Fiatal tehetségeket támogató közösségi oldalt indít az Unicredit

Korszakalkotók néven indítja el új programját az Unicredit Bank 2017 október 11-én. A kiváló teljesítményt középpontba állító program arra hívja fel a bank ügyfeleit és a nagyközönséget, hogy támogassák a tehetséges magyar fiatalokat.

„Büszke vagyok, hogy egy ilyen sikeres pénzintézet élén elindíthatjuk ezt a programot, amely annak is eredménye, hogy az Unicredit Bank több mint 25 éves magyarországi működése során mindig is támogatta a tehetséges fiatalokat” – mondta Patai Mihály, a bank elnök-vezérigazgatója a Korszakalkotók program nyitóeseményén.

„Több mint egy éve dolgozunk a Korszakalkotók program koncepcióján, amely hosszú távon fiatal tehetségeknek ad lehetőséget a saját szakmájukban elért pozícióik erősítésére” – mondta Marco Iannaccone, a bank általános vezérigazgató helyettese. A program alapja az azonos nevű microsite, amelynek célja nem csak a fiatal tehetségek népszerűsítése, hanem hogy egy olyan felület álljon a hazai nagyközönség rendelkezésére, amelyen támogathatják is a kiválasztott embereket. „Ezzel párhuzamosan elindulnak a bank új közösségi média csatornái is” – mondta a vezérigazgató-helyettes.

„2016-ban nagyon sikeres évet zártunk, ami lehetőséget és eszközöket biztosított arra, hogy támogatásunkat új területre terjesszük ki. Így jött létre a program, amely lehetőséget kínál nemcsak ügyfeleink, de mindenki más számára is, hogy részt vegyen a bankunk által támogatandó tehetségek kiválasztásában”- mondta Aleksandra Cvetkovic az Unicredit lakossági és kisvállalati divíziójának vezetője. 2018 februárjáig mindenki szavazhat a tehetségekre, ezzel ahhoz segítheti a kiválasztott kedvencének, hogy elnyerje kategóriájában a három millió forintos támogatást. A tehetségekre a korszakalkotok.unicreditbank.hu oldalon lehet szavazni, de a bank ügyfelei kártyás vásárlásaik során is támogathatják kiválasztott kedvenceiket, pontokat gyűjtve nekik a tranzakciók során.

A támogatók Ízvilág, Zene és Vizális művészetek kategóriájában adhatják le szavazataikat. Aleksandra Cvetkovic a Piac & Profit kérdésére elmondta: a továbbiakban más kategóriák is kijelölésre kerülnek. "Megvárjuk, hogyan reagál a magyar közönség a kezdeményezésünkre, és ennek megfelelően kijelöljük a további kategóriákat" - mondta a divízióvezető.

Egy bank ugyan elsősorban a pénzügyekről szól, de az élet nem csak pénzből áll, az ügyfelek ugyanis mindinkább kiemelten kezelik a vállalati CSR programokat. A megkérdezettek fele konkrét vállalati programot is tudott említeni, amellyel találkozott. Ez is arra sarkallta a pénzintézetet, hogy létrehozza a Korszakalkotók mecénás programot. A programot megelőzően végzett kutatás megerősíti azt, hogy az ügyfelek milyen fontosnak tartják a vállalati felelősségvállalást. A GFK által az Unicredit ügyfeleinek körében végzett felmérés adatai szerint 57 százalék tartja fontosnak, hogy bankja elkötelezett legyen a jó ügyek, elsősorban a tehetséggondozás iránt. Ezt a tevékenységet általában is nagyon fontosnak tartja a fogyasztók többsége (67 százalék).

A Korszakalkotók indítása ezért (is) kiváló alkalom a bank számára új kommunikációs csatornák indítására is. Az Unicredit Bank ezért a programmal egy időben indítja el helyi Facebook-oldalát is, amely a netbanki felülettel és a mobilalkalmazással együtt hozzájárul, hogy jobban megismerhessék és megérthessék az ügyfeleik digitális igényeit.

Véleményvezér

Svédország gazdasági csodája

Svédország gazdasági csodája 

A svédek nem másokra mutogatnak, hanem csak egyszerűen jól teljesítenek.
A szlovák kormány meggondolta magát, mégis támogatják Ukrajnát katonai eszközökkel

A szlovák kormány meggondolta magát, mégis támogatják Ukrajnát katonai eszközökkel 

Magyarország egyre jobban elszigetelődik Ukrajna ellenes álláspontjával.
Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad

Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad 

Babis célja egypárti kormány létrehozása, amelyet más pártok kívülről támogatnának.
Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből

Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből 

Az adófizetők pénze könnyen vihető préda.
Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása

Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása 

Az Orosz Birodalom helyreállítása sok ember álma Keleten.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo