Aranyos a Magyar Vöröskereszt saját márkás kínálata

Hazánk legnagyobb humanitárius szervezete az adománygyűjtés mellett tavaly kezdett önálló kereskedelmi tevékenységbe azért, hogy szabadon felhasználható forráshoz jusson. Ezzel azoknak a területeknek a fejlesztését szeretné finanszírozni, amelyek kevésbé ismertek az adományozók előtt.

Elmossa az árrésstopot a recesszió?
Mekkora sebeket ejt rajtunk Donald Trump vámháborúja?

Online Klasszis Klub élőben Jaksity Györggyel!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a neves közgazdászt!

2025. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A saját márkás termékek értékesítése fej- és elemlámpával indult, majd év végén a népszerű szaloncukor következett, novembertől pedig világító kulcstartókkal és csíptetős olvasólámpával bővül a sor. A szervezet ezzel az adományozás újszerű és nagyszerű formáját is meghonosította Magyarországon.

Kép: Magyar Vöröskereszt

A Magyar Vöröskereszt még 2016 tavaszán döntött úgy, hogy forrásbővítés céljából saját márkás termékekkel jelenik meg a piacon. Ezzel a karitatív szervezetek közül elsőként egy egészen új adományozási formát kínál támogatóinak, valamint lehetőséget teremt, hogy szabadon felhasználható erőforráshoz jusson.

Az újabb termékekkel ezúttal a véradókat, illetve a gyermekes fiatal szülőket szeretnék elérni, hiszen a világító kulcstartók, a csíptethető olvasólámpa is hasznos részét képezi mindennapjainknak.

Kép: Magyar Vöröskereszt

A termékek funkciójának megfelelő szlogen, a Látható támogatás, valamint a Magyar Vöröskereszt logója kap helyet a csomagoláson. Az újdonságok novembertől 15-től lesznek elérhetőek a Media Marktban.

Ha az áruházi kínálatból a Vöröskereszt termékei mellett döntünk, vásárlásunkkal a szervezet munkáját is támogatjuk.

Szeretnek civil szervezeteket támogatni a magyarok
A magyarok háromnegyede adományozott az elmúlt évben, ami nemzetközi összevetésben is jó arány. A civilszervezetek támogatásakor a megkérdezettek szerint döntő szempont a szimpátia és maga a kérés, hogy adományozzunk, míg az elmúlt évek közéleti vitáinak az adakozási kedvre nincs érdemi hatása – derül ki a Human Dialog és az Emocionális Marketing friss, nagymintás, reprezentatív felméréséből.

Véleményvezér

A statisztika azt mutatja, hogy mit sem érnek a kormányzati hatósági árak

A statisztika azt mutatja, hogy mit sem érnek a kormányzati hatósági árak 

Árkorlátozás ide, vagy oda, azok mennek felfelé.
2,9 milliárd forintért árulja dubaji luxuslakását a volt jegybankelnök fia

2,9 milliárd forintért árulja dubaji luxuslakását a volt jegybankelnök fia 

Szépen gazdagodott a Matolcsy gyerek.
A cseh kormánypártok Orbán Viktor rémével kampányolnak

A cseh kormánypártok Orbán Viktor rémével kampányolnak 

Orbán Viktort kifejezetten negatív színben tüntetik fel cseh plakátokon.
Kiderült miért vonta vissza vámjait Trump

Kiderült miért vonta vissza vámjait Trump 

A közgazdászok pártállás nélkül visítanak.
180 fokot fordult Orbán Viktor és Donald Trump barátja

180 fokot fordult Orbán Viktor és Donald Trump barátja 

A politikusok némelyike felülmúlja a szélkakasokat.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo