART eddig minden PIKNIK-en előjött valami új szervezetfejlesztési koncepcióval. Most is lesz hasonló?

Nagyon izgalmas hetek vannak mögöttünk. Egy berlini tanácsadó céggel (LHBS) fogtunk össze, hogy egy nagyon aktuális szervezet- és üzletfejlesztési kérdésre adjunk választ. Hogyan válhat egy nagy szervezet igazán agilissá és ügyfélközpontúvá?

A hagyományos felépítésű, múltjából illetve méretéből adódóan lassabb szervezet, hogyan tud gyorsan, ügyfélközpontúan, és innovatívan reagálni a dinamikusan változó üzleti környezetre, új versenytársak, startupok megjelenésére, a megszokott piaci kategóriák gyors átalakulására, a digitalizáció minden területen érzékelhető hatására? Szükségszerű-e, hogy a nagy teljesítményre és eredményekre képes “motor” váljon egyben az innovációs “motorrá” is, vagy érdemes MÁSKÉPP GONDOLKODNI erről a kérdésről?

Az esemény részleteiről bővebben itt olvashat!

 

Véleményvezér

Svédország gazdasági csodája

Svédország gazdasági csodája 

A svédek nem másokra mutogatnak, hanem csak egyszerűen jól teljesítenek.
A szlovák kormány meggondolta magát, mégis támogatják Ukrajnát katonai eszközökkel

A szlovák kormány meggondolta magát, mégis támogatják Ukrajnát katonai eszközökkel 

Magyarország egyre jobban elszigetelődik Ukrajna ellenes álláspontjával.
Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad

Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad 

Babis célja egypárti kormány létrehozása, amelyet más pártok kívülről támogatnának.
Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből

Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből 

Az adófizetők pénze könnyen vihető préda.
Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása

Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása 

Az Orosz Birodalom helyreállítása sok ember álma Keleten.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo