társadalmi felelősségvállalás

baby boomer, cégalapító, cégvezető, családi vállalkozás, folyamatszervezés, generációváltás, nyugdíj, stratégia, társadalmi felelősségvállalás, utódlás

Generációváltás: fiamnak vagy profi menedzsernek adjam át a cégvezetést?

Kriston László

Velünk mi lesz, kérdezik a rangidős, visszavonulás mellett döntő cégvezetők. Hogyan segítheti a háttérből a cégalapító az új vezetőt? Az utód által vezetett stratégiájának megalkotásába már a fiatalokat is be kell vonni. Erről is beszéltek az előadók a Piac & Profit Generációváltás – Finisben című konferenciáján.

Tovább olvasom »
csr, felelős vállalatok, Social Impact Fund, társadalmi felelősségvállalás, tőkealap

Tőkealap indul közhasznú vállalkozások segítésére

piacesprofit.hu

A Magyar Fejlesztési Bank (MFB) és a Társadalmi Hasznosságú Befektetők Egyesülete (THBE), valamint az Európai Beruházási Alap (EIF) közös sajtótájékoztatón jelentette be, hogy 6,25 milliárd forint tőkebefektetéssel elindul a Social Impact Fund elnevezésű tőkealap. Az Alap olyan vállalkozásokba fektet tőkét, melyek üzletileg és társadalmi szempontból egyszerre termelnek eredményt.

Tovább olvasom »
b-vállalat, beszállító, danone, egészség, élelmiszer, ellátási lánc, etikus cég, felelős vállalat, fenntarthatóság, stakeholder, társadalmi felelősségvállalás

Kitalálnád melyik a világ legnagyobb B vállalata?

Kriston László

Segítünk: a Danone North America. A Danone-csoport nyolc leányvállalata szerezte meg a Benefit Corporation, vagyis a B vállalat cégformát, melyet olyan cégek kapnak meg, mely a társadalmi közérdeket szolgáló küldetést a profitérdekkel egyenrangú tényezőként kezelik. A cég B vállalattá alakítása során 1500 kérdést tett fel magának a menedzsment.

Tovább olvasom »
adomány, civil szervezet, jótékonyság, pénzbeli adomány, társadalmi felelősségvállalás

Szeretnek civil szervezeteket támogatni a magyarok

piacesprofit.hu

A magyarok háromnegyede adományozott az elmúlt évben, ami nemzetközi összevetésben is jó arány. A civilszervezetek támogatásakor a megkérdezettek szerint döntő szempont a szimpátia és maga a kérés, hogy adományozzunk, míg az elmúlt évek közéleti vitáinak az adakozási kedvre nincs érdemi hatása – derül ki a Human Dialog és az Emocionális Marketing friss, nagymintás, reprezentatív felméréséből.

Tovább olvasom »