külpiaci terjeszkedés

külpiaci terjeszkedés, webáruház, webkereskedelem

Terjeszkedjünk külföldön, de merre induljunk?

piacesprofit.hu

Magyarország határán túl több millió potenciális vásárló vár a hazai e-kereskedőkre, éppen ezért a legtöbb webáruház tulajdonosában előbb vagy utóbb felmerül a kérdés: miért is kellene kizárólag a magyar piacra összpontosítani, ha külföldi terjeszkedéssel meg lehet növelni a cég nyereségét? Ha már jelen van a magyar piacon, miért ne lehetne Európa többi országaiban is szerencsét próbálni? Melyik országok a legmegfelelőbbek terjeszkedés szempontjából? Most induló cikksorozatunk első részében ezt vesszük górcső alá az Expandeco szakértőinek segítségével.

Tovább olvasom »
export, Kristof Tomasz, külpiaci terjeszkedés, német export, németország

Három tanács, a sikeres németországi cégalapításhoz

piacesprofit.hu

A hazai kis- és középvállalkozások körében népszerű lépés a németországi cégalapítás, az új piacra induló cégek többsége azonban egy-két éven belül megszűnik a kezdetekkor elkövetett hibák miatt. Szakértőnk segítségével összefoglaltuk, mi az a három alapvető dolog, amire érdemes figyelni a német terjeszkedés során.

Tovább olvasom »
keleti nyitás, kkv export, külpiaci terjeszkedés

Cseresznyét Chilébe?

Zubor Zalán

A politikai kommunikáció az új, távoli piacokra menő exporttól hangos, a média is inkább felkapja, ha egy-egy egzotikus országba jutnak el a magyar termékek. Pedig hazánk legfontosabb kereskedelmi partnerei még mindig az uniós országok, és súlyuk továbberősödik. A déli nyitás csalódást okozott, Japán felé azonban meglepően nagy mértékben bővült a kivitelünk az elmúlt években.

Tovább olvasom »
export, kkv export, külpiaci terjeszkedés

Mennének is, maradnának is

piacesprofit.hu

A magyar vállalkozások egyre nagyobb számban ácsingóznak az új piacok után, külföldre mégis csak kevesen merészkednek. Akik már kijutottak, azt mondják, megéri a külpiaci jelenlét, bár nem veszélytelen. Az egyre élesedő hazai verseny azonban előbb-utóbb rákényszeríti a magyar vállalkozásokat, hogy a határokon túl is megjelenjenek.

Tovább olvasom »
export, külpiaci terjeszkedés, mnkh

Oláh Zsanett: „A kkv-k sikeréért dolgozunk”

Sebők Orsolya

Oláh Zsanett, a Magyar Nemzeti Kereskedőház vezérigazgatója szerint 2018 a konzorciális projektekről fog szólni, amelyek révén a hazai és a határon túli magyar vállalkozások közös árualappal tudnak majd sikeresen megjelenni harmadik országokban, piacokon. Mindennek előfeltétele volt, hogy a Kereskedőház a határon túli magyar vállalkozások számára is elérhetővé tette széles körű szolgáltatási portfólióját.

Tovább olvasom »
kína, kkv export, külpiaci terjeszkedés

Kínai üzleti kapcsolat? Már a szomszédban

piacesprofit.hu

Megnyitotta kapuit a negyvenmillió lakosú Shanxi tartomány cégeinek termékeit bemutató kiállítóterem Budapesten. A több száz négyzetméteres új bemutatóteremmel együtt immár több mint ötezer négyzetméteren várják a kínai cégek termékei az érdeklődőket a The Experience Centerben.

Tovább olvasom »
export, gazdasági kilátások, külpiaci terjeszkedés

Az export húzhatja meg a vállalatokat

piacesprofit.hu

A következő egy év során a hazai nagyvállalatok 2,2 százalékos árbevétel-növekedésre és 1,4 százalékos profitbővülésre számítanak. Ez mérséklődést jelent a tavalyi kilátásokhoz képest, ugyanakkor az exportpiacok árbevétel-növekedését tekintve javuló trend látható a várakozásokban a K&H nagyvállalati növekedési index alapján.

Tovább olvasom »
külpiaci terjeszkedés, online kereskedelem, webshopok

Ki kell törni Magyarországról

piacesprofit.hu

Amekkora akadály a magyar piac kis mérete, a nyelvi korlátok, a kulturális különbözőség a hagyományos kereskedelemben, éppen akkora lehetőség az e-kereskedők számára. A közép-kelet-európai piacok növekedéssel kecsegtetnek. Tudatos nyitással a hazainál tízszer-hússzor nagyobb piacok válnak elérhetővé. De nem mindig marad így.

Tovább olvasom »
export, külpiaci terjeszkedés

Szívesen exportálnának többet a kkv-k

piacesprofit.hu

A kisebb méretű vállalatok Európa-szerte exporttevékenységük bővítésével igyekeznek bevételeiket növelni, derül ki egy kutatásból. Ez alól kivételt jelent az Egyesült Királyság, ahol a cégek exporthajlandósága jelentősen csökkent a júniusi „Brexit” népszavazás után. 

Tovább olvasom »
külpiaci terjeszkedés, marketing, vásári megjelenés

Így taroljunk a vásárokon

kfarkas

A vásári megjelenések kitörési pontot jelenthetnek a világpiacra a magyar kisvállalkozásoknak. Azonban a jelenlét, különösen egy külföldi rendezvényen, nem olcsó mulatság. Adunk néhány tanácsot, hogy ne menjen pocsékba a befektetett pénz.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor