Véget vetnek a trükközésnek a boltokban - minden vásárlót érintő változás jön

Kötelező lesz jelölni, ha egy terméknek változik a kiszerelése. 

"Legrammozás", zsugorfláció", "zsugorinfláció", "lopakodó áremelés" - egyebek mellett ezekkel lehet jellemezni azt, amikor az élelmiszer-gyártók és a -kereskedők egymással karöltve vagy külön-külön kisebb kiszerelésre váltanak. Ez azonban nem mindig jelenik meg az árakban.

A keddi Magyar Közlönyben megjelent az a jogszabály, amely ennek a magatartásnak próbálja meg elejét venni azzal, hogy az 1 milliárd forintnál nagyobb bevételű boltoknak jelenziük kell, ha egy előrecsomagolt termék kiszerelése változik - írja laptársunk, szintén a Klasszis Média Lapcsoprthoz tartozó Privátbankáron begjelenő Buksza blog.



Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo