csomagolás

amazon, csomagolás, davos, e-kereskedelem, fmcg, jeff bezos, kozmetikai, letét, loop, mars, mikroplasztik, műanyag, nestle, óceán, plasztik, szennyezés, tenger, terra cycle, többször használatos, tom szaky, tudatos vásárló, újrahasználás, wef

Az Amazon a kulcsa az újrahasznostásnak

Kriston László

A legnagyobb élelmiszeripari és FMCG-világvállalatok sorakoztak fel a Loop-projekt mögé, melyben visszagyűjtik az ételeshordókat, krémestubusokat, italospalackokat, kitisztítják és újból használják, termékkel megtöltve azokat. Öt világvárosban vezetik be az új szolgáltatást 2019-ben és 2020-ban. De a rendszer akkor terjedhet el globálisan, ha az Amazon és más nagy kereskedelmi cégek is felvállalják a módszert.

Tovább olvasom »
csomagolás, karácsonyi szezon, környezetszennyezés, környezetvédelem, tudatos fogyasztó

Csak rajtad múlik, hogy zöld lesz-e a karácsony

piacesprofit.hu

Hazánkban egy átlagos ember évente 500 kg szemetet termel és ebből a karácsony erősen kiveszik a részét. Tegyük idén egy apró döntéssel zöldebbé és olcsóbbá az ünnepet anélkül, hogy megerőltetnénk magunkat! A Jófogás online kutatása közel négyezer embert kérdezett arról, hogy mennyi csomagolópapírt használnak ajándékozáskor, tisztában vannak-e ennek környezeti hatásával.

Tovább olvasom »
adalékanyag, csomagolás, ízfokozó, mesterséges ízesítő, pasztőrözés

A húspác és a leveskocka jöhet minden mennyiségben

piacesprofit.hu

Ha azt olvassuk a címkén, hogy E-500 nátrium-hidrogén-karbonát, vagy E-300, a legtöbben laborban előállított veszélyes kemikáliára gondolunk, pedig utóbbi maga a C-vitamin, az előbbi pedig a sütőpor. Számtalan tévhit és mítosz övezi az élelmiszerekben fellelhető adalékanyagokat, dacára annak, hogy sütés-főzés közben magunk is napi szinten használjuk őket.

Tovább olvasom »
brand, csomagolás, hulladék, lego, márka, műanyag, nestle, plasztik, starbucks, szemét, szupermarket, újrafeldolgozás, újrahasznosítás, unilever, zöld biznisz

Kína nem fogadja a szemetünket: világcégek mondanak búcsút a műanyagnak

Kriston László

„Divatba jött” a világmárkáknál a plasztikellenesség. Kína már nem engedi be a külföldi hulladékot, emiatt erősödött fel hirtelenjében a márkák politikailag korrekt antiplasztik-filozófiája. Angliában például 70 vállalat csatlakozott a UK Plastic Pacthez, hogy műanyagmentessé tegyék ellátási láncukat. Ez az első ilyen széles körű, céges összefogás, amit vélhetően más országokban is követnek majd hasonló szövetkezések.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor