Aranyos a Magyar Vöröskereszt saját márkás kínálata

Hazánk legnagyobb humanitárius szervezete az adománygyűjtés mellett tavaly kezdett önálló kereskedelmi tevékenységbe azért, hogy szabadon felhasználható forráshoz jusson. Ezzel azoknak a területeknek a fejlesztését szeretné finanszírozni, amelyek kevésbé ismertek az adományozók előtt.

Mi lesz az árrésstop vége?
Belebukhat valaki az MNB-alapítványi botrányba?
Mik lennének egy új kormány legfontosabb teendői?

Online Klasszis Klub élőben Csillag Istvánnal!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi gazdasági és közlekedési minisztert!

2025. június 25. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A saját márkás termékek értékesítése fej- és elemlámpával indult, majd év végén a népszerű szaloncukor következett, novembertől pedig világító kulcstartókkal és csíptetős olvasólámpával bővül a sor. A szervezet ezzel az adományozás újszerű és nagyszerű formáját is meghonosította Magyarországon.

Kép: Magyar Vöröskereszt

A Magyar Vöröskereszt még 2016 tavaszán döntött úgy, hogy forrásbővítés céljából saját márkás termékekkel jelenik meg a piacon. Ezzel a karitatív szervezetek közül elsőként egy egészen új adományozási formát kínál támogatóinak, valamint lehetőséget teremt, hogy szabadon felhasználható erőforráshoz jusson.

Az újabb termékekkel ezúttal a véradókat, illetve a gyermekes fiatal szülőket szeretnék elérni, hiszen a világító kulcstartók, a csíptethető olvasólámpa is hasznos részét képezi mindennapjainknak.

Kép: Magyar Vöröskereszt

A termékek funkciójának megfelelő szlogen, a Látható támogatás, valamint a Magyar Vöröskereszt logója kap helyet a csomagoláson. Az újdonságok novembertől 15-től lesznek elérhetőek a Media Marktban.

Ha az áruházi kínálatból a Vöröskereszt termékei mellett döntünk, vásárlásunkkal a szervezet munkáját is támogatjuk.

Szeretnek civil szervezeteket támogatni a magyarok
A magyarok háromnegyede adományozott az elmúlt évben, ami nemzetközi összevetésben is jó arány. A civilszervezetek támogatásakor a megkérdezettek szerint döntő szempont a szimpátia és maga a kérés, hogy adományozzunk, míg az elmúlt évek közéleti vitáinak az adakozási kedvre nincs érdemi hatása – derül ki a Human Dialog és az Emocionális Marketing friss, nagymintás, reprezentatív felméréséből.

Véleményvezér

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint 

Csökken a normativitása a magyar társadalomnak.
Enyveskezű lehet Orbán Viktor barátja, nyomozást indított az Európai Ügyészség

Enyveskezű lehet Orbán Viktor barátja, nyomozást indított az Európai Ügyészség 

Vége az Európai Unió elnéző magatartásának.
Nincs lejjebb, utolsók vagyunk Európában

Nincs lejjebb, utolsók vagyunk Európában 

Tragikusan teljesít az Orbán-kormány.
A meggy és a málna kétszer annyiba kerül, mint tavaly

A meggy és a málna kétszer annyiba kerül, mint tavaly 

Nem jön össze a kisebb infláció.
Itt a rezsicsökkentés ára, 15 ezren ivóvíz nélkül

Itt a rezsicsökkentés ára, 15 ezren ivóvíz nélkül 

Ma már nincs ingyen semmi, a rezsicsökkentés se.
Cserbenhagyta Orbán Viktort barátja

Cserbenhagyta Orbán Viktort barátja 

Most már Szlovákia is támogatja Ukrajna EU tagságát.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo