Export roadshowt rendezett a Kereskedőház

Három állomásos export roadshow-t szervezett a Magyar Nemzeti Kereskedőház, amelynek keretein belül a közép-európai régió külpiaci lehetőségeiről kaptak tájékoztatást magyar vállalkozások.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

Kép: SXC

Külpiaci lehetőségek a közép-európai régióban címmel három állomásos roadshowt szervezett a Magyar Nemzeti Kereskedőház (MNKH). A megyei iparkamarákkal együttműködve Miskolcon, Debrecenben és Békéscsabán interaktív előadásokon mutatták be az érdeklődőknek a Kárpát-medencei Gazdasági Régióban rejlő exportlehetőségeket.

Az érdeklődők az ukrán, román és lengyel piac potenciális üzleti lehetőségeiről, az adott ország jogi-és gazdasági hátteréről kaptak tájékoztatást az MNKH regionális irodáinak vezetőitől, akvizíciós tanácsadóitól valamint a megyei iparkamarák képviselőitől. A fórumok végén üzletember találkozók keretein belül személyre szabott tanácsokat kérhettek a szakértőktől a regisztrált vállalkozók, akik száma összesen meghaladta a 100 főt. Az irodavezetők a három nap alatt pedig több száz személyes tanácsadást bonyolítottak le.

Skapinyecz Péter, az MNKH Közép-Európai Kereskedelem-fejlesztési Hálózat ügyvezetője elmondta, az első – de nem utolsó – alkalommal megrendezett rendezvény célja, hogy a Kereskedőház partnerkapcsolatait bővítse, bemutassa a hazai kis- és középvállalkozások számára a szomszédos országokban rejlő üzleti lehetőségeket, népszerűsítse a külpiacokat valamint tanácsokkal lássa el a vállalkozásokat exporttevékenységük fejlesztésével kapcsolatban. Az ügyvezető hozzátette, a nagy érdeklődésre való tekintettel idén további 3 hasonló roadshow-t szerveznek, különböző külpiacok bemutatásával.

Tóth Edina, az Enterprise Europe Network (EEN) régióvezetője a Kereskedőházzal való partnerségre hívta fel a figyelmet. Elmondta, az EEN célja, hogy segítse a hazai vállalkozásokat a külpiacra jutásban, nemzetközi partnerkapcsolataik bővítésében, így számos szolgáltatással állnak partnereik rendelkezésére, úgy mint a cégre szabott pályázati és a szellemi tulajdonvédelemmel kapcsolatos tanácsadás, vagy partnerkeresés, melyben az MNKH közreműködését kiemelten fontosnak tartja. A külképviseleti irodáik a Kereskedőházzal együttműködve folyamatosan keresik a legmegfelelőbb külföldi partnereket a hazai vállalkozások számára, így segítve a külpiacra lépésüket.

Már nem vakrepülés a keleti terjeszkedés
Románia magyar határhoz közeli területei az ígéret földjét jelenthetik a hazai kis- és középvállalkozásoknak. Nagy lehetőségeket rejt számukra az építőipar, a bútorgyártás, vagy éppen a mezőgazdaság. Ráadásul most már több erdélyi városban is várják a vállalkozó szellemű cégeket a Magyar Nemzeti Kereskedőház (MNKH) regionális irodái, amelyek segítséget tudnak adni a hazai vállalkozásoknak.

Véleményvezér

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét”

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét” 

A Fidesz eddigi állításával ellentétben nem békepárti.
A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért

A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért 

Az európai átlagár felett kapják az áramot a magyar vállalkozók.
A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat

A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat 

Budapesten is elkelne még néhány metró.
A lengyeleknek sikerült a repülőrajt

A lengyeleknek sikerült a repülőrajt 

A nyomában sem vagyunk a lengyeleknek.
Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből 

Amikor kitiltanak a munkahelyedről, kicsit vicces.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo