A K&H SZÉP-kártyával 2025-ben eddig több mint 27 milliárd forintot költöttek a bank ügyfelei, több mint 4 millió tranzakció során. A kártyabirtokosok juttatásaikat az utóbbi időszakban elsősorban étkezésre, egészségmegőrzésre és rekreációs célokra használták fel – és az eddigi évek tapasztalatai alapján ez a sokoldalú felhasználás az ünnepi időszakban is megmarad. A SZÉP-kártya már nem csupán vendéglátásra és szabadidős programokra fordítható, hanem idén már lakásfelújítási költségekre, és december 1-től hideg élelmiszer-vásárlásra is használható.
Fotó: Depositphotos
A közlemény szerint ajándékozáskor is hasznos lehet a SZÉP-kártya: egyre több szolgáltató kínál olyan élményeket és ajándékutalványokat, amelyek könnyedén megvásárolhatók a kártyáról, így a karácsonyi ajándékok beszerzése is egyszerűbbé válik.
A K&H kkv bizalmi index 2025 harmadik negyedévi felmérése szerint a hazai kis- és középvállalkozások körében kiemelten népszerű a SZÉP-kártya, mint béren kívüli juttatás. Már nagyjából minden nyolcadik vállalkozás kínálja dolgozóinak ezt a lehetőséget, míg tavaly minden tizenkettedik cég élt még csak a lehetőséggel, ami jól mutatja a juttatás fokozatos térnyerését a kkv-k körében is.