csomagolás

csomagolás, karácsonyi szezon, környezetszennyezés, környezetvédelem, tudatos fogyasztó

Csak rajtad múlik, hogy zöld lesz-e a karácsony

piacesprofit.hu

Hazánkban egy átlagos ember évente 500 kg szemetet termel és ebből a karácsony erősen kiveszik a részét. Tegyük idén egy apró döntéssel zöldebbé és olcsóbbá az ünnepet anélkül, hogy megerőltetnénk magunkat! A Jófogás online kutatása közel négyezer embert kérdezett arról, hogy mennyi csomagolópapírt használnak ajándékozáskor, tisztában vannak-e ennek környezeti hatásával.

Tovább olvasom »
adalékanyag, csomagolás, ízfokozó, mesterséges ízesítő, pasztőrözés

A húspác és a leveskocka jöhet minden mennyiségben

piacesprofit.hu

Ha azt olvassuk a címkén, hogy E-500 nátrium-hidrogén-karbonát, vagy E-300, a legtöbben laborban előállított veszélyes kemikáliára gondolunk, pedig utóbbi maga a C-vitamin, az előbbi pedig a sütőpor. Számtalan tévhit és mítosz övezi az élelmiszerekben fellelhető adalékanyagokat, dacára annak, hogy sütés-főzés közben magunk is napi szinten használjuk őket.

Tovább olvasom »
brand, csomagolás, hulladék, lego, márka, műanyag, nestle, plasztik, starbucks, szemét, szupermarket, újrafeldolgozás, újrahasznosítás, unilever, zöld biznisz

Kína nem fogadja a szemetünket: világcégek mondanak búcsút a műanyagnak

Kriston László

„Divatba jött” a világmárkáknál a plasztikellenesség. Kína már nem engedi be a külföldi hulladékot, emiatt erősödött fel hirtelenjében a márkák politikailag korrekt antiplasztik-filozófiája. Angliában például 70 vállalat csatlakozott a UK Plastic Pacthez, hogy műanyagmentessé tegyék ellátási láncukat. Ez az első ilyen széles körű, céges összefogás, amit vélhetően más országokban is követnek majd hasonló szövetkezések.

Tovább olvasom »
állattenyésztés, állatvédő, csirke, csomagolás, éghajlatváltozás, élelmiszer, fast food, gyorsétterem, hamburger, klímaváltozás, környezetkímélő, kritika, marhatenyésztés, műanyag, óceán, plasztikszemét, tenger, zöld vállalat

Zöld forradalmat indít házon belül a McDonald’s

Kriston László

Csökkentené légszennyezését az étteremhálózat, papír alapú szívószálakat is kipróbál angliai éttermeiben, és fenntarthatóvá kívánja tenni a csirketenyésztést. Utóbbit a márka tekintélyvesztése elleni reakciónak látják állatvédők, miután a The New York Timesban egész oldalas hirdetésben támadták a gyorsétterem-hálózatot.

Tovább olvasom »
cseresznyevirág, csomagolás, design, japán, marketing, sakura, termékcsomagolás, termékdesign

A Sakura kezdete a marketingeseknek is jó

piacesprofit.hu

A Japán Meteorológiai Ügynökség március 21-én hivatalosan is bejelentette a Sakura kezdetét, ugyanis ekkor bontott virágot a tokiói Yasukuni-szentély előtt álló világhírű cseresznyefa. Ezzel kezdetét is vette Japán egyik legnagyobb ünnepe, a „hanami”, vagyis a cseresznyevirág-nézés, amely előtt a legnagyobb világmárkák is limitált szériás termékekkel tisztelegnek. Ezekből válogattunk a Japánspecialista Japánban élő szakértőjével.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor