Fiatal tehetségeket támogató közösségi oldalt indít az Unicredit

Korszakalkotók néven indítja el új programját az Unicredit Bank 2017 október 11-én. A kiváló teljesítményt középpontba állító program arra hívja fel a bank ügyfeleit és a nagyközönséget, hogy támogassák a tehetséges magyar fiatalokat.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

„Büszke vagyok, hogy egy ilyen sikeres pénzintézet élén elindíthatjuk ezt a programot, amely annak is eredménye, hogy az Unicredit Bank több mint 25 éves magyarországi működése során mindig is támogatta a tehetséges fiatalokat” – mondta Patai Mihály, a bank elnök-vezérigazgatója a Korszakalkotók program nyitóeseményén.

„Több mint egy éve dolgozunk a Korszakalkotók program koncepcióján, amely hosszú távon fiatal tehetségeknek ad lehetőséget a saját szakmájukban elért pozícióik erősítésére” – mondta Marco Iannaccone, a bank általános vezérigazgató helyettese. A program alapja az azonos nevű microsite, amelynek célja nem csak a fiatal tehetségek népszerűsítése, hanem hogy egy olyan felület álljon a hazai nagyközönség rendelkezésére, amelyen támogathatják is a kiválasztott embereket. „Ezzel párhuzamosan elindulnak a bank új közösségi média csatornái is” – mondta a vezérigazgató-helyettes.

„2016-ban nagyon sikeres évet zártunk, ami lehetőséget és eszközöket biztosított arra, hogy támogatásunkat új területre terjesszük ki. Így jött létre a program, amely lehetőséget kínál nemcsak ügyfeleink, de mindenki más számára is, hogy részt vegyen a bankunk által támogatandó tehetségek kiválasztásában”- mondta Aleksandra Cvetkovic az Unicredit lakossági és kisvállalati divíziójának vezetője. 2018 februárjáig mindenki szavazhat a tehetségekre, ezzel ahhoz segítheti a kiválasztott kedvencének, hogy elnyerje kategóriájában a három millió forintos támogatást. A tehetségekre a korszakalkotok.unicreditbank.hu oldalon lehet szavazni, de a bank ügyfelei kártyás vásárlásaik során is támogathatják kiválasztott kedvenceiket, pontokat gyűjtve nekik a tranzakciók során.

A támogatók Ízvilág, Zene és Vizális művészetek kategóriájában adhatják le szavazataikat. Aleksandra Cvetkovic a Piac & Profit kérdésére elmondta: a továbbiakban más kategóriák is kijelölésre kerülnek. "Megvárjuk, hogyan reagál a magyar közönség a kezdeményezésünkre, és ennek megfelelően kijelöljük a további kategóriákat" - mondta a divízióvezető.

Egy bank ugyan elsősorban a pénzügyekről szól, de az élet nem csak pénzből áll, az ügyfelek ugyanis mindinkább kiemelten kezelik a vállalati CSR programokat. A megkérdezettek fele konkrét vállalati programot is tudott említeni, amellyel találkozott. Ez is arra sarkallta a pénzintézetet, hogy létrehozza a Korszakalkotók mecénás programot. A programot megelőzően végzett kutatás megerősíti azt, hogy az ügyfelek milyen fontosnak tartják a vállalati felelősségvállalást. A GFK által az Unicredit ügyfeleinek körében végzett felmérés adatai szerint 57 százalék tartja fontosnak, hogy bankja elkötelezett legyen a jó ügyek, elsősorban a tehetséggondozás iránt. Ezt a tevékenységet általában is nagyon fontosnak tartja a fogyasztók többsége (67 százalék).

A Korszakalkotók indítása ezért (is) kiváló alkalom a bank számára új kommunikációs csatornák indítására is. Az Unicredit Bank ezért a programmal egy időben indítja el helyi Facebook-oldalát is, amely a netbanki felülettel és a mobilalkalmazással együtt hozzájárul, hogy jobban megismerhessék és megérthessék az ügyfeleik digitális igényeit.

Véleményvezér

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét”

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét” 

A Fidesz eddigi állításával ellentétben nem békepárti.
A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért

A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért 

Az európai átlagár felett kapják az áramot a magyar vállalkozók.
A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat

A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat 

Budapesten is elkelne még néhány metró.
A lengyeleknek sikerült a repülőrajt

A lengyeleknek sikerült a repülőrajt 

A nyomában sem vagyunk a lengyeleknek.
Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből 

Amikor kitiltanak a munkahelyedről, kicsit vicces.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo