munkaszervezés

email, hatékony cégvezetés, információs társadalom, it a cégben, közösségi oldalak, munkaszervezés, üzleti kommunikáció

Korai még temetni a munkahelyi e-mailt

piacesprofit.hu

Az elektronikus levelezés alig néhány évvel ezelőtt is még a kommunikáció legkényelmesebb, leggyakrabban használt eszköze volt. Ám az okostelefonok és az azokon futó alkalmazások elterjedése itt is változásokat hozott. Azonban garantálható, hogy az e-mailezés nem fog egyhamar kikopni mindennapi életünkből.  

Tovább olvasom »
felmondás, felmondási védelem, hatékony kommunikáció, munkaszervezés

7 dolog, amit gondoljunk át, ha felmondásra kerül a sor

Piac & Profit Kiadó Kft-2

A felmondás, bármelyik fél kezdeményezi, nehéz helyzet. Előfordul, hogy munkáltatóként vagy munkavállalóként úgy érezzük, mindent megtettünk, hogy a helyzet menthető legyen, ám mégis eljött a pillanat, hogy pontot kell tennünk a közös munkakapcsolat végére. Mielőtt döntenénk, jobb mindent alaposan átgondolni, annak érdekében, hogy a lehető legkönnyebben léphessünk túl a szituáción.

Tovább olvasom »