Aranyos a Magyar Vöröskereszt saját márkás kínálata

Hazánk legnagyobb humanitárius szervezete az adománygyűjtés mellett tavaly kezdett önálló kereskedelmi tevékenységbe azért, hogy szabadon felhasználható forráshoz jusson. Ezzel azoknak a területeknek a fejlesztését szeretné finanszírozni, amelyek kevésbé ismertek az adományozók előtt.

Megváltó vagy „csak” leváltó lehet Magyar Péter? Kihúzza az Orbán-kormány 2026-ig?
Meddig marad szankciós listán Rogán Antal? Mi lesz a régi ellenzékkel?
Online Klasszis Klub élőben Kéri Lászlóval!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is a politológustól!

2025. január 23. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A saját márkás termékek értékesítése fej- és elemlámpával indult, majd év végén a népszerű szaloncukor következett, novembertől pedig világító kulcstartókkal és csíptetős olvasólámpával bővül a sor. A szervezet ezzel az adományozás újszerű és nagyszerű formáját is meghonosította Magyarországon.

Kép: Magyar Vöröskereszt

A Magyar Vöröskereszt még 2016 tavaszán döntött úgy, hogy forrásbővítés céljából saját márkás termékekkel jelenik meg a piacon. Ezzel a karitatív szervezetek közül elsőként egy egészen új adományozási formát kínál támogatóinak, valamint lehetőséget teremt, hogy szabadon felhasználható erőforráshoz jusson.

Az újabb termékekkel ezúttal a véradókat, illetve a gyermekes fiatal szülőket szeretnék elérni, hiszen a világító kulcstartók, a csíptethető olvasólámpa is hasznos részét képezi mindennapjainknak.

Kép: Magyar Vöröskereszt

A termékek funkciójának megfelelő szlogen, a Látható támogatás, valamint a Magyar Vöröskereszt logója kap helyet a csomagoláson. Az újdonságok novembertől 15-től lesznek elérhetőek a Media Marktban.

Ha az áruházi kínálatból a Vöröskereszt termékei mellett döntünk, vásárlásunkkal a szervezet munkáját is támogatjuk.

Szeretnek civil szervezeteket támogatni a magyarok
A magyarok háromnegyede adományozott az elmúlt évben, ami nemzetközi összevetésben is jó arány. A civilszervezetek támogatásakor a megkérdezettek szerint döntő szempont a szimpátia és maga a kérés, hogy adományozzunk, míg az elmúlt évek közéleti vitáinak az adakozási kedvre nincs érdemi hatása – derül ki a Human Dialog és az Emocionális Marketing friss, nagymintás, reprezentatív felméréséből.

Véleményvezér

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe 

Kölcsönösen árulással vádolják egymást.
A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe

A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe 

Vége a Gazprom nagyhatalmi státuszának.
Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart

Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart 

Reméljük Orbán Viktor testőrei remek dzsungelharcosok.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo