z-generáció

arrogáns, baby boomer, feszültség, főnök, generáció, munkaerőhiány, munkahely, munkavállaló, tekintélyelv, z-generáció

Arrogáns főnököd van? Csak a bizonytalanságát kompenzálja

Kriston László

Kivonulóban van a munkaerőpiacról a nyugdíjkorhatárt elért, rangidős hazai vezetőgeneráció, a régi gárda, mely még ’89 előtt szocializálódott. És már nem találják a közös hangot a húszasokkal, de sokszor még a harmincasokkal sem. A Piac & Profit Csapatépítési trendek – 2019 című konferenciájának előadói ismertették a dilemmákat.

Tovább olvasom »
beosztott, bizalom, borbély lászló, coaching, csapatépítés, egyéniség, értékelés, főnök, generáció, hr, influencer, jutalom, koroszotály, korosztály, mentor, motiváció, motiválás, munkahely, munkavállaló, pályakezdő, személyiség, szervezetfejlesztés, visszajelzés, x generáció, y generáció, z-generáció

Elsősorban egyéniség vagy, nem típus

Kriston László

Mindenki elsősorban egyén, megismételhetetlen elegye különféle személyiségjegyeknek és csak másodsorban képviselője egy típusnak vagy generációnak. Ennek értelmében nincsenek univerzális receptek arra sem, hogy kit hogyan motiváljunk, terheljünk feladatokkal, kérjünk számon és jutalmazzunk. A generációs különbségekről is sok szó esett a Piac & Profit Csapatépítési trendek – 2019 című konferenciáján.

Tovább olvasom »
beszéd, Bocsánatkérés, borbély lászló, brandépítés, cég, cégvezető, hírnév, jeff bezos, jóhír, karizma, KFC, márka, mosoly, personal branding, pletyka, reputáció, reputációmenedzsment, selfie, serényi jános, stressz, személyes márkaépítés, szereplés, sztár, Tóth Tamás, válság, y generáció, z-generáció

Sikeresebb a cég, ha sztár a cégvezető

Kriston László

Celeb-központú társadalomban élünk. A fogyasztók egyre inkább mogulok, cégvezetők, feltalálók alakjaihoz társítják az egyes márkákat és termékeket. Csak azok a vállalkozások nőhetik ki magukat igazán és tehetnek szert tartósan sikerre, amelyeknél a cégvezető is nagy kaliberű. Olyasvalaki, aki képes véleményvezérré, illetve a maga szakterületén sztárrá válni. Erről is beszéltek a Piac & Profit Brandépítés – 2018 konferenciáján.

Tovább olvasom »
generációs különbségek, z-generáció

Inspiráció kell a Z generációnak, nem babzsákfotel

piacesprofit.hu

Manapság az egyik legnagyobb kihívás, amellyel a kommunikációs és HR-szakemberek szembesülnek, hogy milyen módon szólítsák meg a felnövekvő generációt. Trunk Tamás Z generációs szakértő nemcsak könyvében, hanem a TEDxBudapestMetropolitanUniversity konferencián tartott beszédében is körüljárta a Z generáció és a márkák kapcsolatát.

Tovább olvasom »
infokommunikació, it-biztonság, z-generáció

A szorongás az új normális?

piacesprofit.hu

A Z generáció az eddigi legszorongóbb nemzedék, a fiatalok nagy többsége bevallottan aggódik valami miatt a mindennapok során, és legtöbbjük nem kér szakmai segítséget azok leküzdéséhez – derült ki a Kaspersky Lab új jelentéséből.

Tovább olvasom »
adat, alfa-generáció, alkalmazkodás, automatizáció, együttműködés, fiatal, gyors, információ, instant, korosztály, kritikai értékelés, monotonitás, munkaerőhiány, munkaerőpiac, munkahely, munkavállaló, nyitott osztályterem, okos cég, oktatás, rugalmas munkavégzés, rutin, siker, soft skill, szakképzés, technológiai fejlődés, változás, z-generáció

Néhány év és itt az alfa-generáció

Kriston László

Milyen szakképzést igényel a 21. század átalakuló technológiai és üzleti környezete? Milyen értékrenddel és szokásokkal érkezik a munkaerőpiacra a 2005 után született alfa-generáció, melynek tagjai már nem is ismerik, milyen az, amikor az életvitelünk még teljesen offline és analóg volt online és digitális helyett? Erről is beszéltek az előadók a Piac & Profit Okos cég című konferenciáján.

Tovább olvasom »
álhírek, brazília, donald trump, facebook, fake news, fiatal, influencer, internet, korrupció, követő, közösségi média, mém, pártfinanszírozás, politika, reklámbevétel, social media, steve bannon, szavazat, twitter, választás, voks, whatsapp, youtube, z-generáció

Az influencerek az új politikusok

Kriston László

Megérkezett az új politikus-generáció: a YouTube-influencerek. A brazíliai helyhatósági és szövetségi választáson néhány huszonéves influencernek sikerült arra használnia internetes népszerűségét, hogy mandátumot szerezzenek. A helyi választásokon óriási mennyiségű szavazatokat kaptak. Mozgalmukat, az MBL-t és kampányaikat a YouTube-csatornáik reklámbevételéből finanszírozták. Itt a képviseleti demokrácia és a független kampányfinanszírozás új korszaka. Brazíliában megtörtént. A többi országban is ez lesz.

Tovább olvasom »
alkalmazott, borbély lászló, employer branding, foglalkoztatás, generáció, levegő, munkaerőhiány, munkahely, munkatárs, pénzügyminisztérium, statisztika, vállalkozás, y generáció, z-generáció

Utálja egymást az Y és a Z generáció?

Kriston László

A munkaerőhiány a hazai vállalkozások fejlődésének egyik legnagyobb akadálya. Hogyan lehet megoldani ezt a problémát, és biztosítani a növekedést? Erről beszéltek az előadók a Piac & Profit Munkaerőhiány! Vészhelyzet – Válasszuk a növekedést! című konferenciáján.

Tovább olvasom »
blog, blogger, brand, céges kommunikáció, fiatal, influencer, internet, kampány, közösségi média, márka, marketing, social media, vlog, vlogger, z-generáció

Az influencereké a jövő?

Kriston László

A Z generációnak már nem azok a hírességek jelentik a viszonyítási pontokat, akik valamilyen szakmai siker alapján válltak ismertté. A fiataloknak a YouTube-sztárok és a vloggerek az elsődleges véleményformáló személyiségek. Ezért közösséget kell építenünk elsősorban, nem márkát. A közösség fogja erősíteni a márkát. Erről is szó esett a Piac & Profit Social Media 2018 konferenciáján.

Tovább olvasom »
generációs különbségek, hatékony cégvezetés, x generáció, y generáció, z-generáció

Kulcs a vezetőknek az újgenerációs kihívásokhoz

piacesprofit.hu

Hibát követünk el, ha az egy generációhoz tartozókat bedobozoljuk, de ne becsüljük le a különféle életkorú munkatársak változó igényeinek fontosságát – szakértőnk, Róbert Nóra a LifeTraining Központ trénere, aki cikksorozata második részében az újgenerációs kihívásokhoz ad kulcsot a cégvezetőknek.

Tovább olvasom »
generációs különbségek, hatékony cégvezetés, x generáció, y generáció, z-generáció

Generációs kihívások – mi ez a hype a generációkkal?

piacesprofit.hu

Régen is voltak generációk, akkor mi ez a hype most a generációs különbségek körül? Bár ne becsüljük alá a különböző korosztályhoz tartozó munkatársak változó igényeit, azonban hiba lenne egy-egy generációhoz tartozókat bedobozolnunk, ráhúzva az egységes jellemzőket – figyelmeztet szakértőnk, Róbert Nóra a LifeTraining Központ trénere cikksorozata első részében.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor