Magyar nemzeti kereskedőház cikkek


Több mint 100 ország piacát érhetik el az exportáló magyar vállalkozások

Több mint 100 ország piacát érhetik el az exportáló magyar vállalkozások 

Az elmúlt időszakban számos magyar kkv jutott uniós támogatási forrásokhoz az Enterprise Europe Network, illetve a Magyar Nemzeti Kereskedőház közreműködésével.
Folytatódik az MNKH Exportakadémia

Folytatódik az MNKH Exportakadémia 

A Magyar Nemzeti Kereskedőház (MNKH) határon túli magyar vállalkozások képzését és átfogó tájékoztatását célzó tréningsorozata újabb állomáshoz érkezett. Ezúttal a kárpátaljai magyar cégek kapnak friss külpiaci információkat és gyakorlati ismereteket az MNKH Exportakadémia keretében. A rendezvény célja, hogy olyan szakmai tudást, kapcsolatrendszert és exportpiaci orientációt biztosítson a résztvevő mintegy félszáz térségbeli magyar vállalkozásnak, melyek aktív szereplőivé válhatnak a több tíz milliárd forint értékű kárpátaljai Gazdaságfejlesztési Programnak.
Fókuszban az agráripari exportlehetőségek

Fókuszban az agráripari exportlehetőségek 

A Magyar Nemzeti Kereskedőház (MNKH) idei évi belföldi szakmai rendezvény naptárában kiemelt eseményként szerepel a 35. Agromash EXPO, amelyen 20 ország összesen 300 kiállítója vesz részt. Az MNKH közreműködésének köszönhetően az agráripari szakvásárra rangos nemzetközi üzleti delegációk is érkeznek, hogy feltérképezzék a magyar agráripari képességeket, együttműködési lehetőségeket.
Tovább erősödik a magyar-szlovák gazdasági kapcsolat

Tovább erősödik a magyar-szlovák gazdasági kapcsolat 

A klasszikus kereskedelmi áruforgalom mellett szektorokon átívelővé válnak a gazdasági együttműködések Magyarország és Szlovákia között. A Magyar Nemzeti Kereskedőház által Budapesten megrendezett Magyar-Szlovák Üzleti Fórumon több mint száz üzletember vett rész, és aláírásra került egy kétoldalú együttműködési megállapodás is.
Magyar vállalkozások a közel-kelet legnagyobb technológiai kiállításán

Magyar vállalkozások a közel-kelet legnagyobb technológiai kiállításán 

11 vállalkozás, köztük négy startup vett részt a Közel-Kelet legnagyobb technológiai fókuszú szakkiállításán Dubajban a Magyar Nemzeti Kereskedőház (MNKH) közreműködésével. A GITEX-re a magyar cégek többek között olyan fejlesztésekkel érkeztek, mint az akciókamera stabilizátor, a különleges hőbírású napelem, vagy a nyelvtanulást játékos módon segítő alkalmazás.
Heteken belül Ománban és Katarban is „kerház” nyílik

Heteken belül Ománban és Katarban is „kerház” nyílik 

Bahrein után heteken belül két kereskedőházi partnerirodát is nyit – Ománban, illetve Katarban – a magyar állammal karöltve az Insomnia Middle East Kft. – tudta meg a Piac & Profit.
Export roadshowt rendezett a Kereskedőház

Export roadshowt rendezett a Kereskedőház 

Három állomásos export roadshow-t szervezett a Magyar Nemzeti Kereskedőház, amelynek keretein belül a közép-európai régió külpiaci lehetőségeiről kaptak tájékoztatást magyar vállalkozások.
Már nem vakrepülés a keleti terjeszkedés

Már nem vakrepülés a keleti terjeszkedés 

Románia magyar határhoz közeli területei az ígéret földjét jelenthetik a hazai kis- és középvállalkozásoknak. Nagy lehetőségeket rejt számukra az építőipar, a bútorgyártás, vagy éppen a mezőgazdaság. Ráadásul most már több erdélyi városban is várják a vállalkozó szellemű cégeket a Magyar Nemzeti Kereskedőház (MNKH) regionális irodái, amelyek segítséget tudnak adni a hazai vállalkozásoknak.
Óriási buli, óriási haszonnal

Óriási buli, óriási haszonnal 

A kiállítási megjelenés is olyan, mint régen a jó buli – sose lehet tudni, hogy mi lesz a vége. Legalábbis nem egészen pontosan. De felkészüléssel és némi támogatással a mindenképpen meglévő hatalmas pozitív löket és piaccal és versenytársakkal való közvetlen találkozás mellett komoly közvetlen eredményeket is hoz.
Milliós üzlet, pillanatok alatt

Milliós üzlet, pillanatok alatt 

2015-ben rekordévet zárt a magyar export, a külkereskedelmi többlet elérheti a nyolcmilliárd eurót. 2016-ban a Magyar Nemzeti Kereskedőház új szolgáltatásokkal is segíti a hazai kkv-k külpiacra jutását.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben

Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben 

Kétféle ember, és kétféle cég van: akit már meghekkeltek, és akit meg fognak.
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Költségkímélés

Durván felpörgött az elektromos autók eladása Magyarországon

Durván felpörgött az elektromos autók eladása Magyarországon  

Magyarországon nőtt a második legnagyobb arányban a tisztán elektromos autók értékesítése márciusban.

Pénzszerzés

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség  

 A Nemzeti Innovációs Ügynökség április 26-án induló XPAND programja a külföldi piacszerzésben segíti az innovatív magyar vállalkozásokat.

Cégblog

Fontos mutatóban van lemaradásban Magyarország a régióhoz képest

Fontos mutatóban van lemaradásban Magyarország a régióhoz képest  

A tíz- és húszéves időtávon kirajzolódó trendek alapján a magyar gazdaság gyengébben áll a többi régiós országhoz képest.

Gazdaság

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség  

 A Nemzeti Innovációs Ügynökség április 26-án induló XPAND programja a külföldi piacszerzésben segíti az innovatív magyar vállalkozásokat.

Infokom

Meglepő találmányok a NASA-tól, amelyeket ma már mindannyian használunk

Meglepő találmányok a NASA-tól, amelyeket ma már mindannyian használunk  

Morzsaporszívó, babatápszer, láthatatlan fogszabályzó. Ma már hétköznapinak számító eszközök, melyekről nem is gondolnánk, hogy a világ legnagyobb űrügynöksége, a NASA áll kifejlesztésük mögött. A National Geographic összegyűjtött 10 olyan forradalmi találmányt, melyet a kezdetekben az űrkutatásban használtak, de később gyökeresen alakították át az emberek életét.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo